Значи махни ремъка пак. Хвани ролката на алтернатора с ръка и я завърти в посока на въртене на ремъка с всичка силна на пръстите и точно преди да я пуснеш стисни и се опитай да я върнеш назад. Трябва от инерцията вала на алтернатора да продължи още половин оборот да се върти. Другото, което съм виждал да правят е да форсират яко колата и да загасят. Веднага се чува ако се върти вала на алтернатора, ама тая операция не е гот за турбото...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странно "цъкане" при ремъците
Collapse
X
-
nikolce написа:Airfan написа:...
Коментар
-
Airfan написа:Ако имаш аксиален луфт на хидравличната помпа - нормално е. Ако имаш радиален - не е нормално, но ако е лек - само го чуваш, но не се вижда с просто око да се мести - нямаш повод за притеснение за сега.
Коментар
-
Имаше тема как някой си е рециклирал втулката на помпата, но дали е постижимо на нашите - незнам. Аз също имах луфт, мислих, че от него има проблем и смених моята помпа с помпа втора употреба. Самата хидравлична помпа е един агрегат, на който се монтира с три болта шайба, която предава движението от ремъка.За алтернатора е това, което си написал, но му виж и колектора с четките, че ако са за смяна да ги смениш, така и така си го свалил.
Коментар
-
Взех си колата, наистина се оказа от демпферната шайба. Имаше едно тресене по волана, и то намаля.Старата шайба, колко и да я треса в ръцете, даже и я подчуквах, не вибрира. Стегната си е. Не мога да си обясня какво и е разбито.Ролката на алтернатора е блокирала. Ще го мисля по натам.Всичко излезе 200 лева точно. В цената е включено: нова шайба (рикамби) + смяна, 2 бр. спирачни маркучи (семперит) + смяна, и смяна на спирачна течност.Спирачна течност не влиза в цената, аз си я купих.
Коментар
-
Аз тези, които имат кора под двигателя, имат ли впечатления, дали бързо им заминават ролките ?днеска както си карам, и с овеличаване на обороти се чуваше едно между стържене и триене, все едно лагер заминава, отварям, пак от страната на ролките.......... Направо аман вече от тия ролки от тия ремъци и от боклуци. Ходих на сливен онзи ден да гледам драга, и бях спрял на един площад в чакъл и прахоляк, направих 2-3 кушии и там май са взели доста прахоляк. Между другото, да споделя, ако се чудите от къде тропа,хлопа, дрънка , църка... взимате една арматурка 1 метър гледате да е желязо и слагате на алтернатора или на климатика и доближавате ухото, така желязото е проводник на звука, и се разбира веднага от къде е, за ролка незнам, махане на ремък и завъртане на ръка.Аз съм разбрал вече къде е проблема на тия JTD--ta с тракането - проблема е, там, че е добре, като дойде време за смяна всичко да се смени паразитни ролки, (поне лагерите им) обтегачка (мама й проклета), алтернатор, климатик и демферната но много пари излиза всичко тва, и за това имаме проблеми. Успех на всички с борбата с ролките, аз лично няма да сменя вече нищо, докато колата не спре
Коментар
-
Със сигурност е по-добре с кора. При мен е счупена, ама точно там под ремъците парчето стои, ама не защитава добре. Тези кори които се продават в нета, навсякъде казват че са тънки и чупливи. Затова съм се замислил за една алуминиева ламарина, от печатниците. Огъва се супер лесно, реже се лесно и не ръждясва.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар