Комбинирай с бозичка в по големи количества и гледай да е прясна че иначе проблем при впръскаването
Впръскването ще го оправим някак си, обаче изпускането ще е като ядрен взрив Аз обаче не разбрах, кое точно е канцерогенното в газовете от дизеловите ДВГ ? По същата логика, мога да кажа същото и за облъчването от радиовълните от всякакви източници, включително и от електропроводите, за газовете от бензин, метан, пропан-бутан ... дори и слънчевата светлина предизвиква рак на кожата, заради слънчевата радиация.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Комбинирай с бозичка в по големи количества и гледай да е прясна че иначе проблем при впръскаването
Впръскването ще го оправим някак си, обаче изпускането ще е като ядрен взрив Аз обаче не разбрах, кое точно е канцерогенното в газовете от дизеловите ДВГ ? По същата логика, мога да кажа същото и за облъчването от радиовълните от всякакви източници, включително и от електропроводите, за газовете от бензин, метан, пропан-бутан ... дори и слънчевата светлина предизвиква рак на кожата, заради слънчевата радиация.
Не знам как се получи, но тук съм съгласен с теб на 100 %
I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Разбрал, не разбрал важно е лаф да става Чувал ли си че Алкохолиците умирали от рак на черния дроб, пушачите от рак на белия дроб а всичко останали от обикновен рак.То че ще се мре е ясно, тъй че ръчкай дизела в обороти и си гледай кефа.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Разбрал, не разбрал важно е лаф да става Чувал ли си че Алкохолиците умирали от рак на черния дроб, пушачите от рак на белия дроб а всичко останали от обикновен рак.То че ще се мре е ясно, тъй че ръчкай дизела в обороти и си гледай кефа.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
В днешно време реактивните самолети летят основно с Jet A-1 или JP-8, което е Jet A-1 с противоледена и антикорозионна съставки, но и двете са съвсем малко различно от дизела. Аз лично с очите си съм виждал как се зареждат чисто нови джипове Тойота директно от цистерната за Jet и си работят без абсолютно никакви проблеми.
Оооооо не моем ви слушам..... На мен само една статистика ми се върти из главата , че запалените коли при ПТП едва 5% са дизелови. А тва кой го казва че е Канцерогенен дизела?!?!?!?
Да, това беше една от причините да мина на дизел. Точно за това и танковете са дизелови, тъй като при пряко попадение от снаряд да не детонира горивото.
Е те ако направят танка на бензин и зад него трябва да пътува автоцистерна с бензин за да може да го нахрани.
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Оооооо не моем ви слушам..... На мен само една статистика ми се върти из главата , че запалените коли при ПТП едва 5% са дизелови. А тва кой го казва че е Канцерогенен дизела?!?!?!?
Да, това беше една от причините да мина на дизел. Точно за това и танковете са дизелови, тъй като при пряко попадение от снаряд да не детонира горивото.
Е те ако направят танка на бензин и зад него трябва да пътува автоцистерна с бензин за да може да го нахрани.
Първите танкове са били бензинови :D Освен това ресурсът на един танк е 200-300 км, така че не му трябва много. Примерно на М1 Абрамс бойният разход е около 900 л за 100 км, но пък те правят преход 2-3 км, превземат нещо, презаредят ги и пак така.
Коментар