Dido_Lyubenov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Някои въпроси за Punto III 1.9 JTDm -100ks.
Collapse
X
-
jimi69 написа:Казах ти ква е турбината , ако искаш, да ида да ти купя и да ти я покажа ? А тогава ли ще повярваш.Карал си много голям кошник за да не тръгне от 1300 значи Жалко, че си от далеко, да те повозя на кола с геометрия да видиш как на 1700 оборота е на фул буст вече.Виждал съм такива турбини за да го твърдя, и не е същото, като на 85 (при някой да, при някой не).То и 6 скорости нямаше, ама толкова и си се информирал значи. И още нещо ще ти кажа. турбината не се управлява от компа, така, че ремапа ще повлияе само на картите на горивото, което значи, не очаквай големи промени. Виш, ако му сложиш боостметер и отидеш да я чипнат тва вече ще е друго, пунтото ше изхвърчи.jimi69 написа:не е с променлива геометрия турбината.същата , като jtd, просто е мултиджет (много точково впръскване) тва е. .
Коментар
-
BO написа:neonman, много си се напушил нещо бе, човек.Чак ме е страх да напиша нещо случайно.Но все пак написах нещо случайно Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
Коментар
-
Първо честито колега и със здраве да си я караш. Аз те бях питал за едни чаркове от пунтото, които продаваш и мислех да ти се обаждам тия дни да се разберем нещо. Та ако искаш и на FES мога да ти я закача като се видим.jimi69 написа:neonman написа:Абе същата не е ........ оная беше ИХИ , тая май е ХОЕТ, ма не съм сигурен !!!Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
Коментар
-
относно променливата геометриа на турбото , до колкото знам не лопатките се връткат а самия въздухопровод(за изгурели газове) подава въздух(отработени газове) в основата или в края на лопатите и по този начин се променя работата на турбото "НО МОЖЕ И ДА ГРЕША"http://www.turbinenmuseum.de/vtg-sequenz.gifFiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Xaus написа:относно променливата геометриа на турбото , до колкото знам не лопатките се връткат а самия въздухопровод(за изгурели газове) подава въздух(отработени газове) в основата или в края на лопатите и по този начин се променя работата на турбото "НО МОЖЕ И ДА ГРЕША"http://www.turbinenmuseum.de/vtg-sequenz.gifjanyboy написа:Давайте го по-сериозно ако може.
Коментар
-
То е ясна работата с лопатите и кирките ама никога не е в повече малко яснота по въпроса за някои отплеснал се от тематаFiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
neonman написа:emzo написа:Старото ти е било 200 на 2000новото ти е 265 на 1750Почни със проверка на турбо пътища, ЕГР, дебитомер, интеркулерИ нали се усещаш, че сравняваш ремапнат (евентуално) двигател със стоков ?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Така , днес забелязах , че при ускоряване с пълна газ отзад излизат кълбета дим .... черни !!! ( до сега не и давах толко газ ) Това доколкото съм чел може да е от пробив на въздушните пътища или дебитомер ..... др варианти има ли ?Вероятно от горните е и увеличеният разход ....п.п. : колата освен ABS и ESP има и ASR ( някой ще обясни ли какво представлява това ) ....може би някакъв електронен блокаж на диф-а ?
Коментар
-
Системата за контрол на теглителната сила, позната със съкращението TCS или ASR (от английски Traction Control System или Anti-Slip Regulation) е електроннохидравлична система в съвременното автомобилостроене, предназначена за предотвратяване на загубата на сцепление на двигателните колела с пътя, когато водачът предизвика по-голям въртящ момент, отколкото позволява пътната настилка. Системата се намесва в управлението, разпределяйки въртящия момент на двигателните колела, по един или повече от следните начини:потискане на подаването на искра към един или повече цилиндри;намаляване на подаването на гориво към един или повече цилиндри на двигателя;управление на спирачните системи на всяко от колелата.Обикновено системата за контрол на теглителната сила използва същото електрохидравлично спирачно устройство и същите датчици за скоростта на въртене на колелетата, които използа антиблокиращата система.При обикновените автомобили системата помага при потегляне на хлъзгава настилка (например заледен или мокър асфалт). При състезателните автомобили системата служи за осигуряване на максимално сцепление при рязко ускорение. Системата е забранена за изполване през 2008 г. във Формула 1 от техническия регламент на ФИА.В автомобила могат да буксуват само колелата, които се задвижват от двигателя. Буксуването на двигателните (задвижващите) колела при подаване на газ на хлъзгав участък от пътя е също толкова опасно, както и блокирането им при спиране. Нежелателният ефект се състои в рязкото намаляване на страничното сцепление на гумите с пътя, при което и най-малката странична сила може да доведе до плъзгане на двигателния мост встрани, т.е. да се получи странично занасяне. Това най-често може да се случи при движение на ниска предавка и подаване на газ за изпреварване или в завой.Всеки опитен водач реагира на това явление почти веднага чрез отнемане на газта. Но при движение с висока скорост буксуването на двигателните колела се усеща трудно. Затова в съвременните автомобили освен ABS се монтира и противобуксуваща система (ASR). За тази система се използват сигналите постъпващи от датчиците за въртенето на колелата на ABS. В специален електронен блок се сравняват сигналите, характеризиращи въртенето на двигателните колела, с тези на недвигателните, както и между лявото и дясното двигателно колело.При установяване на недопустима разлика в оборотите (което е признак, че двигателните колела буксуват) електронно устройство мигновено подава сигнал към управляващия блок, контролиращ работата на двигателя, който от своя страна намалява подаването на гориво към цилиндрите (отнема газта без участието на водача).Когато започне буксуването на само едно от задвижващите (двигателни) колела, устройството подава спирачен сигнал (налягане) към спирачния му механизъм, за да го спре. Автомобилите, снабдени с ASR, имат специална контролна лампа на арматурното табло.Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
@Хаус, благодаря за инфото - сиг. ще е полезно и на други @Ивел , ти имал ли си проблеми с разпръсквачи....... за да споделиш цени на същите евентоално ! Мерси.А как мога да разбера има ли шанс разпрссквачи на 100кс и 80 кс ЖТД , дали са взаимозаменяеми ? Понеже ми се намират такива от 80кс
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар