Добър ден КолегиПреди няколко дни си купих Fiat Punto 1.9 JTD 2000г. Всичко вървеше чудесно, но ми изникнаха следните въпроси:1. През кратък период от време докато карам ми огасва бордното табло с всички светлини и стрелки на него, но колата си работи. След продължително каране вече на два пъти ми умеква и педала на скоростта, което вече започва да ме притеснява и си мисля, че двете неща са свързани помежду си. След като видях, че се повтарят тези проблеми закарах колата на сервиз и ми направиха пълна диагностика и ми изчистиха грешките. Останаха само да ми свети лампичката за сервото и ABS- ите да светят на бордното табло. Така и не се установи, защо бордното табло гасне!!!2. При запалване на двигателя колата работи добре, но когато мине 1000 до 2000 оборота и започва едно леко тресене без да вие нищо. Когато я купих ми казаха, че трябва да сменя демпферния маховик и се оказа доста скъп. Съединителят е доста мек и ми казаха, че бил сменяван, но тогава маховика бил в граници и не е било нужно да се сменява. Мога ли да поставя на тяхно място маховик от HGT и съединител. Или ако имате по-добри идеи ще ми е приятно да чуя. 3. При включване на колата воланът е лек за управление, но след едно две завъртания и сервото изключва и спира да работи. Къде и как бих могъл да го поправя.Поздрави,Красимир Ангелов
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Демпферен маховик и бордно табло
Collapse
X
-
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43361100% може от браво бензинка.Може и от Браво ТД100Със сигурност ще трябва да може и от бензинка, ще следя темата, моля да споделиш, като направиш интервенцията :D
-
инженерите от фиат трябва да знаеш че хич не са тъпи.ако сложиш маховик от hgt рискуваш да потрошиш лагерите на първичния вал на ск. кутия.ако се докаже че е маховик по-добре си търси втора употреба в добро състояние,това разбира се ако не ти се дават пари за нов.омекването на педала е най-вероятно от горната съединител помпа
Коментар
-
specialista написа:Двумасовия е създаден за да подобри комфорта на водача и пътниците,а не "комфорта" на лагерите на първичния вал!!!!На този вал въобще не му пука кой го върти,дали двумасов или еднимасов маховик! Трябва му добро смазване!Поздрави!!!Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
ivailo rachev написа:specialista написа:Двумасовия е създаден за да подобри комфорта на водача и пътниците,а не "комфорта" на лагерите на първичния вал!!!!На този вал въобще не му пука кой го върти,дали двумасов или еднимасов маховик! Трябва му добро смазване!Поздрави!!!
Коментар
-
chaveto написа:specialista написа:Двумасовия е създаден за да подобри комфорта на водача и пътниците,а не "комфорта" на лагерите на първичния вал!!!!
Коментар
-
jimi69 написа:ivailo rachev написа:specialista написа:Двумасовия е създаден за да подобри комфорта на водача и пътниците,а не "комфорта" на лагерите на първичния вал!!!!На този вал въобще не му пука кой го върти,дали двумасов или еднимасов маховик! Трябва му добро смазване!Поздрави!!!Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
демферния маховик обира по-голяма част от вибрациите,ето защо и не добре да се слага едномасов.не съм съгласен и с мнението на специалиста че лагера на първичния вал иска само мазане-ами вибрациите,та нали те допринасят за по-бързото износване на лагера.а и това е доказано-на почти всички с такива маховици са им заминали лагерите и чукат.това разбира се е физично доказано
Коментар
-
ivel написа:демферния маховик обира по-голяма част от вибрациите,ето защо и не добре да се слага едномасов.не съм съгласен и с мнението на специалиста че лагера на първичния вал иска само мазане-ами вибрациите,та нали те допринасят за по-бързото износване на лагера.а и това е доказано-на почти всички с такива маховици са им заминали лагерите и чукат.това разбира се е физично доказано
Коментар
-
specialista написа:.....!mitaka_neikov написа:Определено се чува и тракането от скоростната кутия....janyboy написа:Последно има ли го тоя шум на празен ход от скоростите...vsd написа:Май го има...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар