chaveto написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
на jtd-то почна да му чука аванс :)
Collapse
X
-
педала на съединителя е снабден с превключвателсвързан към терминала 61 от блока за управление;когато педала на съединителя е на дъното,ECU признава, ангажиране на по-висока скорост;на сигнал се използва също закруиз контрол контрол (ако е инсталиран)ускоряване временно да се разоръжикруиз.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
sherybedrock написа:4-те дюзи съм ги свалял преди 2000 км и съм ги носил в бош сервиз на околовръстното.пича каза,че са перфектни
Коментар
-
ivel написа:лъжлив е дебитомер излязъл от строя(жаргон),а ти ми кажи от къде идва детонацията при увеличена порция гориво.имал съм такива случаи на детонации и след смяна на дебитомер всичко заспива
Коментар
-
Здравейте колеги. От известно време съм регистриран в форума,но до сега не ми се е налагало да пиша, ето че дойде момента. Мойто браво също от скоро промени "гласа" на мотора. Проблема при мен се обособява в това - щтрака/чакта/гъргори,незнам точно как да го определя,но е много по-шумно,такъв един силен шум,буквално зраво щракане си е. Има го до определени обороти при потегляне до към 2200-2300оборота след това се "изчезва/се загубва" щтракането. Също така при палене,колата сама подава газ изфорсирва се до към 1200-1300оборота и пада на нормалния работен диапозон. Започна да препушка,като я сръчкам и от време на време светва дюзата. Започнаха и перките да се включват доста по често,като загряване не се констатира. Странното е, че го прави когато си поиска,не е постояно, а на моменти. Най често в жегата през деня се усеща. Диагностика не по каза нищо,затова и реших да пиша тук, защото има много компетенти хора. Благодаря предварително.Fiat Stilo 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар