Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Демпферен маховик и бордно табло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    не ми се спори а и дали аз и чавето сме разглобили по-малко съединители или повече-това не може да се докаже.само мога да ти кажа че ти не си си сменял твоя и не смятам че е уместно да вземаш отношение .само не ми казвай че си сменял съединител,че те забивам веднага.

    Коментар


      #62
      също не си отворен по темата с километражите-както писах винаги има малка разлика-откъде се сещай сам

      Коментар


        #63
        А ти като питаш колегата дали е сменял, твоя сменил ли си го? Ако да, на коя кола?
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          #64
          Абе в тая тема кой на кой говори че не е много ясно. Темата си е за основно разчистване или направо за ключ ПС:иначе ако трябва да съм честен като цяло ми е забавно

          Коментар


            #65
            tomsan написа:
            ...А защо не и маховик 2-ра ръка, тук там се намират читави :D.
            Защото говорим принципно и вярно, че вече ги има тук-там маховиците втора употреба, но щом от HGT съединителя с всичко става без особено препасване - вероятно бих сложил такъв. От опита на Емзо и Airfan с маховиците съдя, че проблема не е в тях.@ivel: Все още не съм сменял маховик, съединителя ми е за смяна, но все още събирам аргументи. Предвид, че не обичам да се цапам - майсторът, който ми прави колата неколкократно ми намекна, че вече е заменял скъпият съединител + маховик за по-евтин вариант. И хайде, не ме забивай - аз за себе си знам каквото знам и ми е повече от достатъчно.
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              #66
              не се сърди но,така е ,а иначе като му дойде времето можеш да се обадиш да го сменим и вярвам ще си доволен,а иначе дали ще е твърд или демферен решаваш ти,а иначе майстора ти е сменял,но може би предимно на фолксвагените(пд)

              Коментар


                #67
                ivel написа:
                не се сърди но,така е ,а иначе като му дойде времето можеш да се обадиш да го сменим и вярвам ще си доволен,а иначе дали ще е твърд или демферен решаваш ти,а иначе майстора ти е сменял,но може би предимно на фолксвагените(пд)
                Цък - говореше ми конкретно за Мареа 1.9JTD/105 защото се жалвах, че моя е за смяна... И до колкото знам, демп(ф)ерността я има и на едномасовите съединители - пружините, които са там имат същата задача - да потиснат или намалят вибрациите. Това, че на едното място е решено по един начин, а на другото по друг - според мен е просто конструктивно усложняване и уж повишаване комфорта на пътуващите.
                Steliyan's Life!
                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                Коментар


                  #68
                  знаеш смисъла,имах в предвид едномасов или двумасов решаваш-ти.забравих на vsd да отговоря-сменял съм на какви ли не коли,включително и на моята брава jtd 105.

                  Коментар


                    #69
                    jenshen73 написа:
                    Това, че на едното място е решено по един начин, а на другото по друг - според мен е просто конструктивно усложняване и уж повишаване комфорта на пътуващите.
                    А когато има пружини и на двете места Сигурно и там се престарават конструкторите

                    Коментар


                      #70
                      chaveto написа:
                      jenshen73 написа:
                      Това, че на едното място е решено по един начин, а на другото по друг - според мен е просто конструктивно усложняване и уж повишаване комфорта на пътуващите.
                      А когато има пружини и на двете места Сигурно и там се престарават конструкторите
                      Заяждаш се или се правиш на остроумен? Не ти се получава
                      Steliyan's Life!
                      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                      Коментар


                        #71
                        Здравейте Колеги Имам добри и лоши новини Добрата новина е, че смених демпферния маховик втора ръка, както и нов съединител към него (400лв.). С това проблема се реши с демфера. Оказа се, че турбото не ми работи (пълни се с масло) или поне засмуква масло и ми казаха майстори, че трябва да го сменя. При смяна на турбото (300лв.) трябва да се свали климатика радиатора, за което след като ми сменят турбото трябва да дам още пари за да ми напълнят на ново климатика с фреон и да ми го монтират(160 лв.)Въпроса ми е може ли да се смени турбото бяз да се свалят Климатика и радиатора на Фиат Пунто 1.9 JTD 2000г. и какви последици биха настъпили ако не го сменя сега.Приятен ден
                        Fiat Punto 1.9 JTD 2000г.

                        Коментар


                          #72
                          Тая работа с пълненето на масло нещо не звучи реалистично. Не бързай с това, а дай повече информация.

                          Коментар


                            #73
                            Когато се наложи сваляне на компресора на климатика или други части от състава на климатика без значение какъв е ремонта,се отива при човек който работи климатици с молба да източи фреона!!! После след ремонта пак при него да го напълни!!! Че ще се плати нещо е ясно не няма да се загуби фреона колкото и да има в системата,а той също е пари!!!

                            Коментар


                              #74
                              на майстора ти му кажи че е в междучасие-за сваляне на турбото не се маха радиатора.кажи му да смъкне изпускателните тръби с турбото.успех

                              Коментар


                                #75
                                Пунтото е много тясно от пред, и може да стане само с откачане на радиаторите от стойката (долната греда, която се държи на 2 големи болта ) Аз направих грешката да сваля на цяло радиаторите и си изпуснах фреона, на същото пунто и разбрах , че е грешка, и ми струваше 50 кинта Значим, трябва да пусне антифрица, щото металната тръба (много е противна и ми лази по нервите, и следващия път ще търся начин да я заменя) е точно пред колекторите, и без да се махне тя и антифриза неможе да махне щита на колекторите а може просто да се откачат радиаторите и се мръднат леко напред, но пак е тясно но може Един съвет от мене, щото аз тва го правих преди няколко месеца:След свалянето и слагането на турбото добре да се почисти между колектора и турбото, и ако може да се измисли гарнитура още по добре Задължително нови гайки, ако може и нови шпилки и най важното! НОВА ГАРНИТУРА!Аз направих грешката да не я сменям и после виеше , като умрял кон, и имах чуството , че съм скапал турбото а то просто е изпускало между колектора и блока и се чува точно като стържене Използвай да затапиш дупката на ЕГР от колектора, и махни тия тъпи шестограми, щото аз си играх с единия час и половина, докато го отвия, сложи истински болт, с който после ще ти е лесно да го развиеш И последен съвет:сложи по голяма турбина Няма да съжаляваш Тва е , никво изпускане на фрион, не прави мойта грешка да отворя цялата предница, за да разбера, че турбото е, без геометрия
                                Punto JTD
                                http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                                Коментар

                                Working...
                                X