Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Газовете от дизеловите двигатели - канцерогенни!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Няма как 2 коли еднакви коне дизела да бега повече, може би може да бега в трафик и из града (за каквото точно е създаден) но не и на гонка, или ако бензина не е спънат. Атмосверка бие дизел на същите коне , че и по малко от дизела, та турбо бензин ли няма да може
    Punto JTD
    http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

    Коментар


      #77
      jimi69 написа:
      Няма как 2 коли еднакви коне дизела да бега повече, може би може да бега в трафик и из града (за каквото точно е създаден) но не и на гонка, или ако бензина не е спънат. Атмосверка бие дизел на същите коне , че и по малко от дизела, та турбо бензин ли няма да може
      BMW 535i xDrive:0-100km/h=5.9 секунди1км от място=25,9 секундиBMW 535d xDrive:0-100km/h=5.3 секунди1км от място=25,0 секунди
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #78
        BO написа:
        jimi69 написа:
        Няма как 2 коли еднакви коне дизела да бега повече, може би може да бега в трафик и из града (за каквото точно е създаден) но не и на гонка, или ако бензина не е спънат. Атмосверка бие дизел на същите коне , че и по малко от дизела, та турбо бензин ли няма да може
        BMW 535i xDrive:0-100km/h=5.9 секунди1км от място=25,9 секундиBMW 535d xDrive:0-100km/h=5.3 секунди1км от място=25,0 секунди
        Много грешно сравняваш атмосферна и турбо коли.

        Коментар


          #79
          Не се занасяйте, не говоря за драг, говоря за дълъг преход, с многото завои и баири. Там турбо-бензинката ще окляка, за разллика от турбо-дизела. Най-малко ще трябва да цедиш бензинката, за сметка на спокойното каране на дизела. От това идва предимството. Другото безцененно на дизела е, че се кара на ниски обороти, което удължава живота на ДВГ поне 2 пъти спрямо бензина. Много по-практично е да си вземеш турбо-дизел, а не турбо-бензин. Втория е за хубав за гъзария.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #80
            +1.
            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

            Коментар


              #81
              rotdot написа:
              BO написа:
              jimi69 написа:
              Няма как 2 коли еднакви коне дизела да бега повече, може би може да бега в трафик и из града (за каквото точно е създаден) но не и на гонка, или ако бензина не е спънат. Атмосверка бие дизел на същите коне , че и по малко от дизела, та турбо бензин ли няма да може
              BMW 535i xDrive:0-100km/h=5.9 секунди1км от място=25,9 секундиBMW 535d xDrive:0-100km/h=5.3 секунди1км от място=25,0 секунди
              Много грешно сравняваш атмосферна и турбо коли.
              Пробвай пак.И двата варианта са турбо мотори от последно поколение
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #82
                BO написа:
                rotdot написа:
                BO написа:
                jimi69 написа:
                Няма как 2 коли еднакви коне дизела да бега повече, може би може да бега в трафик и из града (за каквото точно е създаден) но не и на гонка, или ако бензина не е спънат. Атмосверка бие дизел на същите коне , че и по малко от дизела, та турбо бензин ли няма да може
                BMW 535i xDrive:0-100km/h=5.9 секунди1км от място=25,9 секундиBMW 535d xDrive:0-100km/h=5.3 секунди1км от място=25,0 секунди
                Много грешно сравняваш атмосферна и турбо коли.
                Пробвай пак.И двата варианта са турбо мотори от последно поколение
                Добре, дизеловият двигател е най-добрият, хайде признах. Скоро във формула 1 и световния рали шампионат - пряко предаване на бързо движещи се черни облаци на черен екран.

                Коментар


                  #83
                  Те пък там като са ги подкарали на бензин. Тяхното гориво няма нищо обхо като състав с нашите бензин или дизел.пп абе няма ли някой мод да премести темата в Бош лаф Раздела?
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #84
                    BO написа:
                    rotdot написа:
                    BO написа:
                    jimi69 написа:
                    Няма как 2 коли еднакви коне дизела да бега повече, може би може да бега в трафик и из града (за каквото точно е създаден) но не и на гонка, или ако бензина не е спънат. Атмосверка бие дизел на същите коне , че и по малко от дизела, та турбо бензин ли няма да може
                    BMW 535i xDrive:0-100km/h=5.9 секунди1км от място=25,9 секундиBMW 535d xDrive:0-100km/h=5.3 секунди1км от място=25,0 секунди
                    Много грешно сравняваш атмосферна и турбо коли.
                    Пробвай пак.И двата варианта са турбо мотори от последно поколение
                    ...би турбо са и двете и са мноо яки особено в трета серия от 0 до 100 може би дизела ще ги вдигне, но от 0 до 250 ... Dido_Lyubenov - да има нещо такова, но ако се кара спокойно предимството и разхода е в полза на дизела, но не и на ръчка до края, понеже вече ги правят и бензините да им идва пауъра от рано. Но би турбо бензин наистина ще харчи много бензин докато дизела пак, но не толкова много :D Незнам и мене ме кефи дизел, като наемане от рано, и като силата, която те залепя, но при бензина тая сила е доста по продължителна, докато при дизел не толкова дълга. И аз предпочитам дизелака, но бензинката повече върви тва е истината, пък би турбо.... ужас направо Турбо бензина е за маняци и хора, които искат да се гонят, и за такива с пари, тва е
                    Punto JTD
                    http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                    Коментар


                      #85
                      Ами да яхват коли с турбо-реактивни двигатели и да се гонкат. За там вече спор няма, че са най-бързи и мощни. Но обикновен турбо-бензин с вътрешно горене ... Е няма да е по-добър от турбо-дизела, каквото и да го правиш. Скороста на изгорелите газове при бензинов ДВГ е прекалено ниска, за да се ползва ефективно от турбината, на всичко отгоре не търпи отклонения от съотношенето гориво/въздух. Апък ония във формула 1 доказват едни други работи. Там иде реч за нови технологии, които едва ли някога ще бъдат вкарани в серийни туристически автомобили, каквито караме всички тук. Някоя и друга разработка се прилага, но това е рядкост. А тея дето си мислят че са фанали оня за оная работ, като карат туристическа кола с много и странни букви след модела ... Балъци, дават си парите за нещо дето не знаят за какво е, и не им трябва. Те затова се произвеждат едни скъпи модели с една още по-скъпа поддръжка. Като има балъци да дават едни пари за тях
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #86
                        rotdot написа:
                        Добре, дизеловият двигател е най-добрият, хайде признах. Скоро във формула 1 и световния рали шампионат - пряко предаване на бързо движещи се черни облаци на черен екран.
                        При изправен съвременен дизелов двигател черни облаци не излизат.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар

                        Working...
                        X