Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странно "цъкане" при ремъците

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Значи махни ремъка пак. Хвани ролката на алтернатора с ръка и я завърти в посока на въртене на ремъка с всичка силна на пръстите и точно преди да я пуснеш стисни и се опитай да я върнеш назад. Трябва от инерцията вала на алтернатора да продължи още половин оборот да се върти. Другото, което съм виждал да правят е да форсират яко колата и да загасят. Веднага се чува ако се върти вала на алтернатора, ама тая операция не е гот за турбото...

    Коментар


      #17
      Airfan написа:
      ...
      Утре ще го свала, и ще пробвам пак. Каквито и да са резултатите, другата седмица ще ходи на майстор. Свалянето на алтернатора не ми е по силите. То не знам тая шайба въобще може ли да се смени на място.Мерси за съветите
      00' Bravo 105 JTD

      Коментар


        #18
        nikolce написа:
        Airfan написа:
        ...
        Утре ще го свала, и ще пробвам пак. Каквито и да са резултатите, другата седмица ще ходи на майстор. Свалянето на алтернатора не ми е по силите. То не знам тая шайба въобще може ли да се смени на място.Мерси за съветите
        Абсурд на място да я свалиш и да, свалянето на алтернатора е голям клинч.Ако имаш аксиален луфт на хидравличната помпа - нормално е. Ако имаш радиален - не е нормално, но ако е лек - само го чуваш, но не се вижда с просто око да се мести - нямаш повод за притеснение за сега.

        Коментар


          #19
          Airfan написа:
          Ако имаш аксиален луфт на хидравличната помпа - нормално е. Ако имаш радиален - не е нормално, но ако е лек - само го чуваш, но не се вижда с просто око да се мести - нямаш повод за притеснение за сега.
          Там е работата че се вижда, и да радиален е. Имам видео даже....Значи нека обобщя питанията. Алтернатора се сваля, сменя се въпросната шайба, и това е предполагам.Хидравличната помпа, какво и се прави? Гледам продава се отделно ролката. Тя с лагер ли е? Отделно сигурно има и други лагери?М@мка му, там не беше пипано 40 000, и нарочно не го пипах заради тази твоята дългата тема за щурците . И без това всичко си работеше чудесно, без свирения, подскачания....Едно 300-400 лева не ми бЕгат... Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
          00' Bravo 105 JTD

          Коментар


            #20
            Имаше тема как някой си е рециклирал втулката на помпата, но дали е постижимо на нашите - незнам. Аз също имах луфт, мислих, че от него има проблем и смених моята помпа с помпа втора употреба. Самата хидравлична помпа е един агрегат, на който се монтира с три болта шайба, която предава движението от ремъка.За алтернатора е това, което си написал, но му виж и колектора с четките, че ако са за смяна да ги смениш, така и така си го свалил.

            Коментар


              #21
              Малко ъпдейт. Колата от сутринта е на сервиз. Сега се чух с майстора, сменил е демпферната шайба. Шума и подскачането са изчезнали. След работа, като отида да я взема, ще погледна че нещо не ми е спокойно. Все си мисля че проблема не е от шайбата.
              00' Bravo 105 JTD

              Коментар


                #22
                Хидравличната помпа не подлежи на ремонт(втулката). Минах по този път. Втора ръка за 80-100, палиш свещ и караш. Иначе майстора още ме спомина, мен и италианските инженери.
                Fiat Bravo 1.9JTD 1999

                Коментар


                  #23
                  kassavetov написа:
                  Хидравличната помпа не подлежи на ремонт(втулката). Минах по този път. Втора ръка за 80-100, палиш свещ и караш. Иначе майстора още ме спомина, мен и италианските инженери.
                  Незнам защо, но аз сам си смених хидравличната помпа и особени затруднения не съм имал.

                  Коментар


                    #24
                    Взех си колата, наистина се оказа от демпферната шайба. Имаше едно тресене по волана, и то намаля.Старата шайба, колко и да я треса в ръцете, даже и я подчуквах, не вибрира. Стегната си е. Не мога да си обясня какво и е разбито.Ролката на алтернатора е блокирала. Ще го мисля по натам.Всичко излезе 200 лева точно. В цената е включено: нова шайба (рикамби) + смяна, 2 бр. спирачни маркучи (семперит) + смяна, и смяна на спирачна течност.Спирачна течност не влиза в цената, аз си я купих.
                    00' Bravo 105 JTD

                    Коментар


                      #25
                      Аз тези, които имат кора под двигателя, имат ли впечатления, дали бързо им заминават ролките ?днеска както си карам, и с овеличаване на обороти се чуваше едно между стържене и триене, все едно лагер заминава, отварям, пак от страната на ролките.......... Направо аман вече от тия ролки от тия ремъци и от боклуци. Ходих на сливен онзи ден да гледам драга, и бях спрял на един площад в чакъл и прахоляк, направих 2-3 кушии и там май са взели доста прахоляк. Между другото, да споделя, ако се чудите от къде тропа,хлопа, дрънка , църка... взимате една арматурка 1 метър гледате да е желязо и слагате на алтернатора или на климатика и доближавате ухото, така желязото е проводник на звука, и се разбира веднага от къде е, за ролка незнам, махане на ремък и завъртане на ръка.Аз съм разбрал вече къде е проблема на тия JTD--ta с тракането - проблема е, там, че е добре, като дойде време за смяна всичко да се смени паразитни ролки, (поне лагерите им) обтегачка (мама й проклета), алтернатор, климатик и демферната но много пари излиза всичко тва, и за това имаме проблеми. Успех на всички с борбата с ролките, аз лично няма да сменя вече нищо, докато колата не спре
                      Punto JTD
                      http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                      Коментар


                        #26
                        Със сигурност е по-добре с кора. При мен е счупена, ама точно там под ремъците парчето стои, ама не защитава добре. Тези кори които се продават в нета, навсякъде казват че са тънки и чупливи. Затова съм се замислил за една алуминиева ламарина, от печатниците. Огъва се супер лесно, реже се лесно и не ръждясва.
                        00' Bravo 105 JTD

                        Коментар

                        Working...
                        X