Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мареа 1.9ТД100 като е студена дърпа като загрее не

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    времето е топло почистете си агрите ирадиаторите на кулерите
    STILO JTD

    Коментар


      #17
      avent написа:
      ЕГР затапен/нямам вече. Наливам масло двутактово от 3 години . Колата след 2500 започва да дърпа но за разхода няма да споменавам. Дал съм доста предаврение на помпата на диагностиката показа че трябва. При добре загрял мотор като подам газ и турбината се чува като се набира. Като смених датчиците на термостата и при потегляне ми претриса таблото. Сега съм взел една помпа която е читава от работещ мотор и ще я сложа на парахода за проба. ако пак е тромава ще си търся турбина/шибания маркуч ми е ленив при подаване на газта /, трябва да задържа и тогава се надува ама .....Пробвал съм с нов дебитомер няма фаида, въздушен филтър се сменя през 3-4 месеца, горивния и той. Ако са прецакани датчик колянов вал и разпределителен вал?- но на диагностика не дават грешка.
      Качвал ли си помпата на стенд ? Това притрисане при потегляне, говори за неправилни регулировки по самата помпа. Авансаторния ти клапан предполагам не се чува при работа на празен ход, намаляни са оборотите от малкия винт за определяне на повишения празен ход. Тръгни от регулировка на помпата. На празен ход, този мотор трябва да държи 900 +50 об/мин. - тоест не по-малко от 900. Като регулираш оборотите от въпросния винт, пада налягането в помпата, преди нагнетателния елемент, не достига налягане за подаване на достатъчно аванс от ЕКУ чрез авансаторния клапан, съответно на диагностиката излиза, че трябва да подадеш още аванс ръчно, ти го правиш и всичко отива по дяволите. Ако помпата не стендована правилно, електрониката не може да си върши работата, и вместо подобряване, се получава влошаване на работата на ДВГ.p.s.: Когато е студен ДВГ, системата за повишен празен ход внася корекция, която приближава регулировките на помпата, до необходимите за що годе нормална работа на ДВГ. За това на студен ДВГ върви сравнително добре. Може да откачиш маркуча за вакуум от мембраната на помпата, ще видиш че ще се подобрят нещата и при загрял ДВГ, само дето ще трябва да си оправиш аванса ... носи я на стенд !
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #18
        Дидо тая помпа продължава да ти е чужда!!! Толкова убедително говориш че още малко да ме накараш да ти повярвам Не се сърди че те засичам приятел. Ама айде да говорим само истини тук.Поздрави!!!

        Коментар


          #19
          Специалистааааааа,
          Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
          харчи: DOSTA

          Коментар


            #20
            specialista написа:
            Дидо тая помпа продължава да ти е чужда!!! Толкова убедително говориш че още малко да ме накараш да ти повярвам Не се сърди че те засичам приятел. Ама айде да говорим само истини тук.Поздрави!!!
            Дообре На мен ми е чужда помпата, на теб електрониката ... явно и двамата нямаме понятие какво става в тоя мотор Ама си пишем ей така да минава времето :D Айде кажи му на човека как да си оправи проблема, вместо да обясняваш как само ти им разбираш на тия коли и всички други тук сме ламери и трябва да ходим по сервизите едва ли не за смяна на крушка на фара.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #21
              така моя ЕГР не е затапен вчера го отвивах да погледна и какво да видя учудващо чист отвор има чак да не повярва човек :D само ме е яд че не направих снимки

              Коментар


                #22
                benzol написа:
                така моя ЕГР не е затапен вчера го отвивах да погледна и какво да видя учудващо чист отвор има чак да не повярва човек :D само ме е яд че не направих снимки
                Радвай се Значи ДВГ-то ти работи добре.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #23
                  Dido_Lyubenov написа:
                  specialista написа:
                  Дидо тая помпа продължава да ти е чужда!!! Толкова убедително говориш че още малко да ме накараш да ти повярвам Не се сърди че те засичам приятел. Ама айде да говорим само истини тук.Поздрави!!!
                  Дообре На мен ми е чужда помпата, на теб електрониката ... явно и двамата нямаме понятие какво става в тоя мотор Ама си пишем ей така да минава времето :D Айде кажи му на човека как да си оправи проблема, вместо да обясняваш как само ти им разбираш на тия коли и всички други тук сме ламери и трябва да ходим по сервизите едва ли не за смяна на крушка на фара.
                  Аз не пиша ей така да ми минава времето!Нито се състезавам със някой за брой постове във форума!Ако си забелязал посещавам този раздел.За електрониката винаги съм казвал че не ми е най-силната страна и имам впред вид че не мога да сменям сам елементи по платките (не че не мога да държа поялник),или пък да си играя със програматори и т.н. Има си хора за всичко,за тези неща се доверявам професионалисти.В този мотор става това което му нареди помпата,и тъй като аз знам как работи тя ,можеш спокойно да ме извадиш от твоя списък!Слушай човече,искаш ли да ти дам телефона си и да те светна кое как става,и да се спреш веднъж за винаги с тези надменни изказвания.За теб ,ако ти не го можеш значи и друг него може! Ако на черешата е така,тук на земята занаятчиите се уважаваме!Айде със здраве приятел!

                  Коментар


                    #24
                    specialista написа:
                    Dido_Lyubenov написа:
                    specialista написа:
                    Дидо тая помпа продължава да ти е чужда!!! Толкова убедително говориш че още малко да ме накараш да ти повярвам Не се сърди че те засичам приятел. Ама айде да говорим само истини тук.Поздрави!!!
                    Дообре На мен ми е чужда помпата, на теб електрониката ... явно и двамата нямаме понятие какво става в тоя мотор Ама си пишем ей така да минава времето :D Айде кажи му на човека как да си оправи проблема, вместо да обясняваш как само ти им разбираш на тия коли и всички други тук сме ламери и трябва да ходим по сервизите едва ли не за смяна на крушка на фара.
                    Аз не пиша ей така да ми минава времето!Нито се състезавам със някой за брой постове във форума!Ако си забелязал посещавам този раздел.За електрониката винаги съм казвал че не ми е най-силната страна и имам впред вид че не мога да сменям сам елементи по платките (не че не мога да държа поялник),или пък да си играя със програматори и т.н. Има си хора за всичко,за тези неща се доверявам професионалисти.В този мотор става това което му нареди помпата,и тъй като аз знам как работи тя ,можеш спокойно да ме извадиш от твоя списък!Слушай човече,искаш ли да ти дам телефона си и да те светна кое как става,и да се спреш веднъж за винаги с тези надменни изказвания.За теб ,ако ти не го можеш значи и друг него може! Ако на черешата е така,тук на земята занаятчиите се уважаваме!Айде със здраве приятел!
                    Няма смисъл да се караме. Преди време ти описах едни мои дествия, за оито не твърдя че бяха компетентна намеса по настройките на помпата, която ти изключително добре познаваш, е не можа да ми отговориш защо така се получава при мен. Тогава проблема беше, че промрних механична настройка, която "подведе" електрониката. Казх ти вече, уважавам знанията и опита ти по механичнита част, но не изхвърляй намесата на електрониката, ако нямаш за цел да превърнеш такъв ДВГ, в обикновен перкинс !
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #25
                      Моята цел е винаги когато дойде при мен клиент, да си тръгне доволен!Никога не съм премахвал ел.компонентите от тази помпа,с изключение на имото!По настояване на клиент съм я заменял със Бош и след известно време сам пожела да се възтанови.Играл съм си много със настройките и със цел,мощност,икономия,лесно палене т.н.,нямам нужда да ми обясняваш кое какво е и защо е по нея.Не бих и реагирал на твоите изказвания,ако не ставаше на въпрос,че има хора които четат тук и без да осъзнават са подведени.Иначе от комерсиална точка за мен е по-добре :D .На авент му знам проблема,а с него се чуваме поне веднъж седмично,за това и не сметнах за нужно да се намесвам във темата му,но....Поздрави!

                      Коментар


                        #26
                        Колеги, не се карайте за глупости. Проблема ми е от турбинката на 95%, останалите 5 са ми от много ровене и пипане. СПЕЦИАЛИСТАААААААААААА, предната седмица вярно че беше 1 път. Тази дано има работа за повече. за двама ви по една
                        Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                        харчи: DOSTA

                        Коментар


                          #27
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #28
                            На сто процента ми е заминала турбинката и сега се издирва друга работеща. Помагайте с цена колеги.
                            Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                            харчи: DOSTA

                            Коментар

                            Working...
                            X