Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Демпферен маховик и бордно табло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Демпферен маховик и бордно табло

    Добър ден КолегиПреди няколко дни си купих Fiat Punto 1.9 JTD 2000г. Всичко вървеше чудесно, но ми изникнаха следните въпроси:1. През кратък период от време докато карам ми огасва бордното табло с всички светлини и стрелки на него, но колата си работи. След продължително каране вече на два пъти ми умеква и педала на скоростта, което вече започва да ме притеснява и си мисля, че двете неща са свързани помежду си. След като видях, че се повтарят тези проблеми закарах колата на сервиз и ми направиха пълна диагностика и ми изчистиха грешките. Останаха само да ми свети лампичката за сервото и ABS- ите да светят на бордното табло. Така и не се установи, защо бордното табло гасне!!!2. При запалване на двигателя колата работи добре, но когато мине 1000 до 2000 оборота и започва едно леко тресене без да вие нищо. Когато я купих ми казаха, че трябва да сменя демпферния маховик и се оказа доста скъп. Съединителят е доста мек и ми казаха, че бил сменяван, но тогава маховика бил в граници и не е било нужно да се сменява. Мога ли да поставя на тяхно място маховик от HGT и съединител. Или ако имате по-добри идеи ще ми е приятно да чуя. 3. При включване на колата воланът е лек за управление, но след едно две завъртания и сервото изключва и спира да работи. Къде и как бих могъл да го поправя.Поздрави,Красимир Ангелов
    Fiat Punto 1.9 JTD 2000г.

    #2
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43361100% може от браво бензинка.Може и от Браво ТД100Със сигурност ще трябва да може и от бензинка, ще следя темата, моля да споделиш, като направиш интервенцията :D
    Punto JTD
    http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

    Коментар


      #3
      кола

      За таблото свали го и провери буксите дали правят хубав контакт.За сервото което при теб е електро може да се ремонтира .ABS трябва да се види какъв е проблема.като ти правиха диагностика не казаха ли какво е по точно проблемите.
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        инженерите от фиат трябва да знаеш че хич не са тъпи.ако сложиш маховик от hgt рискуваш да потрошиш лагерите на първичния вал на ск. кутия.ако се докаже че е маховик по-добре си търси втора употреба в добро състояние,това разбира се ако не ти се дават пари за нов.омекването на педала е най-вероятно от горната съединител помпа

        Коментар


          #5
          Двумасовия е създаден за да подобри комфорта на водача и пътниците,а не "комфорта" на лагерите на първичния вал!!!!На този вал въобще не му пука кой го върти,дали двумасов или еднимасов маховик! Трябва му добро смазване!Поздрави!!!

          Коментар


            #6
            Мотора може да клати от дюзи, няма да си първият с това клатене.

            Коментар


              #7
              specialista написа:
              Двумасовия е създаден за да подобри комфорта на водача и пътниците,а не "комфорта" на лагерите на първичния вал!!!!На този вал въобще не му пука кой го върти,дали двумасов или еднимасов маховик! Трябва му добро смазване!Поздрави!!!
              +1 А също така се предлагат комплекти съединители със обикновен маховик.Интервенцията не е неусъществима.Както каза колегата демпферния маховик е създаден за по-голям комфорт на водача,не за скоростната кутия.
              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

              Коментар


                #8
                ivailo rachev написа:
                specialista написа:
                Двумасовия е създаден за да подобри комфорта на водача и пътниците,а не "комфорта" на лагерите на първичния вал!!!!На този вал въобще не му пука кой го върти,дали двумасов или еднимасов маховик! Трябва му добро смазване!Поздрави!!!
                +1 А също така се предлагат комплекти съединители със обикновен маховик.Интервенцията не е неусъществима.Както каза колегата демпферния маховик е създаден за по-голям комфорт на водача,не за скоростната кутия.
                Имаш ли линк да видя къде ги продават, че и моя ред ще дойде някой ден
                Punto JTD
                http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                Коментар


                  #9
                  specialista написа:
                  Двумасовия е създаден за да подобри комфорта на водача и пътниците,а не "комфорта" на лагерите на първичния вал!!!!
                  Не е само за комфорта. Доста щади трансмисия........

                  Коментар


                    #10
                    chaveto написа:
                    specialista написа:
                    Двумасовия е създаден за да подобри комфорта на водача и пътниците,а не "комфорта" на лагерите на първичния вал!!!!
                    Не е само за комфорта. Доста щади трансмисия........
                    Те за това старите коли трошат трансмисия през ден,нали? Щото си нямат такъв маховик!Там пружините са във диска вършат същата работа и дест пъти по-ефтино!!!

                    Коментар


                      #11
                      jimi69 написа:
                      ivailo rachev написа:
                      specialista написа:
                      Двумасовия е създаден за да подобри комфорта на водача и пътниците,а не "комфорта" на лагерите на първичния вал!!!!На този вал въобще не му пука кой го върти,дали двумасов или еднимасов маховик! Трябва му добро смазване!Поздрави!!!
                      +1 А също така се предлагат комплекти съединители със обикновен маховик.Интервенцията не е неусъществима.Както каза колегата демпферния маховик е създаден за по-голям комфорт на водача,не за скоростната кутия.
                      Имаш ли линк да видя къде ги продават, че и моя ред ще дойде някой ден
                      Нямам линк,но работя в магазин за авточасти и предлагаме такива комплекти.
                      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                      Коментар


                        #12
                        демферния маховик обира по-голяма част от вибрациите,ето защо и не добре да се слага едномасов.не съм съгласен и с мнението на специалиста че лагера на първичния вал иска само мазане-ами вибрациите,та нали те допринасят за по-бързото износване на лагера.а и това е доказано-на почти всички с такива маховици са им заминали лагерите и чукат.това разбира се е физично доказано

                        Коментар


                          #13
                          ivel написа:
                          демферния маховик обира по-голяма част от вибрациите,ето защо и не добре да се слага едномасов.не съм съгласен и с мнението на специалиста че лагера на първичния вал иска само мазане-ами вибрациите,та нали те допринасят за по-бързото износване на лагера.а и това е доказано-на почти всички с такива маховици са им заминали лагерите и чукат.това разбира се е физично доказано
                          Нямам намерение да влизам във спорове,кое какво е и защо го има в колата.Всеки сам да си решава какво да прави.Аз лично на следващия си автомобил ще му махна тази екстра.Не мога да си представя че на една кола на която пазарната цена е 1500 лв.трябва да и сложа маховик + т.н. за същата сума!!!А на сегашната кола(погледни в подписа ми) километрите които е изминала са трвърде много и не е разбила нито лагери на колянов вал,нито на скоростната кутия!!! Преди две години я свалях за да сменя семеринга на вала че протече много масло.Всичко си беще наред.Че има защо да го създадат инжинерите,спор няма ,но за пробега на който е моята кола до сега трябваше поне три пъти да се смени маховик!?! Няма да учудя никой сигурно ако кажа че в главата ми има план как да го блокирам и да спра работата му(на маховика)!Поздрави!

                          Коментар


                            #14
                            specialista написа:
                            .....!
                            Не знам дали си чел тази тема. Ето няколко цитата:
                            mitaka_neikov написа:
                            Определено се чува и тракането от скоростната кутия....
                            janyboy написа:
                            Последно има ли го тоя шум на празен ход от скоростите...
                            vsd написа:
                            Май го има...
                            Може ли няколко коментара?
                            00' Bravo 105 JTD

                            Коментар


                              #15
                              и като го има кво, предпочитам странен шум на колата от колкото по празен джоп с 1000 точки тва си е една добра турбина.то и разбития махо. много трака, моя специално много трака, за тва спрях да я карам в ниски, да не се мъчи
                              Punto JTD
                              http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                              Коментар

                              Working...
                              X