8 - ок4 - окдебитомера има големи разминавания, ама то па не знам да има по тия 2 параметра еднакви стойности в някой лог.Разпитай на тва ЕДЦ можеш ли директно да сложиш пластина на ЕГР-а и ако може - слагай и тествай.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Някои въпроси за Punto III 1.9 JTDm -100ks.
Collapse
X
-
Няма някакви причини за притеснения според логовте(ако може да се нарекат логове).Дебитомерът е "жив",налягането в рейла е добре,бууста е малко муден.А и като казах бууст,това от къде го измислиneonman написа:турбото надува на 1.5 бара....emzo написа:4та или 5та предавка от 1300-1400рпм до 4500 с пълна газ (педала рязко залепен до долу)За предпочитане на 5та, защото ще ускорява по-бавно и фес ще записва по-добре стойностите.
Коментар
-
За параметрите мисля е спазено, за другото определено не е направено точно така. Ускорението е от първа до четвърта или пета. Ще го имам впредвид ако ми се наложи да правя други логове занапред. Или по-точно ще направя проба с няколко типа ускорение и ще гледам какво се случва.Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
Коментар
-
mr_none написа:За улеснение на хората, които искат да го гледата като таблица в excel. Качвам конвертирани файлове на графиките .
Коментар
-
Здаравейте !Да споделя каквво научих (от опит) за въпросната кола ....може на някой да му е интересно ....1. Турбината е ИХИ ( мисля че е като на 80кс модела) т.е НЕ Е с променлива геометрия със следния номер : 46556011 2 Кулера е същия като на пунто 2 ЖТД !3 Има маслен радиатор, който пунто 2 жтд -няма .След две диагностики слава богу не излизат дефектни скъпи елементи ...... препоръчаха ми да си затапя ЕГР_А , да си почистя дебитомера и кулера ( които 80% е затлачен отвън с масло ) и да си махна катализатора ........Сега съм почнал горните манипулации , и смяна на масло и филтри - па да видим дали ще живне :D
Коментар
-
И така : - ЕГР - махнат ( затапен )- Дебитомер - почистен ( имаше много мухички по мрежата а и доста омасляване по жичката ) - Почистени турбо пътища , дросел и смукател - Кулера е измит отвън и отвътре вече перфектно,- катализатора и краиното гърне направо ги откачих ....- Сменено масло и филтри ( маслен, въздушен и горивен )........Колата потръгна каточели за 100 кс , пушенето при първоначално настъпване се намали , обаче пак е повече от предишното ми пунто Това което забелязах е следното обаче : при гасене на колата , миг преди да изгасне се чува звук от филтъра , като изкашляне ( връщане назад на вала ) ( т.е. все едно голямо предварение и е дадено - не знам при дизелите възможно ли е това ) - но прилича като изгасяне на мотор с голям аванс Това единия дигностик , при който ходих го забеляза , но не можа да ми каже от какво е - каза трябва да проверим зацепването на ангренажа - та възможно ли е от неправилно зацепване да е според вас - колата пали добре и топла и студена , или от няква настройка на горивната помпа ( може ли да се настройва тя ? )Мерси за вниманието!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар