specialista написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Демпферен маховик и бордно табло
Collapse
X
-
-
nikolce написа:Може ли няколко коментара?
Коментар
-
chaveto написа:specialista написа:chaveto написа:specialista написа:Двумасовия е създаден за да подобри комфорта на водача и пътниците,а не "комфорта" на лагерите на първичния вал!!!!Fiat palio 1.7td
Коментар
-
ivel написа:първо не се изказвай неподготвен за опита ми и второ си пропуснал малко часове от физиката.чавето е на 100пр. правFiat palio 1.7td
Коментар
-
ivel написа:първо не се изказвай неподготвен за опита ми и второ си пропуснал малко часове от физиката.чавето е на 100пр. прав
Коментар
-
Сега ще ви дам още един пример. Дърпане на един автомобил от друг, но веднъж със стоманено въже а другият път с някое еластично.При стоманеното при рязко тръгване се къса нещо, било въжето, скобата за теглене........ при еластичното въже има разтегляне и то поема всичко. Хем няма да те дръпне рязко хем няма да се скъса нищо. Сега вие си наредете натам нещата и помислете кое поема всичко при побългаряването
Коментар
-
chaveto написа:Сега ще ви дам още един пример. Дърпане на един автомобил от друг, но веднъж със стоманено въже а другият път с някое еластично.При стоманеното при рязко тръгване се къса нещо, било въжето, скобата за теглене........ при еластичното въже има разтегляне и то поема всичко. Хем няма да те дръпне рязко хем няма да се скъса нищо. Сега вие си наредете натам нещата и помислете кое поема всичко при побългаряванетоSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
chaveto написа:Сега ще ви дам още един пример. Дърпане на един автомобил от друг, но веднъж със стоманено въже а другият път с някое еластично.При стоманеното при рязко тръгване се къса нещо, било въжето, скобата за теглене........ при еластичното въже има разтегляне и то поема всичко. Хем няма да те дръпне рязко хем няма да се скъса нищо. Сега вие си наредете натам нещата и помислете кое поема всичко при побългаряването
Коментар
-
chaveto написа:Сега ще ви дам още един пример. Дърпане на един автомобил от друг, но веднъж със стоманено въже а другият път с някое еластично.При стоманеното при рязко тръгване се къса нещо, било въжето, скобата за теглене........ при еластичното въже има разтегляне и то поема всичко. Хем няма да те дръпне рязко хем няма да се скъса нищо. Сега вие си наредете натам нещата и помислете кое поема всичко при побългаряванетоFiat palio 1.7td
Коментар
-
chaveto написа:Буталото да не се върти Пружината в демпфера и феродовият диск да не ги въртишА пружините въобще не стоят там за комфорт и още повече да участват само при тръгване. Като не са ти ясни някои неща не се обаждайFiat palio 1.7td
Коментар
-
поздрави на чавето защото само той ви го рекна на всички,но вие че сте твърдоглави правете каквото си искате,ако щете сложете маховик и от москвич или волга-защо пък не.явно греша всички сте по-умни от инженерите от фиат,но и сте мазохисти защото на всички ви тракат лагерите на първичния вал,но тов не е проблем за вас.докога ли
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар