Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ТД_100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с ТД_100

    Здравейте , имам проблем с фиат брава Тд_100 , както си карам и си държа крака на 1 положение изведнъж и идва някаква сила и почва да се набира сама ? По рано това го правеше по рядко , сега почна по-често да го прави ? От какво може да е това ? Катализатора е махнат , от какво може да е ?

    #2
    признак на умиращо турбо.виж какъв цвят са изгорелите газове

    Коментар


      #3
      ivel написа:
      признак на умиращо турбо.виж какъв цвят са изгорелите газове
      Пуши си черно при подаване на повечко газ , не ми се вярва да е от турбото, защото комуникирах с един човек, той каза, че неговата кола която а чист дизел (атмосферна) има същия проблем

      Коментар


        #4
        Проблема е възможно да е от пукната мембрана на турбо коректора.Има начин за диагностика и потвърждаване на проблема.За ремонта е задължително сваляне на ГНП-то и после стенд!!!ВНИМАНИЕ!!!! Ако е това е много опасно мотора може сам да се самофорсира до обороти които да го разрошат!!!!

        Коментар


          #5
          specialista написа:
          Проблема е възможно да е от пукната мембрана на турбо коректора.Има начин за диагностика и потвърждаване на проблема.За ремонта е задължително сваляне на ГНП-то и после стенд!!!ВНИМАНИЕ!!!! Ако е това е много опасно мотора може сам да се самофорсира до обороти които да го разрошат!!!!
          О-хо-о ,още как -бях свидетел на това явление на едно голфче двойка, 10 минути се въртяха пичовете пред двигателя , и се чудеха как да го загасят. Не знам какви са последствията, но яко озвучаване и димна завеса беше, но накрая ми стана кофти , че никой не спря да даде съвет при подобна ситуация, явно рядко се случва такива проблеми....
          Fiat palio 1.7td

          Коментар


            #6
            Абе на тези стари коли не е чак толкова рядко.Важното е да знаеш и да огасиш колата на скорост,иначе лошо и се пише!!!

            Коментар


              #7
              specialista написа:
              Абе на тези стари коли не е чак толкова рядко.Важното е да знаеш и да огасиш колата на скорост,иначе лошо и се пише!!!
              Благодаря за съвета :D Малцина са хората дето ще знаят как да постъпят в тази ситуация, дори самия аз не бих се сетил, но вече ще знам, дори при такава ситуация ако видя на някой колега, ще помогна непременно.....
              Fiat palio 1.7td

              Коментар


                #8
                Оказа се ,че всичко става от инжектора за подкачване на нафта... Клапана се е бил задръстил и явно е пускал гориво изведнъж ли как да го опиша.. Разбрахме го когато изведнъж почна да не им достига нафта над 2000 оборота и почна яко да прекъсва, когато отворихме капака инжектора се беше сплескал..... Отворих го , и продухах клапана, за да мога да се прибера вкъщи (бях на 500км от дома..) .След като го продухах и го сложих колата се оправи и се прибрах успешно ... Сега се чудя место тоя инжектор , не мога ли да сложа 1 маркуч за да нямам такива проблеми за напред ? Смисъл трудно ще е да я обезвъздуша , но после няма да имам проблеми .. или пак да си купя някой инжектор и да се надявам да нямам проблеми с него ...

                Коментар


                  #9
                  Инжектора да не е крушата за обезвъздушаване? Щото в дизел раздел друго е значението на думата "инжектор"?
                  Steliyan's Life!
                  FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                  Коментар


                    #10
                    jenshen73 написа:
                    Инжектора да не е крушата за обезвъздушаване? Щото в дизел раздел друго е значението на думата "инжектор"?
                    Това преди горивния филтър , с което обезвъздушаваме .. На помпичка прилича , ето това (тая снимка не е моя от форума е) така изглеждаше ... след като продухах цедката всичко се оправи..

                    Коментар


                      #11
                      mitko258 написа:
                      jenshen73 написа:
                      Инжектора да не е крушата за обезвъздушаване? Щото в дизел раздел друго е значението на думата "инжектор"?
                      Това преди горивния филтър , с което обезвъздушаваме .. На помпичка прилича , ето това (тая снимка не е моя от форума е) така изглеждаше ... след като продухах цедката всичко се оправи..
                      Точно гориво-подкачваща помпа е ! Инжектор е английското наименование на дюзата, дето впръсква горивото в цилиндрите. :D Няма се пУашиш, като забравяме българския и говорим вече на развален английски със шопски акцент, така става :D
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #12
                        Хубаво го базикате,ама защо не му казахте че му е задръстена сондата в резервоара и за това се смачква "крушата"!!!!

                        Коментар


                          #13
                          specialista написа:
                          Хубаво го базикате,ама защо не му казахте че му е задръстена сондата в резервоара и за това се смачква "крушата"!!!!
                          Не знам на мястото на тая круша сложих маркуч и за сега нямам проблеми ! Ако нещо пак стане ще отворя тая сонда да я почистя !

                          Коментар


                            #14
                            specialista написа:
                            Хубаво го базикате,ама защо не му казахте че му е задръстена сондата в резервоара и за това се смачква "крушата"!!!!
                            Защото момчето каза, че вече няма проблем :D Не е изключено и крушата да е проблемна. Ако е запецнал клапана на входа, няма да има дебит и може подпира горивото.
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #15
                              Dido_Lyubenov написа:
                              specialista написа:
                              Хубаво го базикате,ама защо не му казахте че му е задръстена сондата в резервоара и за това се смачква "крушата"!!!!
                              Защото момчето каза, че вече няма проблем :D Не е изключено и крушата да е проблемна. Ако е запецнал клапана на входа, няма да има дебит и може подпира горивото.
                              Отварял ли си клапан на "круша"?

                              Коментар

                              Working...
                              X