Ти може да си виждал и 1 300 000 км, но това изобщо не означава че е на толкова. Ти разлика между 300 000 и 500 000 не смяташ ли че има малка. И защо изобщо говориш, че има проблеми при фиат след смяната, като никой не е имал проблеми засега. Само това искам да ми обясниш.И си прочети пак темата за налягането на турбината.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Демпферен маховик и бордно табло
Collapse
X
-
specialista написа:Ей приятел,аз съм твърдо за поБългаряването!!!Имам си климатик ,но си нямам демферна шайба на коляновия вал.Не виждам никакъв смисъл и в нея още едни 200 лв на вятъра.specialista написа:Ами шайбите на генераторите?specialista написа:Като знам хората колко пари хвърлят за ремонти на глупостите които са им наслагали по колите ,мъка ми става за тях!!!
Коментар
-
chaveto написа:specialista написа:Ей приятел,аз съм твърдо за поБългаряването!!!Имам си климатик ,но си нямам демферна шайба на коляновия вал.Не виждам никакъв смисъл и в нея още едни 200 лв на вятъра.specialista написа:Ами шайбите на генераторите?specialista написа:Като знам хората колко пари хвърлят за ремонти на глупостите които са им наслагали по колите ,мъка ми става за тях!!!Fiat palio 1.7td
Коментар
-
[quote="chaveto"]Шаве онез изобщо не са глупави дето са наслагали една сурия дивотии в по-съвременните автомобили,ама сред всяко стадо си има мърша.Точно таз мърша е измислила го.на и половина .Пък и те деца хранят,но и аз храня наум не само децата им копелдашка,но жени и цяла рода,щом за един малък степ-мотор примерно трябва да свалиш цилиндрова глава,щото няма място не ключ,ами и карфица да сложиш .Мареята беше много наблъскана с ЕГР-и,катализатори,средни гърнета,че едни големи кутии за събиране на маслените пари със 1000000 изхода и входа за маслото.Хората го измислили доста по-рано с една домакинска тел в маркуча.Аз пък лично пуснах всички маркучи на вентилацията надолу да си диша свободно,без кутии и прочие като Жигулка навремето.Оттогава ни пушек ни разход на гориво,чист всмукателен колектор(дробове).На сегашната ми Вектра бас държа,че не си поглеждал и незнаеш колко недоклатен е Екотек-а на Опел.Цялото тъй наречено "ЕКО" знаеш ли какво представлява,което още първия ден изскубнах и сега го ползвам за прахосмукачка в къщи :D .Да "ЕКО-то" е една голяма прахосмукачка,която заема доста голямо място в двигателния отсек на и без това доста претъпканата Вектра.А тези мотори ги слагат и на Тигра .там вече не връх на игла,ами не знам какво не можеш да пуснеш и да падне след около година.Същността на това чудо на великата немска инженерна мисъл е че горивната смес е богата и за да не се задръства катализатора САМО и единствено при първоначално пускане на двигателя в зависимост от околната температура компа пуска сигнал на "прахосмукачката" от 15 до 60 сек мисля.Като си в колата,понечваш да запалиш и ако има дете или жена около теб винаги се плаши :P .То какво няма все едно самолет излита .Таз дивотия от онея "хитрите" на запад служи да запази катализатора нали? Да ама друг още по хитър инженер,който отговаря вече не за раздел Екология,а за раздел маслена система решил да няма маслени отвори в буталото под масления сегмент,а три отвора странично и оттам да се оттича маслото .Естествено примерния инженер германец е сметнал,че тази кола,ще се кара единствено и само в Германия винаги със СИНТЕТИЧНО масло поне Кастрол РС 0/40 и ще може тези отвори да се запазват винаги чисти от нагар.Мислил ли е тогава оня "изключително умен инженер немец"че тази кола,ще попадне в ръчичките на мърляв сополив макаронаджия,който никога през скапания си животец не е сменил масло,а само е доливал такова като изпише на борд компютъра-LIVE OLIO MOTORE .Останалата работа със запеклите маслени сегменти,НАПЪЛНО ЗАПУШЕНИЯ ОТ МАСЛО КАТАЛИЗАТОР,нагорелите клапани,пукнатите водачи на клапаните,затлачения всмукателен колектор е свършил съвършено недомисления ЕГР.Като запаля сутринта Вектрата-Вартбург със изтървано количество двутактово масло пасти да яде.Разхода ми на масло СЛЕД ПЪЛЕН РЕМОНТ НА ЦИЛИНДРОВАТА ГЛАВА във специализиран сервиз със смяна на водачи,гумички,клапани,пасване,стъргане,миене и други дивотии излезе....400лв .Като поставихме главата и запалихме мотора още повече взе да гори масло .Но все пак със М16Д го докарах на 1( ЕДИН) ЛИТЪР на 200км,щото веднага след ремонта на главата му сложих естествено ново масло по-каталог GM 10W40 като с него си гореше 1(ЕДИН) ЛИТЪР на 60км.Някой да не си помисли както много ме питат да не съм объркал десетичната запетая.Не просто си налях Дженералско-то масло до макс на щеката.Отидох и се върнах до Айтос,който е на 30км от Бургас и навръщане в Бургас борд-а се обади-MAKREANZA OLIO .Слизаме...пушим една цигара и дърпане щеката и оооооооо малко под минимума.Сега чакам края на месеца да си взема "пенсийката" от Бърза помощ в размер на цял месец от около 300лв.С тях ще си купя сегменти за около 135лв,за около 40лв биелни лагери,и около 20лв гарнитура на картера и айде пенсийката замина .А че всичкото това на главата ми от "онея" дет хич не са глупави.Ама сега поне ми казаха номера с пробиването на дупки с бургия 2мм под масления сегмент-ама ми е чудно нали все пак е иНджинер и със неговата тиква трябва да мисли повече отколкото другите де?EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
[quote="itan75"]chaveto написа:Шаве онез изобщо не са глупави дето са наслагали една сурия дивотии в по-съвременните автомобили,ама сред всяко стадо си има мърша.Точно таз мърша е измислила го.на и половина .Пък и те деца хранят,но и аз храня наум не само децата им копелдашка,но жени и цяла рода,щом за един малък степ-мотор примерно трябва да свалиш цилиндрова глава,щото няма място не ключ,ами и карфица да сложиш .Мареята беше много наблъскана с ЕГР-и,катализатори,средни гърнета,че едни големи кутии за събиране на маслените пари със 1000000 изхода и входа за маслото.Хората го измислили доста по-рано с една домакинска тел в маркуча.Аз пък лично пуснах всички маркучи на вентилацията надолу да си диша свободно,без кутии и прочие като Жигулка навремето.Оттогава ни пушек ни разход на гориво,чист всмукателен колектор(дробове).На сегашната ми Вектра бас държа,че не си поглеждал и незнаеш колко недоклатен е Екотек-а на Опел.Цялото тъй наречено "ЕКО" знаеш ли какво представлява,което още първия ден изскубнах и сега го ползвам за прахосмукачка в къщи :D .Да "ЕКО-то" е една голяма прахосмукачка,която заема доста голямо място в двигателния отсек на и без това доста претъпканата Вектра.А тези мотори ги слагат и на Тигра .там вече не връх на игла,ами не знам какво не можеш да пуснеш и да падне след около година.Същността на това чудо на великата немска инженерна мисъл е че горивната смес е богата и за да не се задръства катализатора САМО и единствено при първоначално пускане на двигателя в зависимост от околната температура компа пуска сигнал на "прахосмукачката" от 15 до 60 сек мисля.Като си в колата,понечваш да запалиш и ако има дете или жена около теб винаги се плаши :P .То какво няма все едно самолет излита .Таз дивотия от онея "хитрите" на запад служи да запази катализатора нали? Да ама друг още по хитър инженер,който отговаря вече не за раздел Екология,а за раздел маслена система решил да няма маслени отвори в буталото под масления сегмент,а три отвора странично и оттам да се оттича маслото .Естествено примерния инженер германец е сметнал,че тази кола,ще се кара единствено и само в Германия винаги със СИНТЕТИЧНО масло поне Кастрол РС 0/40 и ще може тези отвори да се запазват винаги чисти от нагар.Мислил ли е тогава оня "изключително умен инженер немец"че тази кола,ще попадне в ръчичките на мърляв сополив макаронаджия,който никога през скапания си животец не е сменил масло,а само е доливал такова като изпише на борд компютъра-LIVE OLIO MOTORE .Останалата работа със запеклите маслени сегменти,НАПЪЛНО ЗАПУШЕНИЯ ОТ МАСЛО КАТАЛИЗАТОР,нагорелите клапани,пукнатите водачи на клапаните,затлачения всмукателен колектор е свършил съвършено недомисления ЕГР.Като запаля сутринта Вектрата-Вартбург със изтървано количество двутактово масло пасти да яде.Разхода ми на масло СЛЕД ПЪЛЕН РЕМОНТ НА ЦИЛИНДРОВАТА ГЛАВА във специализиран сервиз със смяна на водачи,гумички,клапани,пасване,стъргане,миене и други дивотии излезе....400лв .Като поставихме главата и запалихме мотора още повече взе да гори масло .Но все пак със М16Д го докарах на 1( ЕДИН) ЛИТЪР на 200км,щото веднага след ремонта на главата му сложих естествено ново масло по-каталог GM 10W40 като с него си гореше 1(ЕДИН) ЛИТЪР на 60км.Някой да не си помисли както много ме питат да не съм объркал десетичната запетая.Не просто си налях Дженералско-то масло до макс на щеката.Отидох и се върнах до Айтос,който е на 30км от Бургас и навръщане в Бургас борд-а се обади-MAKREANZA OLIO .Слизаме...пушим една цигара и дърпане щеката и оооооооо малко под минимума.Сега чакам края на месеца да си взема "пенсийката" от Бърза помощ в размер на цял месец от около 300лв.С тях ще си купя сегменти за около 135лв,за около 40лв биелни лагери,и около 20лв гарнитура на картера и айде пенсийката замина .А че всичкото това на главата ми от "онея" дет хич не са глупави.Ама сега поне ми казаха номера с пробиването на дупки с бургия 2мм под масления сегмент-ама ми е чудно нали все пак е иНджинер и със неговата тиква трябва да мисли повече отколкото другите де?Fiat palio 1.7td
Коментар
-
itan75 написа:]Шаве онез изобщо не са глупавиПредпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
ivel написа:само да спомена на vsd че автомобилите са закачани на фес и това е доказано.за турбото при чипосване на jtd 105 ясно ти писах че ми е много интересно как ще и вдигнеш налягането-имах в предвид софтуерно.другото всички го знаем.а повечето не го пипат
Коментар
-
vsd написа:"Реалните" км, които се виждат записани в компа също очевидно могат да се манипулират, така че това не е никаква гаранция.ivel написа:че ми е много интересно как ще и вдигнеш налягането-имах в предвид софтуерно.другото всички го знаем.а повечето не го пипат
Коментар
-
vsd написа:На самата кола ще й додйат множко. Моята мина 300 000 и се почнаха простотиите с теч по хидравликата, вечно сменяне на носачи, на кретенски обтяжни механизми, лагери на алтернатори и т.н.
Коментар
-
muns61 написа:itan75 написа:]Шаве онез изобщо не са глупавиEX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
ivel написа:vsd няма как на фес да показва 820-830 000,а колата да е на 150 000 примерно.също от голамо значение е и подръжката и обслужването,но на 300-400 000 ремонт на мотора си е меко казано нереално.иначе при неманиполирани данни съм виждал в доста случаи разлика от порядъка на 2-3 000 км.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:ivel написа:vsd няма как на фес да показва 820-830 000,а колата да е на 150 000 примерно.също от голамо значение е и подръжката и обслужването,но на 300-400 000 ремонт на мотора си е меко казано нереално.иначе при неманиполирани данни съм виждал в доста случаи разлика от порядъка на 2-3 000 км.Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар