Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Демпферен маховик и бордно табло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    ivel написа:
    поздрави на чавето защото само той ви го рекна на всички,но вие че сте твърдоглави правете каквото си искате,ако щете сложете маховик и от москвич или волга-защо пък не.явно греша всички сте по-умни от инженерите от фиат,но и сте мазохисти защото на всички ви тракат лагерите на първичния вал,но тов не е проблем за вас.докога ли
    Хаджов, ти не беше ли от София и с друг ник бе? Аааа, ти си друг човек със същите спорове - хем недоказано, хем инженерите. Колега, те инженерите са измислили редица неща, но защо ли? Подобряване на това, на онова, като всичкото в крайна цел е подобряване на благосъстоянието на някой, но не и на клиента. Отговори на въпроса - защо на HGT съединителя не къса скоростната кутия?
    Steliyan's Life!
    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

    Коментар


      #32
      chaveto написа:
      Airfan написа:
      Колега, съединителя от ХГТ според теб няма ли пружини? При ХГТ защо не се къса нищо в кутията, колега?
      Защо не си сложи маховик.... от ХГТ ами даде ХХХХ лева за да си смениш к-т съединител с маховик
      Щото мъжки гъз един път се ***. Никой незнаеше по това време, че тази конверсия е възможна и знаеш ли кой ни открехна? Ами незнаеш, как да знаеш като си чок отворен. Ако по онова време знаех за тази възможност никога нямаше да сложа нов демпферен маховик на цена 980 лв. Да не ти казвам, че нямаше и втора употреба по онова време.И пак ти задавам един хипер елементарен въпрос - поради що кутията на ХГТ не се чупи след като там имаме 90% от въртящия момент на ЖТД105, а съединителя е от тия дето уж ще ми развалят кутията.

      Коментар


        #33
        Airfan написа:
        Щото мъжки гъз един път се ***. Никой незнаеше по това време, че тази конверсия е възможна и знаеш ли кой ни открехна? Ами незнаеш, как да знаеш като си чок отворен. Ако по онова време знаех за тази възможност никога нямаше да сложа нов демпферен маховик на цена 980 лв.
        Е тука вече въобще не съм съгласен. Значи давате по 100лв за ори термостат, но няма да дадете 7лв за термостат от рено.
        Airfan написа:
        И пак ти задавам един хипер елементарен въпрос - поради що кутията на ХГТ не се чупи след като там имаме 90% от въртящия момент на ЖТД105, а съединителя е от тия дето уж ще ми развалят кутията.
        Максимален въртящ момент от 185 Нм при 3750 об/мин и максимална мощност от 113 кВт / 154 к.с. при 6500 об/минПредавателното число на диференциал и скорости съм убеден, че нямат нищо общо с тези на ЖТД105Нали не се опитваш да ме убедиш, че е еднакво натоварването при 200Нм и 1500 об/мин срещу 185Нм при 3750 об/мин

        Коментар


          #34
          Чаве, вадя достатъчно очевидно, че да си позволя да сменя маховика, а не да продам колата разколачена. Обаче 1300 лв не ми се сториха нормално да ги вложа в кола, която купих 10 месеца преди това за 5600. Разбираш ли, около 10 пъти повече от един термостат съм платил за тези части и около 16 пъти повече, от колкото би ми струвало да направя замяната - 60 лв за стар едномасов маховик или 980 за нов двумасов. Разликата в парите можеш да я инвестираш в ремонт на скорости ако толкова си решил, че ще се строшат и пак ще си инвестирал значително по-малко.Моят термостат е Бер за 100 лв и всичките ми части са хубави, бъди сигурен в това, а ако не вярваш питай всеки, който ме познава. А можеш да си сигурен, че с термостат от рено са единици.Не се опитвам да те убедя в нищо освен това, че за времето, в което ще експлоатираш колата - нищо няма да им се случи на скоростите.

          Коментар


            #35
            къде отиде -в космоса.сравняваш бензинов с дизелов мотор.ами нали точно вибрациите в комбинация с въртящия момент разбиват лагера.освен това си можел да си вземеш и втора употреба за 200 или 300лв.

            Коментар


              #36
              betuk написа:
              chaveto написа:
              Буталото да не се върти Пружината в демпфера и феродовият диск да не ги въртишА пружините въобще не стоят там за комфорт и още повече да участват само при тръгване. Като не са ти ясни някои неща не се обаждай
              Като си толкоз разбирач, кажи ми това устройство(двумаховика)има ли вградени на товарни камиони и автобуси, и ако има ,моляте качи един линк да видя, тогава ще приема че не съм в час тази област.
              Чакаам отговор и лийййнк -
              Fiat palio 1.7td

              Коментар


                #37
                Не всички нововъведения в дългосрочен план са удачни за ползващия. Лично съм заменил доста демпферни маховици с обикновени - не на Фиат, и нито един автомобил не е изревал за кутия, или нещо от сорта. Също демпферните шайби за кол. вал - като няма, или клиента няма пари за нова, се правят по един или друг начин твърди - заварка, болтове - също няма проблем.Та приказките за Апокалипсис са леко преувеличени...
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  #38
                  muns61 написа:
                  Не всички нововъведения в дългосрочен план са удачни за ползващия.
                  И мен не ме кефи, че имам 5 бр. титаниеви клапана на цена 250лв за бр. и се сменят доста на често, но като искам да карам Ямаха го преглъщам и продължавам напред. Не си слагам обикновени от 90лв за бр.
                  muns61 написа:
                  Лично съм заменил доста демпферни маховици с обикновени - не на Фиат, и нито един автомобил не е изревал за кутия, или нещо от сорта. Също демпферните шайби за кол. вал - като няма, или клиента няма пари за нова, се правят по един или друг начин твърди - заварка, болтове - също няма проблем.Та приказките за Апокалипсис са леко преувеличени...
                  Евала, намалихте цената на Фиат с няколко хиляди

                  Коментар


                    #39
                    ivel написа:
                    къде отиде -в космоса.сравняваш бензинов с дизелов мотор.ами нали точно вибрациите в комбинация с въртящия момент разбиват лагера.освен това си можел да си вземеш и втора употреба за 200 или 300лв.
                    Колега, демпферни маховици за тези коли през 2007-а година не бих казал, че се срещаха особено много, така че в дадената ситуация с разколачен мотор нямах особено много избор. Още повече, че не бях подготвен, че има такова нещо като демпферен маховик при тази кола и че може да се наложи смяната му, но това е друга тема.Относно вибрациите, ами добре има ги, но съединителя на ХГТ също има пружини, които ОК не са като на демпферния маховик, но все пак поемат някакво и то не малко натоварване, така че не е като да не се пази скоростната кутия въобще.

                    Коментар


                      #40
                      ivel, гледам че си доста навътре в нещата и имам един въпрос. Колко човека със счупени скорости след смяната познаваш и колко познаваш, които са направили смяната изобщо. И още един, защо след смяната няма вибрации и плъзгане при силен ремап, а преди това има. Ааа и още един, как и мога ли да си дигна налягането на турбината, ааа и още един се сетих, на кой по-дяволите маховика му е изкарал 500 000 км, като то колата едвам ще изкара толкова и защо хората си ги сменят доста преди това. Всичко това са твои твърдения останали без отговор досега.Не смяташ ли че най-малкото е супер тъпо да заблуждаваш колегите, които ти четат постовете и то без да имаш някакъв конкретен довод.
                      FIAT Bravo JTD GT '99

                      Коментар


                        #41
                        Ей приятел,аз съм твърдо за поБългаряването!!!1.Няма да се счупи кутията,а дори и да се повреди може да се повреди даже и да си със маховика който боготвориш!2.Една кутия втора употреба струва да речем 200 лева и със това ще се изчерпи живота на колата!!!3.Ако не със две леви ръце ще си разглобиш кутията и ще и смениш лагера/те за 50 лв.4.С моята кола не се занимавай,но за протокола е 80Kw и около 140 нютона.Толкова са го направили.Имам си климатик ,но си нямам демферна шайба на коляновия вал.Не виждам никакъв смисъл и в нея още едни 200 лв на вятъра.Ами шайбите на генераторите?Като знам хората колко пари хвърлят за ремонти на глупостите които са им наслагали по колите ,мъка ми става за тях!!!5.В крайна сметка се смята от закупуването да момента в който се разделиш със нея колко си изминал и колко си похарчил подир нея за ремонти и т.н.Ще се изненадаш неприятно ако съпоставиш твоята и моята по този критерий!!!Айде със здравее!!!!

                        Коментар


                          #42
                          Хеле пък моята... колкото аз съм инвестирал, съмнявам се да има много други такива. Ама на мен това ми е част от манията и съм друга бира. Който купи Мареата от мен някой ден ще е щастливец.

                          Коментар


                            #43
                            на колегата vsd мога да кажа че потвърждава тезата че не е много в час.jtd-to стига спокойно до 800к.аз лично съм виждал с очите си стило на 830 000 км в добро здраве.също съм разглобявал jtd на 350 000 реални км-резултата-ключ на компресионни сегменти-0,35мм и на маслени -0,45(ако въобще знаеш какво е ключ).е на това ако не му кажеш прекрасно- здраве здраве му кажи.иначе на моята не е сменян и е на 315 000км.какво повече да ти пиша.иначе и аз донякъде подкрепям побългаряването защото всичко е пари.ск. кутии знам много които са с разбити лагери на валовете,но самата кутия не е потрошена.също така е интересно че при ваговете интервенцията е успешна и няма толкова дефекти въпреки че кутиите са слабо място на тези коли.за налягането на турбината не ми се спори защотопак си в грешка.аз никога не съм питал как ще го вдигнеш налягането,а ставаше дума че при чипосване не вдигат налягането на турбото(това в повечето случаи)

                            Коментар


                              #44
                              [quote="ivel"]Колега да те питам гледам разбираш от ключ на сегментите,щото и аз за първи път срещам това понятие :D и ще сменям мойте сегменти,на Опел Вектра 1.6 16в т.н "маслояд".Та колко трябва да бъде ключа на нов и стар сегмент на тоз мотор?
                              EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                              Коментар


                                #45
                                на всеки мотор производитела го е определил.по принцип от 0,25 до 0,50 са номинални размери,но има и мотори(като някой стари алфи)които работят с ключ о,оомм.така че трябва да се провери конкретно за твоя модел

                                Коментар

                                Working...
                                X