Здравейте, колеги.Колата ми беше на ремонт за:- смяна на амортисьори- смяна на горивен филтър- обтегач и пистов ремък към негоКолата е: Fiat Punto 1.9D, МК2, 2001, обикновен дизелСлед ремонта се появиха следните два странни проблема, ако могат да се нарекат такива:- при 100км/ч се появяват вибрации, цялата кола вибрира, при 110 км/ч изчезват.- забелязвам, че ако до преди ремонта при 5-та скорост, 90км/ч, оборотите бяха около 2000. Сега при 5-та скорост на 2000 оборота ми е едва при скорост 80 км/ч, което означава. При скорост от 120 км/ч колата вече е на 3000 оборота, дори лекичко ги задминава, което според мен я мъчи.От коя от горепосочените части, сменени по време на ремонта може да се дължи това?Дали е временно или грешката трябва да се оправя отново в сервиз?Благодаря ви!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
След ремонт-поддържа по-високи обороти, вибрира на 100км/ч
Collapse
X
-
Вибрацията може да е от липсата реглаж, неправилен реглаж, или просто да са разменили гумите, което не трябва да влияе, ако е нправен реглаж. Ако са направили реглаж с различно налягане в гумите също може да е проблем.Другото може да е от презацепването, нека спец по дизела да кажат.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
Тресенето най -вероятно е от необходимост да се регулира предницата - ъгъла между гумите, вроятно е да има хлабав болт по окачването - провери задължително по възможност преди да предприемеш пътуване ! Може да има паднала балансираща тежест от някоя джанта, докато си ги подмятал при смяна на амортисьорите. Оборотите, както ги описваш, малко не съм сигурен че не си внушаваш, но за най сигурно, провери по нагорнище на 4-та, с 3000 об/мин каква скорост поддържа и после сравни със същите обороти, на равно пак на 4-та при 3000 об/мин. ще има ли разлика в скорота. Опитай на 3-та, като караш с 1500 об/мин , подай рязко газ, дали ще се изфорсира без да набере скорост. Това са тестове за приплъзване на съединител, което няма общо с описаните от теб ремонти. Другия вариант е, да ти е сменена скоростна кутия/диференциал. Ако ти приплъзва съединиел, е нормалко във високите обороти ДВГ да изглежда че се мъчи, защото приплъзването не е равномерно и постоянно, а на тласъци.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар