Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

на jtd-то почна да му чука аванс :)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    chaveto написа:
    Дюза. Чука ситно и само при натоварване и натискане в повече на педала.
    С постоянна честота ли? Понеже при мен с увеличаване на скоростта и чаткането се сгъстява, като след определени обороти (зависи от предавката) изчезва напълно

    Коментар


      #17
      не е постоянно.различно е като влезе в оборот изчезвакато му дам газ от малките обороти изчуква и след това изчезва

      Коментар


        #18
        много често от лъжлив дебитомер,а от там и по-голяма порция гориво, а въздух-същият.виж при натоварване пуши ли.това е важно

        Коментар


          #19
          Честотата си е точно както при аванс на бензинов мотор. Чука докато не се изравнят оборотите с положението на газта. Оборотомера при мен беше нов когато чаткаше така.

          Коментар


            #20
            педала на съединителя е снабден с превключвателсвързан към терминала 61 от блока за управление;когато педала на съединителя е на дъното,ECU признава, ангажиране на по-висока скорост;на сигнал се използва също закруиз контрол контрол (ако е инсталиран)ускоряване временно да се разоръжикруиз.
            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

            Коментар


              #21
              chaveto написа:
              Честотата си е точно както при аванс на бензинов мотор. Чука докато не се изравнят оборотите с положението на газта. Оборотомера при мен беше нов когато чаткаше така.
              Дебитомера :D чак сега видях какво съм написал.

              Коментар


                #22
                sherybedrock написа:
                4-те дюзи съм ги свалял преди 2000 км и съм ги носил в бош сервиз на околовръстното.пича каза,че са перфектни
                Ако си ги носил в супер дизел, все едно не си ги носил никъде (поне ако не са си оправили кадрите, в което не вярвам).От както си купил колата ли чатка така, сигурен ли си че си с оригиналния софтуер. Имал съм такъв проблем със смотан ремап. Чува се така заради много увеличен аванс на отваряне на дюзата. Ако можеш флашни си софта с такъв, който със сигурност е оригинален и виж дали пак ще е така.ivel, кога ще спреш да пишеш небивалици. Я ни обясни като е лъжлив дебитомера, как точно ще се получи по-голяма порция гориво ( до толкова че това да е проблем). Също ще е хубаво да кажеш защо като е по-голяма порцията гориво ще чука аванса. Надявам се без да ми пишеш че нищо не разбирам, наистина да обясниш защо е така, защото в противен случай, освен да заблуждаваш колегите, друго не виждам какво ще постигнеш.
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  #23
                  @vsd: Къде се справят добре с почистването на дюзи? Иначе в моя случай чаткането е откакто купих колата (преди 26000км), софтуера ми е оригинален, а дюзи не съм носил за профилактика никъде все още ...

                  Коментар


                    #24
                    Не мога да дам съвет, ако искаш питай Чавето, той май ги носи някъде неговите. Аз лично си смених направо разпръсквачите профилактично. Правил ли си теста с обратната нафта за да видиш дали ще е като при другите. За дюзите мисля че и Emzo ще знае къде да ги занесеш.
                    FIAT Bravo JTD GT '99

                    Коментар


                      #25
                      Колата я карам 50000км.до преди 50 км това чаткане го нямаше.иначе има ремапсега чакам да изгора нафтата и да налея другасипах и редекс

                      Коментар


                        #26
                        лъжлив е дебитомер излязъл от строя(жаргон),а ти ми кажи от къде идва детонацията при увеличена порция гориво.имал съм такива случаи на детонации и след смяна на дебитомер всичко заспива

                        Коментар


                          #27
                          Моите дюзи съм ги носил в Технотест. Има сервиз на Бош....... Човека ги направи супер.

                          Коментар


                            #28
                            ivel написа:
                            лъжлив е дебитомер излязъл от строя(жаргон),а ти ми кажи от къде идва детонацията при увеличена порция гориво.имал съм такива случаи на детонации и след смяна на дебитомер всичко заспива
                            Хубаво де, обясни защо е така. Няма да ти казвам от къде идва детонация от увеличена порция гориво, защото това е твое твърдение, не мое. Това с дебитомера е супер елементарна логика, която не винаги води до правилни изводи.Просто напиши какво става като дебитомера лъже с данните и как и до колко се вдига горивото от това и като се дигне защо има детонация за да разберем и да не спорим и заблждаваме колегите. Като напишеш точно какво става, ще ти напиша и аз за да си сравним версиите.
                            FIAT Bravo JTD GT '99

                            Коментар


                              #29
                              и аз не мога точно да обясня,но е факт.иначе може би качеството на горивната смес-богата-води до детонации(това разбира се няма кой знае каква логика ,но е факт).по принцип детонацията трябва да идва от промяна ъгъла на впръскване(предварение)нооооооооо

                              Коментар


                                #30
                                Здравейте колеги. От известно време съм регистриран в форума,но до сега не ми се е налагало да пиша, ето че дойде момента. Мойто браво също от скоро промени "гласа" на мотора. Проблема при мен се обособява в това - щтрака/чакта/гъргори,незнам точно как да го определя,но е много по-шумно,такъв един силен шум,буквално зраво щракане си е. Има го до определени обороти при потегляне до към 2200-2300оборота след това се "изчезва/се загубва" щтракането. Също така при палене,колата сама подава газ изфорсирва се до към 1200-1300оборота и пада на нормалния работен диапозон. Започна да препушка,като я сръчкам и от време на време светва дюзата. Започнаха и перките да се включват доста по често,като загряване не се констатира. Странното е, че го прави когато си поиска,не е постояно, а на моменти. Най често в жегата през деня се усеща. Диагностика не по каза нищо,затова и реших да пиша тук, защото има много компетенти хора. Благодаря предварително.
                                Fiat Stilo 1.9 JTD

                                Коментар

                                Working...
                                X