Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Някои въпроси за Punto III 1.9 JTDm -100ks.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    8 - ок4 - окдебитомера има големи разминавания, ама то па не знам да има по тия 2 параметра еднакви стойности в някой лог.Разпитай на тва ЕДЦ можеш ли директно да сложиш пластина на ЕГР-а и ако може - слагай и тествай.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #62
      Няма някакви причини за притеснения според логовте(ако може да се нарекат логове).Дебитомерът е "жив",налягането в рейла е добре,бууста е малко муден.А и като казах бууст,това от къде го измисли
      neonman написа:
      турбото надува на 1.5 бара....
      Макс абсолютното налягане ти е 2050 мбар-а.Като махнеш атмосферното(1 бар го взимаме) и остава 1.05 бара
      emzo написа:
      4та или 5та предавка от 1300-1400рпм до 4500 с пълна газ (педала рязко залепен до долу)За предпочитане на 5та, защото ще ускорява по-бавно и фес ще записва по-добре стойностите.
      Те така се прави лог и с не повече от 3-4 параметъра

      Коментар


        #63
        За параметрите мисля е спазено, за другото определено не е направено точно така. Ускорението е от първа до четвърта или пета. Ще го имам впредвид ако ми се наложи да правя други логове занапред. Или по-точно ще направя проба с няколко типа ускорение и ще гледам какво се случва.
        Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
        Punto GT 1.4 Turbo '99
        Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

        Коментар


          #64
          Просто няма смисъл да изреждаш всички скорости!
          I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

          Коментар


            #65
            mr_none написа:
            За улеснение на хората, които искат да го гледата като таблица в excel. Качвам конвертирани файлове на графиките .
            Ееее, бртале, създадох ти мн затруднения- съжалявам Отново ти Благодаря за отделеното време и нерви !Добре, колеги, логовете дават ли някакво категорично инфо за дебитомер или дюзи или нещо др. което мога да изключа от вероятен проблем ?? ....Какво ми препоръчвате да направя?А това за бууста, ми го беше казал един др майстор , при който беше колата преди това - явно ме е излъгал ....

            Коментар


              #66
              Здаравейте !Да споделя каквво научих (от опит) за въпросната кола ....може на някой да му е интересно ....1. Турбината е ИХИ ( мисля че е като на 80кс модела) т.е НЕ Е с променлива геометрия със следния номер : 46556011 2 Кулера е същия като на пунто 2 ЖТД !3 Има маслен радиатор, който пунто 2 жтд -няма .След две диагностики слава богу не излизат дефектни скъпи елементи ...... препоръчаха ми да си затапя ЕГР_А , да си почистя дебитомера и кулера ( които 80% е затлачен отвън с масло ) и да си махна катализатора ........Сега съм почнал горните манипулации , и смяна на масло и филтри - па да видим дали ще живне :D

              Коментар


                #67
                И така : - ЕГР - махнат ( затапен )- Дебитомер - почистен ( имаше много мухички по мрежата а и доста омасляване по жичката ) - Почистени турбо пътища , дросел и смукател - Кулера е измит отвън и отвътре вече перфектно,- катализатора и краиното гърне направо ги откачих ....- Сменено масло и филтри ( маслен, въздушен и горивен )........Колата потръгна каточели за 100 кс , пушенето при първоначално настъпване се намали , обаче пак е повече от предишното ми пунто Това което забелязах е следното обаче : при гасене на колата , миг преди да изгасне се чува звук от филтъра , като изкашляне ( връщане назад на вала ) ( т.е. все едно голямо предварение и е дадено - не знам при дизелите възможно ли е това ) - но прилича като изгасяне на мотор с голям аванс Това единия дигностик , при който ходих го забеляза , но не можа да ми каже от какво е - каза трябва да проверим зацепването на ангренажа - та възможно ли е от неправилно зацепване да е според вас - колата пали добре и топла и студена , или от няква настройка на горивната помпа ( може ли да се настройва тя ? )Мерси за вниманието!

                Коментар

                Working...
                X