Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Демпферен маховик и бордно табло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Ти може да си виждал и 1 300 000 км, но това изобщо не означава че е на толкова. Ти разлика между 300 000 и 500 000 не смяташ ли че има малка. И защо изобщо говориш, че има проблеми при фиат след смяната, като никой не е имал проблеми засега. Само това искам да ми обясниш.И си прочети пак темата за налягането на турбината.
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #47
      specialista написа:
      Ей приятел,аз съм твърдо за поБългаряването!!!Имам си климатик ,но си нямам демферна шайба на коляновия вал.Не виждам никакъв смисъл и в нея още едни 200 лв на вятъра.
      Не знам от кога имаш автомобил с климатик и кога е бил първият такъв който си видял, но при първите с климатик..... трябваше мотора да работи на ПХ за да включиш компресора. Ако го направиш на по високи обороти и съединителя е аут Минаваме на малко по горно ниво и стигаме до момента когато компресора се вкл/изкл нон стоп, не е много приятно при автомобили без демпфер..... усеща се постоянно и всичкото натоварване се поема от други места.
      specialista написа:
      Ами шайбите на генераторите?
      Може да си голям майстор, но идеята за шайбите е много далече от теб.
      specialista написа:
      Като знам хората колко пари хвърлят за ремонти на глупостите които са им наслагали по колите ,мъка ми става за тях!!!
      Пари се хвърлят защото автомобила който се купува е на 200к+ Няма как нещо да изкара милион...Съвкупността от всичките ненужни работи довежда до ниският разход и доброто вървене. Не си мислете, че ония глупавите са наслагали всичко просто ей така.

      Коментар


        #48
        chaveto написа:
        specialista написа:
        Ей приятел,аз съм твърдо за поБългаряването!!!Имам си климатик ,но си нямам демферна шайба на коляновия вал.Не виждам никакъв смисъл и в нея още едни 200 лв на вятъра.
        Не знам от кога имаш автомобил с климатик и кога е бил първият такъв който си видял, но при първите с климатик..... трябваше мотора да работи на ПХ за да включиш компресора. Ако го направиш на по високи обороти и съединителя е аут Минаваме на малко по горно ниво и стигаме до момента когато компресора се вкл/изкл нон стоп, не е много приятно при автомобили без демпфер..... усеща се постоянно и всичкото натоварване се поема от други места.
        specialista написа:
        Ами шайбите на генераторите?
        Може да си голям майстор, но идеята за шайбите е много далече от теб.
        specialista написа:
        Като знам хората колко пари хвърлят за ремонти на глупостите които са им наслагали по колите ,мъка ми става за тях!!!
        Пари се хвърлят защото автомобила който се купува е на 200к+ Няма как нещо да изкара милион...Съвкупността от всичките ненужни работи довежда до ниският разход и доброто вървене. Не си мислете, че ония глупавите са наслагали всичко просто ей така.
        Батка-а! - ами не случайно зацепването между отделните агрегати(климатик,генератор,хидравлика и пр.) са с ремъци, а не с верига или зъбни колела.Ако мислиш че ремъците не обират вибрацийте, то тогава си от друга планета...... :D Между другото , моя батал е с фабрични шайби на генератора,климатика, хидравлика и най-главния който върти всичко ,говоря за шайбата на коляновия вал, е метален, и проблем досега не съм имал.А за климатика, незнам кво имаш предвид "ПХ" но там зацепването става с електромагнитен съединител, и обикновенно се преебава феродото и лагера,но не че защото няма от гумените шайби а от сезонната употреба, смисъл зимно време не се пуска и оттам хваща ръжда.А ръждата прецаква феродото, а то своя страна лагера.Айде карай си с гумените шайби, щом тях се чувстваш по комфортно, а пък аз щи си карам с металните щото и да сложа гумени и разните си там олекотени , аз няма да усетя нищо поради простата причина , че в БГ пътищата са бая комфортни с дупки и кво ли не.. P.S- Не знам с колко е по-леко съвкупността от гумени пластмасови шайби спрямо металните, но съм сигурен че няма голяма икономия на гориво ако това имаш предвид, но от материална гледна точка, вече има!-, тук няма място за спор все пак добиването на метал и негова обработка е в пъти по скъпо.
        Fiat palio 1.7td

        Коментар


          #49
          [quote="chaveto"]Шаве онез изобщо не са глупави дето са наслагали една сурия дивотии в по-съвременните автомобили,ама сред всяко стадо си има мърша.Точно таз мърша е измислила го.на и половина .Пък и те деца хранят,но и аз храня наум не само децата им копелдашка,но жени и цяла рода,щом за един малък степ-мотор примерно трябва да свалиш цилиндрова глава,щото няма място не ключ,ами и карфица да сложиш .Мареята беше много наблъскана с ЕГР-и,катализатори,средни гърнета,че едни големи кутии за събиране на маслените пари със 1000000 изхода и входа за маслото.Хората го измислили доста по-рано с една домакинска тел в маркуча.Аз пък лично пуснах всички маркучи на вентилацията надолу да си диша свободно,без кутии и прочие като Жигулка навремето.Оттогава ни пушек ни разход на гориво,чист всмукателен колектор(дробове).На сегашната ми Вектра бас държа,че не си поглеждал и незнаеш колко недоклатен е Екотек-а на Опел.Цялото тъй наречено "ЕКО" знаеш ли какво представлява,което още първия ден изскубнах и сега го ползвам за прахосмукачка в къщи :D .Да "ЕКО-то" е една голяма прахосмукачка,която заема доста голямо място в двигателния отсек на и без това доста претъпканата Вектра.А тези мотори ги слагат и на Тигра .там вече не връх на игла,ами не знам какво не можеш да пуснеш и да падне след около година.Същността на това чудо на великата немска инженерна мисъл е че горивната смес е богата и за да не се задръства катализатора САМО и единствено при първоначално пускане на двигателя в зависимост от околната температура компа пуска сигнал на "прахосмукачката" от 15 до 60 сек мисля.Като си в колата,понечваш да запалиш и ако има дете или жена около теб винаги се плаши :P .То какво няма все едно самолет излита .Таз дивотия от онея "хитрите" на запад служи да запази катализатора нали? Да ама друг още по хитър инженер,който отговаря вече не за раздел Екология,а за раздел маслена система решил да няма маслени отвори в буталото под масления сегмент,а три отвора странично и оттам да се оттича маслото .Естествено примерния инженер германец е сметнал,че тази кола,ще се кара единствено и само в Германия винаги със СИНТЕТИЧНО масло поне Кастрол РС 0/40 и ще може тези отвори да се запазват винаги чисти от нагар.Мислил ли е тогава оня "изключително умен инженер немец"че тази кола,ще попадне в ръчичките на мърляв сополив макаронаджия,който никога през скапания си животец не е сменил масло,а само е доливал такова като изпише на борд компютъра-LIVE OLIO MOTORE .Останалата работа със запеклите маслени сегменти,НАПЪЛНО ЗАПУШЕНИЯ ОТ МАСЛО КАТАЛИЗАТОР,нагорелите клапани,пукнатите водачи на клапаните,затлачения всмукателен колектор е свършил съвършено недомисления ЕГР.Като запаля сутринта Вектрата-Вартбург със изтървано количество двутактово масло пасти да яде.Разхода ми на масло СЛЕД ПЪЛЕН РЕМОНТ НА ЦИЛИНДРОВАТА ГЛАВА във специализиран сервиз със смяна на водачи,гумички,клапани,пасване,стъргане,миене и други дивотии излезе....400лв .Като поставихме главата и запалихме мотора още повече взе да гори масло .Но все пак със М16Д го докарах на 1( ЕДИН) ЛИТЪР на 200км,щото веднага след ремонта на главата му сложих естествено ново масло по-каталог GM 10W40 като с него си гореше 1(ЕДИН) ЛИТЪР на 60км.Някой да не си помисли както много ме питат да не съм объркал десетичната запетая.Не просто си налях Дженералско-то масло до макс на щеката.Отидох и се върнах до Айтос,който е на 30км от Бургас и навръщане в Бургас борд-а се обади-MAKREANZA OLIO .Слизаме...пушим една цигара и дърпане щеката и оооооооо малко под минимума.Сега чакам края на месеца да си взема "пенсийката" от Бърза помощ в размер на цял месец от около 300лв.С тях ще си купя сегменти за около 135лв,за около 40лв биелни лагери,и около 20лв гарнитура на картера и айде пенсийката замина .А че всичкото това на главата ми от "онея" дет хич не са глупави.Ама сега поне ми казаха номера с пробиването на дупки с бургия 2мм под масления сегмент-ама ми е чудно нали все пак е иНджинер и със неговата тиква трябва да мисли повече отколкото другите де?
          EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

          Коментар


            #50
            [quote="itan75"]
            chaveto написа:
            Шаве онез изобщо не са глупави дето са наслагали една сурия дивотии в по-съвременните автомобили,ама сред всяко стадо си има мърша.Точно таз мърша е измислила го.на и половина .Пък и те деца хранят,но и аз храня наум не само децата им копелдашка,но жени и цяла рода,щом за един малък степ-мотор примерно трябва да свалиш цилиндрова глава,щото няма място не ключ,ами и карфица да сложиш .Мареята беше много наблъскана с ЕГР-и,катализатори,средни гърнета,че едни големи кутии за събиране на маслените пари със 1000000 изхода и входа за маслото.Хората го измислили доста по-рано с една домакинска тел в маркуча.Аз пък лично пуснах всички маркучи на вентилацията надолу да си диша свободно,без кутии и прочие като Жигулка навремето.Оттогава ни пушек ни разход на гориво,чист всмукателен колектор(дробове).На сегашната ми Вектра бас държа,че не си поглеждал и незнаеш колко недоклатен е Екотек-а на Опел.Цялото тъй наречено "ЕКО" знаеш ли какво представлява,което още първия ден изскубнах и сега го ползвам за прахосмукачка в къщи :D .Да "ЕКО-то" е една голяма прахосмукачка,която заема доста голямо място в двигателния отсек на и без това доста претъпканата Вектра.А тези мотори ги слагат и на Тигра .там вече не връх на игла,ами не знам какво не можеш да пуснеш и да падне след около година.Същността на това чудо на великата немска инженерна мисъл е че горивната смес е богата и за да не се задръства катализатора САМО и единствено при първоначално пускане на двигателя в зависимост от околната температура компа пуска сигнал на "прахосмукачката" от 15 до 60 сек мисля.Като си в колата,понечваш да запалиш и ако има дете или жена около теб винаги се плаши :P .То какво няма все едно самолет излита .Таз дивотия от онея "хитрите" на запад служи да запази катализатора нали? Да ама друг още по хитър инженер,който отговаря вече не за раздел Екология,а за раздел маслена система решил да няма маслени отвори в буталото под масления сегмент,а три отвора странично и оттам да се оттича маслото .Естествено примерния инженер германец е сметнал,че тази кола,ще се кара единствено и само в Германия винаги със СИНТЕТИЧНО масло поне Кастрол РС 0/40 и ще може тези отвори да се запазват винаги чисти от нагар.Мислил ли е тогава оня "изключително умен инженер немец"че тази кола,ще попадне в ръчичките на мърляв сополив макаронаджия,който никога през скапания си животец не е сменил масло,а само е доливал такова като изпише на борд компютъра-LIVE OLIO MOTORE .Останалата работа със запеклите маслени сегменти,НАПЪЛНО ЗАПУШЕНИЯ ОТ МАСЛО КАТАЛИЗАТОР,нагорелите клапани,пукнатите водачи на клапаните,затлачения всмукателен колектор е свършил съвършено недомисления ЕГР.Като запаля сутринта Вектрата-Вартбург със изтървано количество двутактово масло пасти да яде.Разхода ми на масло СЛЕД ПЪЛЕН РЕМОНТ НА ЦИЛИНДРОВАТА ГЛАВА във специализиран сервиз със смяна на водачи,гумички,клапани,пасване,стъргане,миене и други дивотии излезе....400лв .Като поставихме главата и запалихме мотора още повече взе да гори масло .Но все пак със М16Д го докарах на 1( ЕДИН) ЛИТЪР на 200км,щото веднага след ремонта на главата му сложих естествено ново масло по-каталог GM 10W40 като с него си гореше 1(ЕДИН) ЛИТЪР на 60км.Някой да не си помисли както много ме питат да не съм объркал десетичната запетая.Не просто си налях Дженералско-то масло до макс на щеката.Отидох и се върнах до Айтос,който е на 30км от Бургас и навръщане в Бургас борд-а се обади-MAKREANZA OLIO .Слизаме...пушим една цигара и дърпане щеката и оооооооо малко под минимума.Сега чакам края на месеца да си взема "пенсийката" от Бърза помощ в размер на цял месец от около 300лв.С тях ще си купя сегменти за около 135лв,за около 40лв биелни лагери,и около 20лв гарнитура на картера и айде пенсийката замина .А че всичкото това на главата ми от "онея" дет хич не са глупави.Ама сега поне ми казаха номера с пробиването на дупки с бургия 2мм под масления сегмент-ама ми е чудно нали все пак е иНджинер и със неговата тиква трябва да мисли повече отколкото другите де?
            Колега!?- не думай, мигар за стъпков мотор се сваля цилондрова глава .Ако това е верно, те ще минат китайците по далавера, на ли ме разбираш за кво ти говоря
            Fiat palio 1.7td

            Коментар


              #51
              Съвсем случайно от миналата седмица имам жабари в къщи и точно преди 20мин. му зададох въпроса за маслото.
              Защо да сменям маслото и да гледам да пазя...... след като ще я хвърля.
              Човека е разбрал, че за времето което ще ползва даден автомобил няма да има проблеми със старото масло.....

              Коментар


                #52
                само да спомена на vsd че автомобилите са закачани на фес и това е доказано.за турбото при чипосване на jtd 105 ясно ти писах че ми е много интересно как ще и вдигнеш налягането-имах в предвид софтуерно.другото всички го знаем.а повечето не го пипат

                Коментар


                  #53
                  itan75 написа:
                  ]Шаве онез изобщо не са глупави
                  Стига рИва, ще ти я оправя колата лесно и без разглобяване! Само срещу 99 лв ще ти продам една джаджа, която се хака в запалката и оптимизира маслените потоци в мотора. И не само ще спре горенето на масло, ами и ще почне да ти връща предишното!По темата - вижте как е и при други марки с такива съединители и шайби.
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #54
                    ivel написа:
                    само да спомена на vsd че автомобилите са закачани на фес и това е доказано.за турбото при чипосване на jtd 105 ясно ти писах че ми е много интересно как ще и вдигнеш налягането-имах в предвид софтуерно.другото всички го знаем.а повечето не го пипат
                    Колега закачал съм автомобили на ФЕС на които на таблото пише повече отколкото на компа. Закачал съм и други на които на табло и на комп пише 40 000 км, а колата си е над 250 000. "Реалните" км, които се виждат записани в компа също очевидно могат да се манипулират, така че това не е никаква гаранция. Прочети си пак темата за бууст контролера. Освен това не е съпроса дали двигателя ще изкара 500 000 км. На самата кола ще й додйат множко. Моята мина 300 000 и се почнаха простотиите с теч по хидравликата, вечно сменяне на носачи, на кретенски обтяжни механизми, лагери на алтернатори и т.н.
                    FIAT Bravo JTD GT '99

                    Коментар


                      #55
                      vsd написа:
                      "Реалните" км, които се виждат записани в компа също очевидно могат да се манипулират, така че това не е никаква гаранция.
                      Много ясно че може.Както тези на таблото,така и тези в ЕКУ-то.Даже някой може да се сдобие с чисто нов автомобил на 0 км
                      ivel написа:
                      че ми е много интересно как ще и вдигнеш налягането-имах в предвид софтуерно.другото всички го знаем.а повечето не го пипат
                      Еееее стига вече де.Стана ясно че ти не си от тези всички дето го знаят другото.

                      Коментар


                        #56
                        vsd написа:
                        На самата кола ще й додйат множко. Моята мина 300 000 и се почнаха простотиите с теч по хидравликата, вечно сменяне на носачи, на кретенски обтяжни механизми, лагери на алтернатори и т.н.
                        Заварявай Колегата от Плевен ги прави, маха гумите по шайбите и ги прави твърди. Колко му е да махне и пружината в обтегача и да стане и той твърд Ама после да не почнеш да хвърляш по начесто ремъците, че още не се е обадил някой който да каже, че и на тях им е намерил цаката.

                        Коментар


                          #57
                          muns61 написа:
                          itan75 написа:
                          ]Шаве онез изобщо не са глупави
                          Стига рИва, ще ти я оправя колата лесно и без разглобяване! Само срещу 99 лв ще ти продам една джаджа, която се хака в запалката и оптимизира маслените потоци в мотора. И не само ще спре горенето на масло, ами и ще почне да ти връща предишното!По темата - вижте как е и при други марки с такива съединители и шайби.
                          Гледам си мноо компетентен не само във този форум и във Фолксвагеновия и сЪ чудя щом си такова малко Богче на ДВГ как да ти я докарам колата У Плевен да я оправиш-т.е на твърд теглич или на платформа я искаш? Обещаваш ли ми поне обаче,че няма мноо да играйш с ЦО-то по обтяжните ми ролки,щото и без това мотора по-малко си претриса :D .Незнам за кЪв са взе тука от известно време,ма не чуваш други мнения и само твойто да е.Нито ЕДНО нещо верно и правилно няма,за което си дал съвет! Копчето за газта дето пусна линка изобщо не е това-купих си друго и колкото и да злобеЙш ядове няма с него.Сега ми е чудно,че не можеш да повярваш,че ИМА такова животно,като енергоспестяващо устройство ли? П.П Тая Жиглица дето си я изтипосал на всичките си аватари...не я ли караш все още.На нея ли си се учил да разглобяваш мотора? Много често използваш фразата-"Ти виждал ли си разглобен мотор".Не НИЕ не сме виждали разглобен мотор и само гадаем какво има под карантията на блока .
                          EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                          Коментар


                            #58
                            vsd няма как на фес да показва 820-830 000,а колата да е на 150 000 примерно.също от голамо значение е и подръжката и обслужването,но на 300-400 000 ремонт на мотора си е меко казано нереално.иначе при неманиполирани данни съм виждал в доста случаи разлика от порядъка на 2-3 000 км.

                            Коментар


                              #59
                              ivel написа:
                              vsd няма как на фес да показва 820-830 000,а колата да е на 150 000 примерно.също от голамо значение е и подръжката и обслужването,но на 300-400 000 ремонт на мотора си е меко казано нереално.иначе при неманиполирани данни съм виждал в доста случаи разлика от порядъка на 2-3 000 км.
                              Стига бе, ти вярваш ли си??? Моята на табло показва 212000км, а ФЕС-а чете 210000. На кое да вярвам? Пич, градски си, може и да поназнайваш това онова, но тук в тоя форум хората са открили употребата на топлата вода, а самата топла вода отдавна са я открили други хора. Спориш точно с vsd и Jany, които просто се опитват да те изкарат от самозаблудата ти. Хора, които са си направили конверсията на съединителите не ти пишат просто защото си им смешен. Хора, които са разглобявали съединител по пет пъти за да открият, че проблемите им не са от маховик също не ти пишат, щото си смешен и за тях. Един от тях ти писа, но се пънеш и на него - не му доказваш знания, а само "закостеняло" мислене. Човек, който си вади хляба от ремонт на автомобили се опита и той да ти каже това-онова, но ти пак твоето си знаеш. Ти и Чавето явно сте хората, които са отворили най-много двигатели и сте сменили най-много съединители, но ако на мен ми кажат, че маховика е за смяна имам 2 избора - колата за скрап или съединител от бензинката, като ще рискувам след хиляди километри да сменям скоростна кутия. Явно или парите те бодат, или знанията са ти много, или просто нямаш дар слово и се опитваш да спориш с хора, които просто се забавляват с теб...
                              Steliyan's Life!
                              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                              Коментар


                                #60
                                jenshen73 написа:
                                ivel написа:
                                vsd няма как на фес да показва 820-830 000,а колата да е на 150 000 примерно.също от голамо значение е и подръжката и обслужването,но на 300-400 000 ремонт на мотора си е меко казано нереално.иначе при неманиполирани данни съм виждал в доста случаи разлика от порядъка на 2-3 000 км.
                                Стига бе, ти вярваш ли си??? Моята на табло показва 212000км, а ФЕС-а чете 210000. На кое да вярвам? Пич, градски си, може и да поназнайваш това онова, но тук в тоя форум хората са открили употребата на топлата вода, а самата топла вода отдавна са я открили други хора. Спориш точно с vsd и Jany, които просто се опитват да те изкарат от самозаблудата ти. Хора, които са си направили конверсията на съединителите не ти пишат просто защото си им смешен. Хора, които са разглобявали съединител по пет пъти за да открият, че проблемите им не са от маховик също не ти пишат, щото си смешен и за тях. Един от тях ти писа, но се пънеш и на него - не му доказваш знания, а само "закостеняло" мислене. Човек, който си вади хляба от ремонт на автомобили се опита и той да ти каже това-онова, но ти пак твоето си знаеш. Ти и Чавето явно сте хората, които са отворили най-много двигатели и сте сменили най-много съединители, но ако на мен ми кажат, че маховика е за смяна имам 2 избора - колата за скрап или съединител от бензинката, като ще рискувам след хиляди километри да сменям скоростна кутия. Явно или парите те бодат, или знанията са ти много, или просто нямаш дар слово и се опитваш да спориш с хора, които просто се забавляват с теб...
                                А защо не и маховик 2-ра ръка, тук там се намират читави :D.
                                Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                                Коментар

                                Working...
                                X