Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Някои въпроси за Punto III 1.9 JTDm -100ks.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Принципно са различни, но винаги можеш да направиш проба . Примерно 1.2 16v и 1.4 16v са напълно съвместими в голям брой чаркове, защо не и тези два мотора.
    Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
    Punto GT 1.4 Turbo '99
    Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

    Коментар


      #32
      На Пунто 80кс стават разпръсквачи от Стило 115кс. Ефекта е положителен. Но на Пунто 100кс. да сложиш разпръсквачи от 80кс. не знам какъв ще е ефекта.
      Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
      Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

      Коментар


        #33
        Taka.....След диагностика се оказа , че налягане не се губи ..т.е няма спукани пътища....турбото надува на 1.5 бара....Уж дебитомера бил наред ....променял напрежението според данните който трябва , НО като си взех колата и изкл. буксата му и...... нищо НЕ СЕ промени Пак колата се скъсва да пуши в преходни режими ....т.е. при рязко ускорение !!! Какво , как и къде да ходя да проверяват според вас ???

        Коментар


          #34
          Логове в движение...
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #35
            emzo написа:
            Логове в движение...
            Ама обясни му на човека, де ... от 1200 до 4500 на трета или четвърта скорост ... ако работиш с ФЕС не логвай повече от три параметъра наведнъж ... и така
            I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

            Коментар


              #36
              neonman написа:
              турбото надува на 1.5 бара....
              Що така?На 1.1 бара трябва да е(ако приемем че атмосферното е 1 бар).Нали нищо не е пипано по колата?В смисъл заводско изпълнение?Вземи от някой познат работещ дебитомер и пробвай с него Твоят "дебиломер" не е от най-скъпите(към 280 лв някъде трябва да е) и се слага на доста коли
              emzo написа:
              Логове в движение...

              Коментар


                #37
                janyboy написа:
                neonman написа:
                турбото надува на 1.5 бара....
                Що така?На 1.1 бара трябва да е(ако приемем че атмосферното е 1 бар).Нали нищо не е пипано по колата?В смисъл заводско изпълнение?Вземи от някой познат работещ дебитомер и пробвай с него Твоят "дебиломер" не е от най-скъпите(към 280 лв някъде трябва да е) и се слага на доста коли
                emzo написа:
                Логове в движение...
                Нито знам к’во е ФЕС нито как да логва-м ..... ако може някои колега да помогне ( да го направим ) , ще почерпя !Тук е момента и да помоля колега с подобна кола да пробвам с дебитомера му ...... , нямам приятели с такава кола ( дали е същия като на 80/85кс ? ) А за налягането , не знам що е толкова .... ( кой знае дали е пипана ) .... все пак втора ръка я купувам ...

                Коментар


                  #38
                  avvasilev написа:
                  emzo написа:
                  Логове в движение...
                  Ама обясни му на човека, де ... от 1200 до 4500 на трета или четвърта скорост ... ако работиш с ФЕС не логвай повече от три параметъра наведнъж ... и така
                  Aндро, не е като да не съм го обяснявал, дори има 2 теми, една за ФЕС и една за ЛОГ-ване, не ти е уместна забележката !
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #39
                    emzo написа:
                    avvasilev написа:
                    emzo написа:
                    Логове в движение...
                    Ама обясни му на човека, де ... от 1200 до 4500 на трета или четвърта скорост ... ако работиш с ФЕС не логвай повече от три параметъра наведнъж ... и така
                    Aндро, не е като да не съм го обяснявал, дори има 2 теми, една за ФЕС и една за ЛОГ-ване, не ти е уместна забележката !
                    Ами дай Линк!на колегата!Или тозиНека видят всички какво добро момче съм! Yellow_Flash_Colorz_PDT_31
                    I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                    Коментар


                      #40
                      neonman защо не вземе да отидеш в някой читав сервиз и да ти е мир на главата?!
                      Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
                      Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

                      Коментар


                        #41
                        Ами ’щото не искам да пълня гушата на някой сервиз ( пък и не знам на какъв ще попадна ) ....... вместо да платя (почерпя) някой колега от тук , като ще съм по-сигурен , че диагностиката би била качествена ( някои от вас са далеч по-компетентни от персонала в повечето сервизи ) !! Това е .

                        Коментар


                          #42
                          Можеш да се свържеш с колегата BO той мисля, че предлага такава услуга. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...F1%F2%E8%EA%E0
                          Marea Weekend HLX Jtd 110

                          oO(_)____////____(_)Oo

                          Коментар


                            #43
                            Добре , един колега ми предложи да направим логове в движение ...... бихте ли ми казали на кои параметри да записваме стойности !............Ако не се справим, ще се обърна към колегата БО :D

                            Коментар


                              #44
                              neonman написа:
                              Добре , един колега ми предложи да направим логове в движение ...... бихте ли ми казали на кои параметри да записваме стойности !............Ако не се справим, ще се обърна към колегата БО :D
                              Ама той Емо с право се ядосва ... четете, бе хора ... Колега пуснал съм линк по-горе ... Там Emzo пише:
                              Примерно за дебитомер - избирате, rpm, desired Intake Air Quantity и Intake Air Quantity
                              И пак по съвет на Emzo закачи и напрежението на дебитомера ...
                              I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                              Коментар


                                #45
                                janyboy написа:
                                neonman написа:
                                турбото надува на 1.5 бара....
                                Що така?На 1.1 бара трябва да е(ако приемем че атмосферното е 1 бар).Нали нищо не е пипано по колата?В смисъл заводско изпълнение?Вземи от някой познат работещ дебитомер и пробвай с него Твоят "дебиломер" не е от най-скъпите(към 280 лв някъде трябва да е) и се слага на доста коли
                                emzo написа:
                                Логове в движение...
                                280 кинта наистина са много за една жичка, ама проблема е, че тоя е един от най евтините, поне в БГ...http://www.ebay.it/itm/DEBIMETRO-SEN...96неможе ли просто да се смени само тваhttp://www.ebay.it/itm/SENSORE-DEBIM...#ht_3708wt_732
                                Punto JTD
                                http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                                Коментар

                                Working...
                                X