Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Демпферен маховик и бордно табло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    specialista написа:
    chaveto написа:
    specialista написа:
    Двумасовия е създаден за да подобри комфорта на водача и пътниците,а не "комфорта" на лагерите на първичния вал!!!!
    Не е само за комфорта. Доста щади трансмисия........
    Те за това старите коли трошат трансмисия през ден,нали? Щото си нямат такъв маховик!Там пружините са във диска вършат същата работа и дест пъти по-ефтино!!!
    Старите коли нямат нищо общо с новите. На форд фиеста скоростната кутия..... е в пъти по голяма като размер....... а е само 50 к.с. Мога да ти дам още примери.Колата ти от подписа колко к.с. има и нютуна Кога ще хванеш феродов диск и ще мачкаш пружините на ръка както на маховик Примера е като по твърдо окачване, все едно да кажеш, че колата не се раздрънква от твърдо окачване. Щом нещо не отива в пружината то отива на друго място

    Коментар


      #17
      nikolce написа:
      Може ли няколко коментара?
      Какво точно те притеснява тракането? Не случайно съм писал, че "май го има" защото и аз не го чувам винаги и е достатъчно слабо, ако изобщо го има.Ivel, не знам защо се изказваш толкова категорично. Нито имаш опит нито нищо, само заблуждаваш колегите. Ако си счупил 5 скоростни кутии с едномасови маховици, съм съгласен, но при положение, че си говориш от теория, не знам за какво изобщо се намесваш. Ако се появят хора със счупени скорости, да тогава може да има проблем от смяната, в противен случай е допустима замяната, но това ще се разбере в последствие като мине време. Не виждам какъв е смисъла от такива категорични изказвания и то само на базата на някаква теория.
      FIAT Bravo JTD GT '99

      Коментар


        #18
        chaveto написа:
        specialista написа:
        chaveto написа:
        specialista написа:
        Двумасовия е създаден за да подобри комфорта на водача и пътниците,а не "комфорта" на лагерите на първичния вал!!!!
        Не е само за комфорта. Доста щади трансмисия........
        Те за това старите коли трошат трансмисия през ден,нали? Щото си нямат такъв маховик!Там пружините са във диска вършат същата работа и дест пъти по-ефтино!!!
        Старите коли нямат нищо общо с новите. На форд фиеста скоростната кутия..... е в пъти по голяма като размер....... а е само 50 к.с. Мога да ти дам още примери.Колата ти от подписа колко к.с. има и нютуна Кога ще хванеш феродов диск и ще мачкаш пружините на ръка както на маховик Примера е като по твърдо окачване, все едно да кажеш, че колата не се раздрънква от твърдо окачване. Щом нещо не отива в пружината то отива на друго място
        Нали затова е измислен двумасовия маховик, да по-добри комфорта, и да намалят разходите за материал.Нали над това се блъскат инженерите, колкото се може по-малко желязо в автомобилите , и повече прастмаса дето е възможно да се сложи.До 1995година как бяха колите,навсякъде или ламарина или алуминий по двигатетел и купе, а сега като гледам е обратното, повечето пластмаса като се почне от калници до капак на клапани резервоари и къде ли не е сложено ,стига да да върши работа.Старите може да са били груби ,но здрави , а не като днешните буклуци!
        Fiat palio 1.7td

        Коментар


          #19
          първо не се изказвай неподготвен за опита ми и второ си пропуснал малко часове от физиката.чавето е на 100пр. прав

          Коментар


            #20
            ivel написа:
            първо не се изказвай неподготвен за опита ми и второ си пропуснал малко часове от физиката.чавето е на 100пр. прав
            Колега!,- освен физиката, имаше и такъв предмет "Техника и технология на металите", там имаше бая интересни неща които малко или много е свързано с автомобилостроенето.Именно там, много подробно е обяснено силите действуващи върху различните детайли както откъм динамика, така и сила.Друг е въпроса с качеството на материала, дали отговаря на изчисленията който инженера е заложил , обикновенно теоретичните изчисления не винаги съвпадат в практиката.Много са случаите на грешки заложени в конструирането на дадена част или възел, примера е с голф4 с проблемните нитове при скоростните кутии.Там въпросните нитове , са оказали слаби за тази динамика която деиства, и решават проблема като увеличат диеметъра на нита.Що се отнася за тоя маховик, въпросните вибраций ги обират тези пружини които са заврени в това неколкопоненто тяло,и точно тука вероятността от дефект нараства повече спрямо едномаховия, предполагам че с знанията по физика требва да си го обясниш.....
            Fiat palio 1.7td

            Коментар


              #21
              Демпферната шайба на КВ и тя ли е за комфорт на пътниците?Автоматичните обтегачи на ремъците..... и те ли са за комфорт на пътниците?...............

              Коментар


                #22
                ivel написа:
                първо не се изказвай неподготвен за опита ми и второ си пропуснал малко часове от физиката.чавето е на 100пр. прав
                Аз ли съм пропуснал часовете по физика?Пак ви казвам, докато не се докаже, че едномасовия маховик прави проблеми след смяната с двумасов, е абсолютно безмислено да си пишем каквото и да е.
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  #23
                  Сега ще ви дам още един пример. Дърпане на един автомобил от друг, но веднъж със стоманено въже а другият път с някое еластично.При стоманеното при рязко тръгване се къса нещо, било въжето, скобата за теглене........ при еластичното въже има разтегляне и то поема всичко. Хем няма да те дръпне рязко хем няма да се скъса нищо. Сега вие си наредете натам нещата и помислете кое поема всичко при побългаряването

                  Коментар


                    #24
                    chaveto написа:
                    Сега ще ви дам още един пример. Дърпане на един автомобил от друг, но веднъж със стоманено въже а другият път с някое еластично.При стоманеното при рязко тръгване се къса нещо, било въжето, скобата за теглене........ при еластичното въже има разтегляне и то поема всичко. Хем няма да те дръпне рязко хем няма да се скъса нищо. Сега вие си наредете натам нещата и помислете кое поема всичко при побългаряването
                    Ама ти и за камшичен удар не си чувал явно?
                    Steliyan's Life!
                    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                    Коментар


                      #25
                      chaveto написа:
                      Сега ще ви дам още един пример. Дърпане на един автомобил от друг, но веднъж със стоманено въже а другият път с някое еластично.При стоманеното при рязко тръгване се къса нещо, било въжето, скобата за теглене........ при еластичното въже има разтегляне и то поема всичко. Хем няма да те дръпне рязко хем няма да се скъса нищо. Сега вие си наредете натам нещата и помислете кое поема всичко при побългаряването
                      Колега, съединителя от ХГТ според теб няма ли пружини? При ХГТ защо не се къса нищо в кутията, колега?

                      Коментар


                        #26
                        Airfan написа:
                        Колега, съединителя от ХГТ според теб няма ли пружини? При ХГТ защо не се къса нищо в кутията, колега?
                        Защо не си сложи маховик.... от ХГТ ами даде ХХХХ лева за да си смениш к-т съединител с маховик

                        Коментар


                          #27
                          chaveto написа:
                          Сега ще ви дам още един пример. Дърпане на един автомобил от друг, но веднъж със стоманено въже а другият път с някое еластично.При стоманеното при рязко тръгване се къса нещо, било въжето, скобата за теглене........ при еластичното въже има разтегляне и то поема всичко. Хем няма да те дръпне рязко хем няма да се скъса нищо. Сега вие си наредете натам нещата и помислете кое поема всичко при побългаряването
                          Колега! От дърпане и въртериво движение са две различни сили.Едното е праволинейно,а другото е въртеливо, нали от двигатетеля движението идва въртеливо,не съм видял още мотор който силовия момент да е теглещ .Затова е съединителя, да предаде плавно ,въртеливото движение към скоростната кутия.А допълнителните пружини дето са в маховика, според мен е за добрия комфорт при потегляне, именно само там реално работи тази система. :D
                          Fiat palio 1.7td

                          Коментар


                            #28
                            Буталото да не се върти Пружината в демпфера и феродовият диск да не ги въртишА пружините въобще не стоят там за комфорт и още повече да участват само при тръгване. Като не са ти ясни някои неща не се обаждай

                            Коментар


                              #29
                              chaveto написа:
                              Буталото да не се върти Пружината в демпфера и феродовият диск да не ги въртишА пружините въобще не стоят там за комфорт и още повече да участват само при тръгване. Като не са ти ясни някои неща не се обаждай
                              Кво искаш да кажеш, че буталото дърпа или тегли???? много добре знам движението на буталото, но за да се придвижи колата трябва се пак да се преобразува във въртеливо движение, не случайно крайния елемент на колата е колелото, именно то привежда колата в движение..... Като си толкоз разбирач, кажи ми това устройство(двумаховика)има ли вградени на товарни камиони и автобуси, и ако има ,моляте качи един линк да видя, тогава ще приема че не съм в час тази област.
                              Fiat palio 1.7td

                              Коментар


                                #30
                                поздрави на чавето защото само той ви го рекна на всички,но вие че сте твърдоглави правете каквото си искате,ако щете сложете маховик и от москвич или волга-защо пък не.явно греша всички сте по-умни от инженерите от фиат,но и сте мазохисти защото на всички ви тракат лагерите на първичния вал,но тов не е проблем за вас.докога ли

                                Коментар

                                Working...
                                X