Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

марея тд 100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    марея тд 100

    Здравейте колеги по страст.От известно време мареята ми прави проблеми.Като пусна климатика и след известно време ГНПто започва да тресе и да работи не-равномерно двигателя естествено си загубва и мощността и спира да върни но не си губи оборотите.Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и ако иска да сподели с мен.

    #2
    Провери за теч на гориво от помпата или наличие на въздух в горивото. Провери буксата на авансаторния клапан, дали е включена добре и чисти ли са контактните и пластини. Ако всичко това е наред, следва смяна на авансаторен клапан. Цената му е около 180 лв. Не се връзвай да го ремонтираш, не случайно е скъп.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      Ако пък случайно го ремонтираш-авансаторния клапан- ще изкара поне докато го имаш автомобила и ще спестиш поне 120 лв.Избора е твой.
      Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

      Коментар


        #4
        кроко61 написа:
        Ако пък случайно го ремонтираш-авансаторния клапан- ще изкара поне докато го имаш автомобила и ще спестиш поне 120 лв.Избора е твой.
        Малко по-вероятно е да се набута със 60 лв, но наистина, той си решава. Има едни времеви диаграми и едни волт/амперни характеристики на които трябва да отговаря този клапан. Ремонт без стенд за проверка си е жива гаргара с колата. Аз и ГНП-то мога да си отремонтирам, ама май няма да работи както трябва, без да мине през стенда.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #5
          Клапан авансатора не е.Няма въздух в системата.Това го прави само когато пусна климатроника, като го спра колата се оправя и все едно нищо не е имало

          Коментар


            #6
            колега проблема е в климатика някъде.според мен се пуска едновременно компресора и перките и става много голям товара върху мотора.

            Коментар


              #7
              Възможно е причината да е в компресора. ЕКУ на ижекциона има връзка с ЕКУ на климатика и при нужда изключва компресора. Тов обикновено става при подаване на газ, за да се осигури пълна мощност в случай на необходимост. Възможно е, ако компресора товари много по някаква причина, ЕКУ на инжекциона да го изключва и от там да стават проблемите - постоянно включване и изключване. Чува ли се електромагнита на компресора да щрака постоянно, като пуснеш климатика ?
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                Колега Дидо Любенов не разбрах откъде ще дойде ,,набутването,, с авансаторния клапан? А да се сравнява ремонта му с ремонт на ГНП е куриоз.
                Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                Коментар


                  #9
                  Re: марея тд 100

                  zazo написа:
                  Здравейте колеги по страст.От известно време мареята ми прави проблеми.Като пусна климатика и след известно време ГНПто започва да тресе и да работи не-равномерно двигателя естествено си загубва и мощността и спира да върни но не си губи оборотите.Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и ако иска да сподели с мен.
                  Веднага заминавяй при някой сериозен сервиз занимаващ се с климатици. Задължително да промият системата и да я заредят с фреон и масло. До тогава не експлоатирай климатроника, за да не стане по-лошо. Неравномерният празен ход и вообще проблемите са ти от комресора според мен, за съжаление може да е късно. Няма кой друг да ти натовари толкова двг. Вообще цялата система с клапани и тем подобни трябва също да се провери.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    кроко61 написа:
                    Колега Дидо Любенов не разбрах откъде ще дойде ,,набутването,, с авансаторния клапан? А да се сравнява ремонта му с ремонт на ГНП е куриоз.
                    Нали се сещаш, че този клапан има време за реакция в двете посоки, което време спокойно се нарушава при пренатягане на уплътненията и малко трудно ще гарантираш, че "всичко е 6" след ремонта му без да си го тествал в реални условия. Може да работи, но как е друг въпрос. Аз лично не бих се занивамавал с подобен ремонт, аако не мога да се уверя че съм го направил както трябва, преди да съм го монтирал обратно на помпата.
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #11
                      Пренатягане няма как да се получи-стяга се до базова повърхност.Доста клапани съм мерил до сега и няма два със абсолютно еднакво съпротивление което показва че десети от ома не са от значение за правилната им работа на помпата.Клапана е нз и с отварянето-подаден импулс-въздейства на трансверното налягане и се променя аванса. Но ти тия неща ги знаеш
                      Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                      Коментар


                        #12
                        Аха, добре. Сега разбрах абсолютно ясно, защо хората бягат от сервизите при всяка възможност, и защо са ни такива таралясници "каляските" по родните пътища. тук всичко се прави от макарони, и като му сложиш чубрица за аромат, няма грижи Колко съм бил тъп Ама за тоа сме това дередже, цялата мила татковина ! Айде със здраве ! Минавам само на читателско ниво :D
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          И като почна със ,,сервизите,,да продължа.Миналата година във Варна ,сервиз на Рено един приятел отива да му решат проблема щото да не е все пак макарони с чубрица и тн.Кво решили-правили и фактура написали дори-286 лв без ддс............................................Фин ал.Докарва я авера в гаража и сутринта не може да я ,,събуди,,-при нула градуса.Почвам я и какво се оказва-свещите сменени с изгорели,дюзите като ги натиснах на стенда не мога да повярвам на очите си-отварят на около 60 бара ако ти говори нещо .Става въпрос за Рено Канго 1,9 д. Добра че е голям шеф и намери начин да му компенсират щетите донякъде.Изкаш ли да ти дам телефона му той ти е градски да чуеш как псува още юристконсулт-мамалига с чубрица а?
                          Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                          Коментар


                            #14
                            Знам какво е по сервизите, и не само дето са "авто", ами всичките ни са такива, с много малки изключения. Благодарение на сервиз, изучих цветната телевизия за 2 дена ( преди това само черно-бели ремонтирах), познай преди колко години. Марчето е първата ми кола, която е стъпвала в сервиз, и то уж при познати, че после ходих да и ремонтират помпата, щото стенд нямам. 20 години съм си поддържал камионите и колите сам, но вече се изискава по-специална инструментална база, която не мога да си позволя и не е оправдана за ремонт на един единствен автомобил. И все пак всичко което имам инструменти да си направя сам си го правя. Служебни коли съм оставял по сервизи ... мале - мале После си ги пооправям да стават за каране. Мъка, мъка ...
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #15
                              В потвърждение на твойте думи-затова е този форум,не да ти кажа ,,купи си това и това от еди къде,,а си го направи по моя начин и ще останеш доволен щото е пробвано нали :D :D :D
                              Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                              Коментар

                              Working...
                              X