Бях писал преди време в една тема, че колата при спиране и завъртане на ключа трудно гасне, тъкмо се наканих да я водя на майстор и тя взе че се оправи. Явно временно обаче, защото пак се появи вчера и днес вече не иска въобще да угасне, вадя ключа, а тя продължава да работи. Искам да попитам колегите които имат този модел дали са сменяли електрическия клапан, който при подаване на ток се отваря и пропуска нафтата и съответно при спиране на тока трябва да се затвори, което явно при мен не става. Помпата ми е Lucas и май този клапан струвал около 30лв. Също така при мен от както съм я купил колата при завъртане на ключа да подам ток се чува едно цъкане от този клапан, което продължава около3-4сек., а ми казаха че трябвало само еднократно да цъкне, когато отваря и също така еднократно да цъкне, когато затваря. Така ли е в действителност при вас?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Brava 1.9 TD100
Collapse
X
-
И аз досега си мислех че цъкането е от свещите, но днес като давах контакт един приятел слуша и каза че цъкането идвало от този клапан, явно не е чул добре. А относно сервиза не би било зле, но както прочетох и в твоята тема тези сервизи за диагностика на помпата май са рядкост, още повече в моя край май няма. В такива случаи понякога завиждам на притежателите на Опел, WV и др.по разпространени коли, които явно много по-лесно си решават проблемите свързани с поддръжката.Fiat Brava 1.9 TD 100
Коментар
-
jambo написа:И аз досега си мислех че цъкането е от свещите, но днес като давах контакт един приятел слуша и каза че цъкането идвало от този клапан, явно не е чул добре. А относно сервиза не би било зле, но както прочетох и в твоята тема тези сервизи за диагностика на помпата май са рядкост, още повече в моя край май няма. В такива случаи понякога завиждам на притежателите на Опел, WV и др.по разпространени коли, които явно много по-лесно си решават проблемите свързани с поддръжката.http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Dodo 155 написа:jambo написа:И аз досега си мислех че цъкането е от свещите, но днес като давах контакт един приятел слуша и каза че цъкането идвало от този клапан, явно не е чул добре. А относно сервиза не би било зле, но както прочетох и в твоята тема тези сервизи за диагностика на помпата май са рядкост, още повече в моя край май няма. В такива случаи понякога завиждам на притежателите на Опел, WV и др.по разпространени коли, които явно много по-лесно си решават проблемите свързани с поддръжката.
Коментар
-
Uneek написа:Dodo 155 написа:jambo написа:И аз досега си мислех че цъкането е от свещите, но днес като давах контакт един приятел слуша и каза че цъкането идвало от този клапан, явно не е чул добре. А относно сервиза не би било зле, но както прочетох и в твоята тема тези сервизи за диагностика на помпата май са рядкост, още повече в моя край май няма. В такива случаи понякога завиждам на притежателите на Опел, WV и др.по разпространени коли, които явно много по-лесно си решават проблемите свързани с поддръжката.http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
jambo написа:И аз досега си мислех че цъкането е от свещите, но днес като давах контакт един приятел слуша и каза че цъкането идвало от този клапан, явно не е чул добре. А относно сервиза не би било зле, но както прочетох и в твоята тема тези сервизи за диагностика на помпата май са рядкост, още повече в моя край май няма. В такива случаи понякога завиждам на притежателите на Опел, WV и др.по разпространени коли, които явно много по-лесно си решават проблемите свързани с поддръжката.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Днес я взех от сервиза и всичко е ОК с гасенето. Майстора каза че старият клапан се е бил прецакал и са го сменили. За всичко това ми взеха 64лв. за клапана и за труда, казаха че имало голямо разглабяне, а и било свързано и с имобилайзера. Споменаха обаче, че са видели някакви стружки в нафтата в самата помпа, така и не разбрах много, но на курсовете ги били учили че тези стружки са от триенето на някакви 2 лагера които явно са за смяна, защото иначе можело да се прецака цялата помпа. Ако някой има впечатления от тези лагери и дали в действителност може да стане такъв проблем ще се радвам да сподели.Fiat Brava 1.9 TD 100
Коментар
-
jambo написа:Днес я взех от сервиза и всичко е ОК с гасенето. Майстора каза че старият клапан се е бил прецакал и са го сменили. За всичко това ми взеха 64лв. за клапана и за труда, казаха че имало голямо разглабяне, а и било свързано и с имобилайзера. Споменаха обаче, че са видели някакви стружки в нафтата в самата помпа, така и не разбрах много, но на курсовете ги били учили че тези стружки са от триенето на някакви 2 лагера които явно са за смяна, защото иначе можело да се прецака цялата помпа. Ако някой има впечатления от тези лагери и дали в действителност може да стане такъв проблем ще се радвам да сподели.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Колега виж какъв лек ми казаха за тия лагети тук http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...r=asc&start=45 Прочети на тази страница какво съм писал. Има ефект.
Коментар
-
Tornado написа:Преди време Jambo бях пуснал тема със снимка на едно нещо като клапан с кабел на помпата можеш ли да го снимаш и покажеш този клапан да видя дали наистина е това.Fiat Brava 1.9 TD 100
Коментар
-
doofiat написа:Колега виж какъв лек ми казаха за тия лагети тук http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...r=asc&start=45 Прочети на тази страница какво съм писал. Има ефект.Fiat Brava 1.9 TD 100
Коментар
-
jambo написа:doofiat написа:Колега виж какъв лек ми казаха за тия лагети тук http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...r=asc&start=45 Прочети на тази страница какво съм писал. Има ефект.
Коментар
-
А бе пичове, стига с тези масла в нафтата и този гаражен фолклор! Близо 17 години карам дизели и такова нещо нито съм правил нито ми е минавало през ума да правя, то ако беше необходимо, в наръчниците,MANUAL-те по експлоатация щеше да го пише.Нафтата си има достатъчни смазочни качества и освен да НАГАР-осате някой разпръсквач друго няма да направите.Вече беше написано, че горивните помпи на Лукас са на лагери и тези лагери имат срок на ползване,живот, след който трябва да се сменят.Масово съвременните автомобили ВКЛЮЧИТЕЛНО и ФИАТ минаха на помпи ЛУКАС.. предполагам, че има някаква причина.Във всичко което съм прочел за дизелите, никъде не пише да се слага масло в нафтата, виж за бензин при екстремни ниски температури ДА!Всеки си знае.Утре ще ви напиша, че за "по-добре" трябва да се слагат ВИОЛЕТКИ! Синът ми, който от близо година кара другата семейна кола Рено, повечето на отработено олио кво да слага, ядрено гориво ли?SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар