Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мареа 1.9ТД100 като е студена дърпа като загрее не

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мареа 1.9ТД100 като е студена дърпа като загрее не

    Колеги, имам проблем. Колата като е студена и дърпа /върви добре ,пъргава е/ като загрее и е като куц кон. МАРЕА 1.9ТД100коня но все едно няма 60 от тях. дайте ми цена за турбина за този модел. Не знам какво пише на старата. Като подам газ и маркуча се свива и след 3-4 секунди започва да надува но не се усеща да е твърд . Като задържа на 2500 за известно време 20 сек. и започва да се усеща. Датчици на термостата сменени с нови.
    Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
    харчи: DOSTA

    #2
    Според мен ако е от турбото като е студена пак няма да дърпа.Щом като загрее тогава губи мощност нещо друго е, може да е свързано с датчици разни незнам.......
    Fiat Punto 1,7 td
    Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

    Коментар


      #3
      Re: Мареа 1.9ТD100 като е студена дърпа като загрее не

      avent написа:
      Колеги, имам проблем. Колата като е студена и дърпа /върви добре ,пъргава е/ като загрее и е като куц кон. МАРЕА 1.9ТD100коня но все едно няма 60 от тях. дайте ми цена за турбина за този модел. Не знам какво пише на старата. Като подам газ и маркуча се свива и след 3-4 секунди започва да надува но не се усеща да е твърд . Като задържа на 2500 за известно време 20 сек. и започва да се усеща. Датчици на термостата сменени с нови.
      EGR-ра е , ако ти е от вакумните пробвай без него да видиш как върви! Откачи мъркуча дето отива в ЕГР клапана,но обезателно запуши маркучето да не да оказва влияние на спирачките, покарай така като си карал досега, ако пак го прави ,значи проблема е някъде другаде.
      Fiat palio 1.7td

      Коментар


        #4
        wow като се замисля и моята Мареа е така ще следя темата,само да спомена нещо че и моята не набираше както трябва един познат ми вика дюза/и вика ми сипи малко 2-тактово масло в нафтата ама малко и аз го послушах и или аз си втълпявам или наистина почна да върви колата по добре в смисъл да набира по бързо на 30л сипах към 200мил(а той ми каза към 5 кубика (1 спринцовка демек) масло днеска заредих още 20л и сипах към 70мил (това ми каза да го правя щото БГ нафтата била по суха и дюзите почвали да плюят а не да правят мъгла в цилиндъра)

        Коментар


          #5
          benzol написа:
          wow като се замисля и моята Мареа е така ще следя темата,само да спомена нещо че и моята не набираше както трябва един познат ми вика дюза/и вика ми сипи малко 2-тактово масло в нафтата ама малко и аз го послушах и или аз си втълпявам или наистина почна да върви колата по добре в смисъл да набира по бързо на 30л сипах към 200мил(а той ми каза към 5 кубика (1 спринцовка демек) масло днеска заредих още 20л и сипах към 70мил (това ми каза да го правя щото БГ нафтата била по суха и дюзите почвали да плюят а не да правят мъгла в цилиндъра)
          Колега! :D Колегите от Ауди и Фолсквагена форум отдавна слагат двутактово масло,Аз слагам от два месеца масло, и съм доволен.Освен че намаля колата шума, а и мъркането на мотора стана по-равномерно.Иначе дозата която германеца препоръчва:- е 300мл на 70л нафта , или на 1л нафта 5мг масло.Другото което препоръчва,маслото да е полусинтика,а не минерално,в минералното пепелнето съдърание е по високо,и за по новите помпи(комън райл) имало веротност от проблеми.Но ако искаш повече инфо, в гугъла напиши "двутактово масло в нафтата" и ще видиш колко много хора карат така, дори и германците.
          Fiat palio 1.7td

          Коментар


            #6
            betuk написа:
            benzol написа:
            wow като се замисля и моята Мареа е така ще следя темата,само да спомена нещо че и моята не набираше както трябва един познат ми вика дюза/и вика ми сипи малко 2-тактово масло в нафтата ама малко и аз го послушах и или аз си втълпявам или наистина почна да върви колата по добре в смисъл да набира по бързо на 30л сипах към 200мил(а той ми каза към 5 кубика (1 спринцовка демек) масло днеска заредих още 20л и сипах към 70мил (това ми каза да го правя щото БГ нафтата била по суха и дюзите почвали да плюят а не да правят мъгла в цилиндъра)
            Колега! :D Колегите от Ауди и Фолсквагена форум отдавна слагат двутактово масло,Аз слагам от два месеца масло, и съм доволен.Освен че намаля колата шума, а и мъркането на мотора стана по-равномерно.Иначе дозата която германеца препоръчва:- е 300мл на 70л нафта , или на 1л нафта 5мг масло.Другото което препоръчва,маслото да е полусинтика,а не минерално,в минералното пепелнето съдърание е по високо,и за по новите помпи(комън райл) имало веротност от проблеми.Но ако искаш повече инфо, в гугъла напиши "двутактово масло в нафтата" и ще видиш колко много хора карат така, дори и германците.
            моето масло е някво Руско даже не знам как се казва важното е че поне си мисля че има ефектПС: Колега ако искаш пробвай го този вариант разликата се усеща още на другия ден докато се смеси хубаво маслото с нафтата пък вече ако няма ефект прави каквото ти казват колегите

            Коментар


              #7
              Аз нещо друго забелязах. Усещам колата си по-тромава, а всъщност след многобройни опити, сравнения и съревнования се оказва, че не е така...Въпреки всичко си ме кефеше, когато я усещах лека и феерична, като тензух в ураган. Сега я усещам по-тежка...Дано сте ме разбрали. ПС: Ще си тествам дебитомера и новата добавка от Кауфланд.
              A17DTС/S
              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

              Коментар


                #8
                Турбината може да затяга като загрее, но пък за да се развърти, трябва да има изгорели газове с определена скорост. По-скоро проблема е в управлението на аванса или повишения празен ход. Много вероятно е да плаче за нов дебитомер, както и да е калпав въздушния филтър и да няма достатъчно дебит през него. Тестове ... Пробвай да изключиш вакуума на ЕГР-а, ако се подобри, значи е заминал дебитомера. Ако си пробвал да намаляваш обороти от малкото винтче за ключе 8 на помпата - грешка. Прави се по друг начин. Друго в момента не се сещам.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  аз и нещо друго да отбележя моята е тромава до към 2000об. от там нататък все едно някои я рита отзад и се набира много бързо това без клима, с клима до 1400об добре от 1400 до към 1550 направо забива муцуната после пак добреКолега сори че ти пиша в темата и за моите проблеми но не искам да пускам подобна

                  Коментар


                    #10
                    benzol написа:
                    аз и нещо друго да отбележя моята е тромава до към 2000об. от там нататък все едно някои я рита отзад и се набира много бързо това без клима, с клима до 1400об добре от 1400 до към 1550 направо забива муцуната после пак добреКолега сори че ти пиша в темата и за моите проблеми но не искам да пускам подобна
                    ЕГР -а предполагам е затапен, и пуши доволно по баирите ? :D
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #11
                      Dido_Lyubenov написа:
                      benzol написа:
                      аз и нещо друго да отбележя моята е тромава до към 2000об. от там нататък все едно някои я рита отзад и се набира много бързо това без клима, с клима до 1400об добре от 1400 до към 1550 направо забива муцуната после пак добреКолега сори че ти пиша в темата и за моите проблеми но не искам да пускам подобна
                      ЕГР -а предполагам е затапен, и пуши доволно по баирите ? :D
                      ми да ти кажа имам кора отгоре и не знам дали е запушен другото не съм забелязал да ми пуши колата по баирите освен ако не я вкарам рязко в 3000-3500об

                      Коментар


                        #12
                        То само с махане на кората не се вижда, освен ако не са махнати клапана и тръбата. При мен беше така преди да сменя дебитомера, но аз и възстанових и ЕГР-а. Сега само с включен климатик се замисля малко, преди да дръпне, но особена разлика между преди и след 2000 об/мин няма. Дори при спокойно каране особено без климатик, почти не прехвърлям 2000 об в града и не забелязвам липса на мощност, както преди. Все пак не се юрвай да сменяш дебитмер, преди да си му направил диагностика, защото може да е от друго твоя проблем.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          Dido_Lyubenov написа:
                          То само с махане на кората не се вижда, освен ако не са махнати клапана и тръбата. При мен беше така преди да сменя дебитомера, но аз и възстанових и ЕГР-а. Сега само с включен климатик се замисля малко, преди да дръпне, но особена разлика между преди и след 2000 об/мин няма. Дори при спокойно каране особено без климатик, почти не прехвърлям 2000 об в града и не забелязвам липса на мощност, както преди. Все пак не се юрвай да сменяш дебитмер, преди да си му направил диагностика, защото може да е от друго твоя проблем.
                          първо ще проверя дали имам егер(работещ) ако не ще се почисти и ще кажа дали има разлика и ако не вече другите работи,и аз в града повече от 2000об гледам да не вдигам но някои път се налага да ги прескоча

                          Коментар


                            #14
                            ЕГР затапен/нямам вече. Наливам масло двутактово от 3 години . Колата след 2500 започва да дърпа но за разхода няма да споменавам. Дал съм доста предаврение на помпата на диагностиката показа че трябва. При добре загрял мотор като подам газ и турбината се чува като се набира. Като смених датчиците на термостата и при потегляне ми претриса таблото. Сега съм взел една помпа която е читава от работещ мотор и ще я сложа на парахода за проба. ако пак е тромава ще си търся турбина/шибания маркуч ми е ленив при подаване на газта /, трябва да задържа и тогава се надува ама .....Пробвал съм с нов дебитомер няма фаида, въздушен филтър се сменя през 3-4 месеца, горивния и той. Ако са прецакани датчик колянов вал и разпределителен вал?- но на диагностика не дават грешка.
                            Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                            харчи: DOSTA

                            Коментар


                              #15
                              avent написа:
                              ЕГР затапен/нямам вече. Наливам масло двутактово от 3 години . Колата след 2500 започва да дърпа но за разхода няма да споменавам. Дал съм доста предаврение на помпата на диагностиката показа че трябва. При добре загрял мотор като подам газ и турбината се чува като се набира. Като смених датчиците на термостата и при потегляне ми претриса таблото. Сега съм взел една помпа която е читава от работещ мотор и ще я сложа на парахода за проба. ако пак е тромава ще си търся турбина/шибания маркуч ми е ленив при подаване на газта /, трябва да задържа и тогава се надува ама .....Пробвал съм с нов дебитомер няма фаида, въздушен филтър се сменя през 3-4 месеца, горивния и той. Ако са прецакани датчик колянов вал и разпределителен вал?- но на диагностика не дават грешка.
                              Когато форсираш двигателя на място (тоест без товар) налягането на изгорелите газове не може да развърти турбината така че да усетиш на маркучааз бих пробвал в момента в който загрее и спре да върви да залея ГНП-то с една бутилка студена вода и да видя ще има ли подобрение

                              Коментар

                              Working...
                              X