Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD 105/110 - кой е сменял водна помпа?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    pr_00f написа:
    Aз като сменях ремъците и ролките забравих водната помпа Резултата беше че есента лекинко ми изчезна парното ( ремъци и ролки на на 45к км)И се наложи да влизам по спешност в бокса, а труда си е като за смяна на ангренаж.
    Ти на ангренажа колко мислиш да му навъртиш?

    Коментар


      #17
      Airfan написа:
      Ти на ангренажа колко мислиш да му навъртиш?
      После ще търся старият ремък на моята кола минал със сигурност поне 100 000, та като го гледах все ми се струва че ремък се къса от старост поне след още толкова.
      Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
      Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

      Коментар


        #18
        ilko-gd написа:
        Airfan написа:
        Ти на ангренажа колко мислиш да му навъртиш?
        После ще търся старият ремък на моята кола минал със сигурност поне 100 000, та като го гледах все ми се струва че ремък се къса от старост поне след още толкова.
        Мен по-скоро ме притесняват ролките да не предадат богу дух, от колкото да се скъса ремъка. Иначе аз съм на 50 000 от последната смяна.

        Коментар


          #19
          Airfan написа:
          pr_00f написа:
          Aз като сменях ремъците и ролките забравих водната помпа Резултата беше че есента лекинко ми изчезна парното ( ремъци и ролки на на 45к км)И се наложи да влизам по спешност в бокса, а труда си е като за смяна на ангренаж.
          Ти на ангренажа колко мислиш да му навъртиш?
          Аз дотук съм на 63к помпата си е оригиналната. Ако не е сменяна от жабара по километраж е на 200к а реално сигурно на 300к

          Коментар


            #20
            Според мен смяната е задължителна ,че после стават двойни работи както ги свърших аз!НЕ я смених със смяната на ремъка и след 10К хоп колата рязко загря за 1 км разтояние!БЕше превъртяла турбинката понеже е пластмасова!Старите хора имат една много хубава приказка "Като не сереш един път както трябва сереш два пъти" :D

            Коментар


              #21
              така ,ама от оригиналното по-здраво няма,така че ако се експлоатира добре-с качествен антифриз няма проблем

              Коментар


                #22
                ivel написа:
                така ,ама от оригиналното по-здраво няма,така че ако се експлоатира добре-с качествен антифриз няма проблем
                Aнтифриза пази фибъра и нищо повече. Лагера няма какво да го пази. В повечето ел. мотори лагерите се гресират на 6000 работни часа. Не ми се вярва лагера на помпата да е с по специална грес и да има повече живот. Може да няма луфтове, но в един даден момент греста изтича, лагера остава на сухо и докато се усетиш, натам го знаеш.

                Коментар


                  #23
                  Като сменях ангренажа, смених и водната помпа. Помпа купих от магазина в блока на светофара на Източен и Мария Луйза- срещу вулканизатора. От смяната съм минал около 33000км- загуба на антифриз нямам.
                  Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                  Коментар


                    #24
                    Airfan написа:
                    pr_00f написа:
                    Aз като сменях ремъците и ролките забравих водната помпа Резултата беше че есента лекинко ми изчезна парното ( ремъци и ролки на на 45к км)И се наложи да влизам по спешност в бокса, а труда си е като за смяна на ангренаж.
                    Ти на ангренажа колко мислиш да му навъртиш?
                    Aми поне 60кТрябва да си погледна сметките колко ми остава до смяна.Но като сменях водната помпа есента при оглед ремъци и ролки бяха без забележки.p.s Сега сметнах - по време на смяната на водната помпа ремъците са били на 40к не на 45к км. Не че е фатално, но все пак е по добре да давам точни данни.
                    Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                    ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

                    Коментар


                      #25
                      chaveto написа:
                      ivel написа:
                      така ,ама от оригиналното по-здраво няма,така че ако се експлоатира добре-с качествен антифриз няма проблем
                      Aнтифриза пази фибъра и нищо повече. Лагера няма какво да го пази. В повечето ел. мотори лагерите се гресират на 6000 работни часа. Не ми се вярва лагера на помпата да е с по специална грес и да има повече живот. Може да няма луфтове, но в един даден момент греста изтича, лагера остава на сухо и докато се усетиш, натам го знаеш.
                      Ако не се лъжа няма лагер там, а втулка. Допускам 1% да не съм го видял
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #26
                        Търкалящ се лагер има във водната помпа. Малко е по специален спрямо обикновен лагер от сорта на 5002 примерно.

                        Коментар


                          #27
                          pakumba написа:
                          Ако не се лъжа няма лагер там, а втулка. Допускам 1% да не съм го видял
                          Не мога да повярвам, че с тези познания имаш куража да пишеш в техническата част на автомобилен форум!!!Това е вал на водна помпа, цилиндъра в средата е двуреден лагер, в ляво е фланеца на шайбата, а в дясно е набито работното колело.
                          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                          Коментар


                            #28
                            Форума не е само за мастер тенекиджии-заварчици, знаещи всичко. Вярваш или не, има и хора, които не се занимават по цял ден с болтчета и масла.
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #29
                              Aко авторът на темата прецени, може да пусне и анкета по въпроса. И мен ме вълнува този въпрос, защото ме чака смяна на ангренажния комплект. А хич не ми се слагат некачествени части, вместо работилата, но качествена и в момента безпроблемна помпа.А най-вече ме интересува дали опасността от повреда на помпата (стара или нова) води само до теч на антифриз или може да скъса ремъка.

                              Коментар


                                #30
                                cheruna написа:
                                Aко авторът на темата прецени, може да пусне и анкета по въпроса. И мен ме вълнува този въпрос, защото ме чака смяна на ангренажния комплект. А хич не ми се слагат некачествени части, вместо работилата, но качествена и в момента безпроблемна помпа.А най-вече ме интересува дали опасността от повреда на помпата (стара или нова) води само до теч на антифриз или може да скъса ремъка.
                                Ако майстора, който ти сменя ангренажа дава гаранция за частите- аз бих се доверил. Но водна помпа сменям заедно с ангренажния комплект.
                                Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                                Коментар

                                Working...
                                X