Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Газовете от дизеловите двигатели - канцерогенни!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Yavor написа:
    И много коне да изкарат, то е на база обороти, ама нютони нямаааа, нютониии....А точно те радват!
    Именно, на равно може и да върви, ама я да видим на някой баир на магистралата, със 150-160 . Аз като взех книжка преди почти 13 години, направихме с братовчеда битката на титаните: Пежо 205D 60 коня 97г. (аз) vs. Opel Corsa 1.2 бензин 98г. (той). На равното сме заедно, нагоре обаче пежото много много не усеща баира, ама корсата видимо изостава .Относно темата, те и пържолите на скара на дървени въглища са канцерогенни, и кво
    00' Bravo 105 JTD

    Коментар


      #62
      nikolce написа:
      Yavor написа:
      И много коне да изкарат, то е на база обороти, ама нютони нямаааа, нютониии....А точно те радват!
      Именно, на равно може и да върви, ама я да видим на някой баир на магистралата, със 150-160 . Аз като взех книжка преди почти 13 години, направихме с братовчеда битката на титаните: Пежо 205D 60 коня 97г. (аз) vs. Opel Corsa 1.2 бензин 98г. (той). На равното сме заедно, нагоре обаче пежото много много не усеща баира, ама корсата видимо изостава .Относно темата, те и пържолите на скара на дървени въглища са канцерогенни, и кво
      И само дизелите ли имат "нютони"? Бензинова турбо кола карали ли сте? За това какво мислите:http://www.worldcarfans.com/10609286...ne-revealed1.8 турбо моторче, а:265 bhp and peak torque of 350 Nm ... ама тия нютони не са от 1500 до 2000 оборота, а докато си напълни оборотомера

      Коментар


        #63
        rotdot написа:
        nikolce написа:
        Yavor написа:
        И много коне да изкарат, то е на база обороти, ама нютони нямаааа, нютониии....А точно те радват!
        Именно, на равно може и да върви, ама я да видим на някой баир на магистралата, със 150-160 . Аз като взех книжка преди почти 13 години, направихме с братовчеда битката на титаните: Пежо 205D 60 коня 97г. (аз) vs. Opel Corsa 1.2 бензин 98г. (той). На равното сме заедно, нагоре обаче пежото много много не усеща баира, ама корсата видимо изостава .Относно темата, те и пържолите на скара на дървени въглища са канцерогенни, и кво
        И само дизелите ли имат "нютони"? Бензинова турбо кола карали ли сте? За това какво мислите:http://www.worldcarfans.com/10609286...ne-revealed1.8 турбо моторче, а:265 bhp and peak torque of 350 Nm ... ама тия нютони не са от 1500 до 2000 оборота, а докато си напълни оборотомера
        Колега, при бензиновите ДВГ турбината започва да става ефективна при около 3000 об/мин, и както и да го погледнеш и да го възхваляваш, един турбо-дизелов ДВГ със същата мощност, пак ще го сдуха това 1.8 турбо-бензиново нещо. Я си помисли, защо не правят трктори с бензинови ДВГ :D - няма вътък без обороти
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #64
          Ама я си представи трактор да тегли плуга с 60км/ч. 100 декъра ще ги оръчква за 1 -2 с кафето и бирата.пп Естествено само бензинов трактор го може това.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #65
            Dido_Lyubenov написа:
            rotdot написа:
            nikolce написа:
            Yavor написа:
            И много коне да изкарат, то е на база обороти, ама нютони нямаааа, нютониии....А точно те радват!
            Именно, на равно може и да върви, ама я да видим на някой баир на магистралата, със 150-160 . Аз като взех книжка преди почти 13 години, направихме с братовчеда битката на титаните: Пежо 205D 60 коня 97г. (аз) vs. Opel Corsa 1.2 бензин 98г. (той). На равното сме заедно, нагоре обаче пежото много много не усеща баира, ама корсата видимо изостава .Относно темата, те и пържолите на скара на дървени въглища са канцерогенни, и кво
            И само дизелите ли имат "нютони"? Бензинова турбо кола карали ли сте? За това какво мислите:http://www.worldcarfans.com/10609286...ne-revealed1.8 турбо моторче, а:265 bhp and peak torque of 350 Nm ... ама тия нютони не са от 1500 до 2000 оборота, а докато си напълни оборотомера
            Колега, при бензиновите ДВГ турбината започва да става ефективна при около 3000 об/мин, и както и да го погледнеш и да го възхваляваш, един турбо-дизелов ДВГ със същата мощност, пак ще го сдуха това 1.8 турбо-бензиново нещо. Я си помисли, защо не правят трктори с бензинови ДВГ :D - няма вътък без обороти
            Това не е вярно - има си две-, три-турбо конфигурации, променливи геометрии, и ако беше прочел статията щеше да разбереш, че максималният въртящ момент се достига в ниските обороти и се запазва почти до максималните... нещо, което никой дизелов двигател не може да постигне.
            Dido_Lyubenov написа:
            един турбо-дизелов ДВГ със същата мощност, пак ще го сдуха
            Е по каква логика, колега, ще стане тая работа? Значи имат и двата мотора еднаква мощност, еднакъв въртящ момент, обаче на дизела той се поддържа в диапазона на 2000 оборота, а на бензиновия в рамките на 5000 оборота и дизеловият бие PS: А тва бензиново моторче 1.8, в Ауди А4 с 200км/ч на 6-та е с 2000 оборота....

            Коментар


              #66
              rotdot написа:
              Dido_Lyubenov написа:
              rotdot написа:
              nikolce написа:
              Yavor написа:
              И много коне да изкарат, то е на база обороти, ама нютони нямаааа, нютониии....А точно те радват!
              Именно, на равно може и да върви, ама я да видим на някой баир на магистралата, със 150-160 . Аз като взех книжка преди почти 13 години, направихме с братовчеда битката на титаните: Пежо 205D 60 коня 97г. (аз) vs. Opel Corsa 1.2 бензин 98г. (той). На равното сме заедно, нагоре обаче пежото много много не усеща баира, ама корсата видимо изостава .Относно темата, те и пържолите на скара на дървени въглища са канцерогенни, и кво
              И само дизелите ли имат "нютони"? Бензинова турбо кола карали ли сте? За това какво мислите:http://www.worldcarfans.com/10609286...ne-revealed1.8 турбо моторче, а:265 bhp and peak torque of 350 Nm ... ама тия нютони не са от 1500 до 2000 оборота, а докато си напълни оборотомера
              Колега, при бензиновите ДВГ турбината започва да става ефективна при около 3000 об/мин, и както и да го погледнеш и да го възхваляваш, един турбо-дизелов ДВГ със същата мощност, пак ще го сдуха това 1.8 турбо-бензиново нещо. Я си помисли, защо не правят трктори с бензинови ДВГ :D - няма вътък без обороти
              Това не е вярно - има си две-, три-турбо конфигурации, променливи геометрии, и ако беше прочел статията щеше да разбереш, че максималният въртящ момент се достига в ниските обороти и се запазва почти до максималните... нещо, което никой дизелов двигател не може да постигне.
              Dido_Lyubenov написа:
              един турбо-дизелов ДВГ със същата мощност, пак ще го сдуха
              Е по каква логика, колега, ще стане тая работа? Значи имат и двата мотора еднаква мощност, еднакъв въртящ момент, обаче на дизела той се поддържа в диапазона на 2000 оборота, а на бензиновия в рамките на 5000 оборота и дизеловият бие PS: А тва бензиново моторче 1.8, в Ауди А4 с 200км/ч на 6-та е с 2000 оборота....
              Чети бе колехга :D ФИАТ Стило 1,9 JTD, с каква турбина е ??? И още колко дизели са с такава ... Абе не са ти ясни тия работи, няма да спорим
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #67
                Dido_Lyubenov написа:
                rotdot написа:
                nikolce написа:
                Yavor написа:
                И много коне да изкарат, то е на база обороти, ама нютони нямаааа, нютониии....А точно те радват!
                Именно, на равно може и да върви, ама я да видим на някой баир на магистралата, със 150-160 . Аз като взех книжка преди почти 13 години, направихме с братовчеда битката на титаните: Пежо 205D 60 коня 97г. (аз) vs. Opel Corsa 1.2 бензин 98г. (той). На равното сме заедно, нагоре обаче пежото много много не усеща баира, ама корсата видимо изостава .Относно темата, те и пържолите на скара на дървени въглища са канцерогенни, и кво
                И само дизелите ли имат "нютони"? Бензинова турбо кола карали ли сте? За това какво мислите:http://www.worldcarfans.com/10609286...ne-revealed1.8 турбо моторче, а:265 bhp and peak torque of 350 Nm ... ама тия нютони не са от 1500 до 2000 оборота, а докато си напълни оборотомера
                Колега, при бензиновите ДВГ турбината започва да става ефективна при около 3000 об/мин, и както и да го погледнеш и да го възхваляваш, един турбо-дизелов ДВГ със същата мощност, пак ще го сдуха това 1.8 турбо-бензиново нещо. Я си помисли, защо не правят трктори с бензинови ДВГ :D - няма вътък без обороти
                Немисля че е възможно да има турбо дизел и турбо бензин на една кубатура и една мощност, все пак конете идват в оборотите, при бензина червената линя е 6000+, а при дизела на 4000 идва мъката.А колегата с аудито на 6-та с 200, то излиза че на 90 на 6-та ще изгасне.
                FIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps

                Коментар


                  #68
                  Dido_Lyubenov написа:
                  Колега lionov_1965, предположих че за това става въпрос, ама я ме светни, къде под капака на това второто, се събират 18 кубчни метра = 18 000 литра, че нещо не ми се връзва, дано не се излагам с тоя въпрос :D Виж, 18 000 кубични сантиметра е друго .
                  Извинявай колега значи води се 18 литров грешката е моя ако искаш ще снимам основни данни и възли,сега се занимаваме със една дебела книга ,че всичко е на компютър и пълен автопилот.
                  Човекът е човек когато е на път.

                  Коментар


                    #69
                    lionov_1965 написа:
                    Dido_Lyubenov написа:
                    Колега lionov_1965, предположих че за това става въпрос, ама я ме светни, къде под капака на това второто, се събират 18 кубчни метра = 18 000 литра, че нещо не ми се връзва, дано не се излагам с тоя въпрос :D Виж, 18 000 кубични сантиметра е друго .
                    Извинявай колега значи води се 18 литров грешката е моя ако искаш ще снимам основни данни и възли,сега се занимаваме със една дебела книга ,че всичко е на компютър и пълен автопилот.
                    :D Няма проблем, ясно че е 18 литра . Интересно ми е колко човека се вързаха на 18 000 литра :D Предполагам че си се заблудил при писането на данните. 18 литра са 18 000 кубика но в сантиметри - 18 000 cc .
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #70
                      vicool написа:
                      А колегата с аудито на 6-та с 200, то излиза че на 90 на 6-та ще изгасне.
                      В аутобилд го четох това, не съм го карал.
                      Dido_Lyubenov написа:
                      Чети бе колехга ФИАТ Стило 1,9 JTD, с каква турбина е ??? И още колко дизели са с такава ... Абе не са ти ясни тия работи, няма да спорим
                      Знам с каква турбина е, имам Браво 1.9 8V MultiJet. Ставаше въпрос за това:
                      Dido_Lyubenov написа:
                      Колега, при бензиновите ДВГ турбината започва да става ефективна при около 3000 об/мин
                      Това не е вярно, затова говоря. Колкото до 1.8 мотора на Ауди - 320Нм при 1750 оборота, ако ти е интересно прочети линка по-горе. Само, че тия 320Нм не са от 1750 до 2500 а до почти максималните обороти. Затова никакъв дизел със същите коне няма да го бие. Ако пък и с това не си съгласен, ще ти кажа, че дизеловият двигател е най-страхотното нещо измислено от човека и никой двигател с вътрешно горене, изгарящ нещо различно от нафта, не може да му се опре. Мисля тук не сме деца да си говорим празни приказки

                      Коментар


                        #71
                        По тези въпроси може да се спори, но не е тази темата.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #72
                          Сега да кажа нещо еретично - дизела става за високи скорости, дори за спорт... толкова много, че вече от няколко години е №1 при прототипите (най-бързите болиди в състезанието) на Льо Ман... Ето да се поизкефите малко на онборд камера на един дизелов спортист: http://www.youtube.com/watch?feature...KAJ4Както се казва - без коментар.
                          Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                          Коментар


                            #73
                            D. Stanev написа:
                            Сега да кажа нещо еретично - дизела става за високи скорости, дори за спорт... толкова много, че вече от няколко години е №1 при прототипите (най-бързите болиди в състезанието) на Льо Ман... Ето да се поизкефите малко на онборд камера на един дизелов спортист: http://www.youtube.com/watch?feature...KAJ4Както се казва - без коментар.
                            То няма бензинови прототипи... Като говорим за Le Mans... http://www.youtube.com/watch?v=gu1vve1q7EU , ако ти се занимава прочети за това Порше в wikipediaПП Audi e-tron не е ли с ел. двигател?
                            FIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps

                            Коментар


                              #74
                              Подготвя нов удар на дизела срещу бензина: http://www.autoblog.bg/Trident-Iceni...2082.htmlп.с. и това ако не е вървящо...
                              Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                              Коментар


                                #75
                                rotdot написа:
                                И само дизелите ли имат "нютони"? Бензинова турбо кола карали ли сте? За това какво мислите:http://www.worldcarfans.com/10609286...ne-revealed1.8 турбо моторче, а:265 bhp and peak torque of 350 Nm ... ама тия нютони не са от 1500 до 2000 оборота, а докато си напълни оборотомера
                                Тези нютони са от 2500 до 5000 оборота. И не са за 1.8 а за 2.0 тфси двигателя.Ако на 5000 оборота се напълни оборотомера, то като дизел бе
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X