Здравейте колеги по страст.От известно време мареята ми прави проблеми.Като пусна климатика и след известно време ГНПто започва да тресе и да работи не-равномерно двигателя естествено си загубва и мощността и спира да върни но не си губи оборотите.Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и ако иска да сподели с мен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
марея тд 100
Collapse
X
-
Провери за теч на гориво от помпата или наличие на въздух в горивото. Провери буксата на авансаторния клапан, дали е включена добре и чисти ли са контактните и пластини. Ако всичко това е наред, следва смяна на авансаторен клапан. Цената му е около 180 лв. Не се връзвай да го ремонтираш, не случайно е скъп.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
кроко61 написа:Ако пък случайно го ремонтираш-авансаторния клапан- ще изкара поне докато го имаш автомобила и ще спестиш поне 120 лв.Избора е твой.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Възможно е причината да е в компресора. ЕКУ на ижекциона има връзка с ЕКУ на климатика и при нужда изключва компресора. Тов обикновено става при подаване на газ, за да се осигури пълна мощност в случай на необходимост. Възможно е, ако компресора товари много по някаква причина, ЕКУ на инжекциона да го изключва и от там да стават проблемите - постоянно включване и изключване. Чува ли се електромагнита на компресора да щрака постоянно, като пуснеш климатика ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Re: марея тд 100
zazo написа:Здравейте колеги по страст.От известно време мареята ми прави проблеми.Като пусна климатика и след известно време ГНПто започва да тресе и да работи не-равномерно двигателя естествено си загубва и мощността и спира да върни но не си губи оборотите.Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и ако иска да сподели с мен.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
кроко61 написа:Колега Дидо Любенов не разбрах откъде ще дойде ,,набутването,, с авансаторния клапан? А да се сравнява ремонта му с ремонт на ГНП е куриоз.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Пренатягане няма как да се получи-стяга се до базова повърхност.Доста клапани съм мерил до сега и няма два със абсолютно еднакво съпротивление което показва че десети от ома не са от значение за правилната им работа на помпата.Клапана е нз и с отварянето-подаден импулс-въздейства на трансверното налягане и се променя аванса. Но ти тия неща ги знаешУмные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100
Коментар
-
Аха, добре. Сега разбрах абсолютно ясно, защо хората бягат от сервизите при всяка възможност, и защо са ни такива таралясници "каляските" по родните пътища. тук всичко се прави от макарони, и като му сложиш чубрица за аромат, няма грижи Колко съм бил тъп Ама за тоа сме това дередже, цялата мила татковина ! Айде със здраве ! Минавам само на читателско ниво :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
И като почна със ,,сервизите,,да продължа.Миналата година във Варна ,сервиз на Рено един приятел отива да му решат проблема щото да не е все пак макарони с чубрица и тн.Кво решили-правили и фактура написали дори-286 лв без ддс............................................Фин ал.Докарва я авера в гаража и сутринта не може да я ,,събуди,,-при нула градуса.Почвам я и какво се оказва-свещите сменени с изгорели,дюзите като ги натиснах на стенда не мога да повярвам на очите си-отварят на около 60 бара ако ти говори нещо .Става въпрос за Рено Канго 1,9 д. Добра че е голям шеф и намери начин да му компенсират щетите донякъде.Изкаш ли да ти дам телефона му той ти е градски да чуеш как псува още юристконсулт-мамалига с чубрица а?Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100
Коментар
-
Знам какво е по сервизите, и не само дето са "авто", ами всичките ни са такива, с много малки изключения. Благодарение на сервиз, изучих цветната телевизия за 2 дена ( преди това само черно-бели ремонтирах), познай преди колко години. Марчето е първата ми кола, която е стъпвала в сервиз, и то уж при познати, че после ходих да и ремонтират помпата, щото стенд нямам. 20 години съм си поддържал камионите и колите сам, но вече се изискава по-специална инструментална база, която не мога да си позволя и не е оправдана за ремонт на един единствен автомобил. И все пак всичко което имам инструменти да си направя сам си го правя. Служебни коли съм оставял по сервизи ... мале - мале После си ги пооправям да стават за каране. Мъка, мъка ...Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар