Колеги, имам проблем. Колата като е студена и дърпа /върви добре ,пъргава е/ като загрее и е като куц кон. МАРЕА 1.9ТД100коня но все едно няма 60 от тях. дайте ми цена за турбина за този модел. Не знам какво пише на старата. Като подам газ и маркуча се свива и след 3-4 секунди започва да надува но не се усеща да е твърд . Като задържа на 2500 за известно време 20 сек. и започва да се усеща. Датчици на термостата сменени с нови.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мареа 1.9ТД100 като е студена дърпа като загрее не
Collapse
X
-
Re: Мареа 1.9ТD100 като е студена дърпа като загрее не
avent написа:Колеги, имам проблем. Колата като е студена и дърпа /върви добре ,пъргава е/ като загрее и е като куц кон. МАРЕА 1.9ТD100коня но все едно няма 60 от тях. дайте ми цена за турбина за този модел. Не знам какво пише на старата. Като подам газ и маркуча се свива и след 3-4 секунди започва да надува но не се усеща да е твърд . Като задържа на 2500 за известно време 20 сек. и започва да се усеща. Датчици на термостата сменени с нови.Fiat palio 1.7td
Коментар
-
wow като се замисля и моята Мареа е така ще следя темата,само да спомена нещо че и моята не набираше както трябва един познат ми вика дюза/и вика ми сипи малко 2-тактово масло в нафтата ама малко и аз го послушах и или аз си втълпявам или наистина почна да върви колата по добре в смисъл да набира по бързо на 30л сипах към 200мил(а той ми каза към 5 кубика (1 спринцовка демек) масло днеска заредих още 20л и сипах към 70мил (това ми каза да го правя щото БГ нафтата била по суха и дюзите почвали да плюят а не да правят мъгла в цилиндъра)
Коментар
-
benzol написа:wow като се замисля и моята Мареа е така ще следя темата,само да спомена нещо че и моята не набираше както трябва един познат ми вика дюза/и вика ми сипи малко 2-тактово масло в нафтата ама малко и аз го послушах и или аз си втълпявам или наистина почна да върви колата по добре в смисъл да набира по бързо на 30л сипах към 200мил(а той ми каза към 5 кубика (1 спринцовка демек) масло днеска заредих още 20л и сипах към 70мил (това ми каза да го правя щото БГ нафтата била по суха и дюзите почвали да плюят а не да правят мъгла в цилиндъра)Fiat palio 1.7td
Коментар
-
betuk написа:benzol написа:wow като се замисля и моята Мареа е така ще следя темата,само да спомена нещо че и моята не набираше както трябва един познат ми вика дюза/и вика ми сипи малко 2-тактово масло в нафтата ама малко и аз го послушах и или аз си втълпявам или наистина почна да върви колата по добре в смисъл да набира по бързо на 30л сипах към 200мил(а той ми каза към 5 кубика (1 спринцовка демек) масло днеска заредих още 20л и сипах към 70мил (това ми каза да го правя щото БГ нафтата била по суха и дюзите почвали да плюят а не да правят мъгла в цилиндъра)
Коментар
-
Аз нещо друго забелязах. Усещам колата си по-тромава, а всъщност след многобройни опити, сравнения и съревнования се оказва, че не е така...Въпреки всичко си ме кефеше, когато я усещах лека и феерична, като тензух в ураган. Сега я усещам по-тежка...Дано сте ме разбрали. ПС: Ще си тествам дебитомера и новата добавка от Кауфланд.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Турбината може да затяга като загрее, но пък за да се развърти, трябва да има изгорели газове с определена скорост. По-скоро проблема е в управлението на аванса или повишения празен ход. Много вероятно е да плаче за нов дебитомер, както и да е калпав въздушния филтър и да няма достатъчно дебит през него. Тестове ... Пробвай да изключиш вакуума на ЕГР-а, ако се подобри, значи е заминал дебитомера. Ако си пробвал да намаляваш обороти от малкото винтче за ключе 8 на помпата - грешка. Прави се по друг начин. Друго в момента не се сещам.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
аз и нещо друго да отбележя моята е тромава до към 2000об. от там нататък все едно някои я рита отзад и се набира много бързо това без клима, с клима до 1400об добре от 1400 до към 1550 направо забива муцуната после пак добреКолега сори че ти пиша в темата и за моите проблеми но не искам да пускам подобна
Коментар
-
benzol написа:аз и нещо друго да отбележя моята е тромава до към 2000об. от там нататък все едно някои я рита отзад и се набира много бързо това без клима, с клима до 1400об добре от 1400 до към 1550 направо забива муцуната после пак добреКолега сори че ти пиша в темата и за моите проблеми но не искам да пускам подобнаОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:benzol написа:аз и нещо друго да отбележя моята е тромава до към 2000об. от там нататък все едно някои я рита отзад и се набира много бързо това без клима, с клима до 1400об добре от 1400 до към 1550 направо забива муцуната после пак добреКолега сори че ти пиша в темата и за моите проблеми но не искам да пускам подобна
Коментар
-
То само с махане на кората не се вижда, освен ако не са махнати клапана и тръбата. При мен беше така преди да сменя дебитомера, но аз и възстанових и ЕГР-а. Сега само с включен климатик се замисля малко, преди да дръпне, но особена разлика между преди и след 2000 об/мин няма. Дори при спокойно каране особено без климатик, почти не прехвърлям 2000 об в града и не забелязвам липса на мощност, както преди. Все пак не се юрвай да сменяш дебитмер, преди да си му направил диагностика, защото може да е от друго твоя проблем.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:То само с махане на кората не се вижда, освен ако не са махнати клапана и тръбата. При мен беше така преди да сменя дебитомера, но аз и възстанових и ЕГР-а. Сега само с включен климатик се замисля малко, преди да дръпне, но особена разлика между преди и след 2000 об/мин няма. Дори при спокойно каране особено без климатик, почти не прехвърлям 2000 об в града и не забелязвам липса на мощност, както преди. Все пак не се юрвай да сменяш дебитмер, преди да си му направил диагностика, защото може да е от друго твоя проблем.
Коментар
-
ЕГР затапен/нямам вече. Наливам масло двутактово от 3 години . Колата след 2500 започва да дърпа но за разхода няма да споменавам. Дал съм доста предаврение на помпата на диагностиката показа че трябва. При добре загрял мотор като подам газ и турбината се чува като се набира. Като смених датчиците на термостата и при потегляне ми претриса таблото. Сега съм взел една помпа която е читава от работещ мотор и ще я сложа на парахода за проба. ако пак е тромава ще си търся турбина/шибания маркуч ми е ленив при подаване на газта /, трябва да задържа и тогава се надува ама .....Пробвал съм с нов дебитомер няма фаида, въздушен филтър се сменя през 3-4 месеца, горивния и той. Ако са прецакани датчик колянов вал и разпределителен вал?- но на диагностика не дават грешка.Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
харчи: DOSTA
Коментар
-
avent написа:ЕГР затапен/нямам вече. Наливам масло двутактово от 3 години . Колата след 2500 започва да дърпа но за разхода няма да споменавам. Дал съм доста предаврение на помпата на диагностиката показа че трябва. При добре загрял мотор като подам газ и турбината се чува като се набира. Като смених датчиците на термостата и при потегляне ми претриса таблото. Сега съм взел една помпа която е читава от работещ мотор и ще я сложа на парахода за проба. ако пак е тромава ще си търся турбина/шибания маркуч ми е ленив при подаване на газта /, трябва да задържа и тогава се надува ама .....Пробвал съм с нов дебитомер няма фаида, въздушен филтър се сменя през 3-4 месеца, горивния и той. Ако са прецакани датчик колянов вал и разпределителен вал?- но на диагностика не дават грешка.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар