Здравейте,до скоро имах Пунто 2 - 1.9 ЖТД - 80кс/ 3000об , 200Нм / 1500обДали заради въртящия момент при тези ниски обороти или ’щото (може би ) е чипвана от предишен собственик ... не знам ,НО в тая кола направо се влиюбих :DКомбинацията от въртящ момент на ниски обороти, ел. серво и КОНИ окачване ми пълнеше душата ежедневно .......Но ...колата си отиде така или иначе ....удариха ме и отпред и отзад ..... Много ми липсваше тая кола и случайно попаднах на обява за Пунто 3 1.9 JTD-multidjet HJT :D на изгодна цена ....и го взех !Доста подобрения има тва пунто спрямо предишното ..... АБС, ЕСП, Хилхолдер, ел огледала, мултиджет, маслен радиатор, 4еърбега, спортни седалки и т.н....ОБАЧЕ :1. Колата уж по-силна , не ми доставя това удоволствие като предишната - дали заради В.М , който се постига при по-високи об. или по-лагава турбина - не знам.2. Колата харчи повече от предишната , а уж е с по-усъвършенстван ДВГ , ........ теглото им е почти еднакво Та въпросът ми е :- С каква турбина е тоя мотор ( код 188B2 000 ) .... че прерових нета и намирам противоречива инфо С променлива геометрия ли е?- С какви инжектори е тоя мотор и до каква мощност устискват ? А турбината ?- До колко има смисъл да му махна катализатора и да отпушвам генерация ? Гледам по сайтове , че с ремап може да стане към 130 кс - каква генерация е Ок за такава мощност ? Мисля че стоково е 50мм.- Има ли смисъл от челен кулер или само да си изчистя стоковия ?- При кой ще ми препоръчате да направя една диагностика и (евентуално) после ремап -?Благодаря на взелите отношение по темата !п.П : ще гледам скоро да я снимам , да я покажа
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Някои въпроси за Punto III 1.9 JTDm -100ks.
Collapse
X
-
мощноста по- не я усещаш както си писал може би заради въртящия момент който се постига на по-високи обороти.турбината би трябвало да е с променлива геометрия,а дюзите -пиезокристални.въпреки това не е лошо да я закачиш на фес за да видиш какво става,катализатора те съветвам да не го пипаш щом нямаш симптоми на запушване
-
не е с променлива геометрия турбината.същата , като jtd, просто е мултиджет (много точково впръскване) тва е. ЕСП-то на тая кола ще ти помогне зимата на сняг. Гледай ако има 6та скорост, ше имаш по къси скорости и би трябвало и икономия да имаш, най вече на дълго.Гледай да е на малко километри.
Коментар
-
Абе същата не е ........ оная беше ИХИ , тая май е ХОЕТ, ма не съм сигурен !!! И.....не е многоточково впръскване , а повече впръсквания за такт Есп то знам какво представлява - имам кола с ЕСП.......Тоя модел няма вариант с 6 скорости !!И моля , хора без конкретни знания по темата да не спамят
Коментар
-
Aз не съм от хората с достатъчно познания, а с риск да прозвучи, като спам и вид омаловажаване на усета ти, ще си позволя един въпрос...Възможно ли е тази липса на тяга или мощ да са само субективно усещане ? Допускал ли си, че разликата може да идва от по-добре обезшумено купе, тих двигател и ново ( като изпълнение )окачване ? Не питам случайно, защото имам база за сравнение. Трябваха ми доказателства за да се убедя в...очевидното преди да загърбя вътрешното си усещане.ПС: Искрено се надявам да изпиташ старото влечение и усещане и към новия автомобил.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
emzo написа:Старото ти е било 200 на 2000новото ти е 265 на 1750Почни със проверка на турбо пътища, ЕГР, дебитомер, интеркулерИ нали се усещаш, че сравняваш ремапнат (евентуално) двигател със стоков ?
Коментар
-
neonman написа:Абе същата не е ........ оная беше ИХИ , тая май е ХОЕТ, ма не съм сигурен !!!
Коментар
-
jimi69 написа:neonman написа:Абе същата не е ........ оная беше ИХИ , тая май е ХОЕТ, ма не съм сигурен !!!
Коментар
-
neonman написа:Пичове, аре по-добре от вас да знам кво съм карал 5 години, а ?
Коментар
-
janyboy написа:neonman написа:Пичове, аре по-добре от вас да знам кво съм карал 5 години, а ?
Коментар
-
neonman написа:Тази турбина същата ли е като при 80/85кс вариантите ?neonman написа:Инжекторите до какви коне държат ?neonman написа:Компа на колата е маи ЕДЦ16 !
Коментар
-
neonman написа:jimi69 написа:neonman написа:Абе същата не е ........ оная беше ИХИ , тая май е ХОЕТ, ма не съм сигурен !!!
Коментар
-
Аз пък съм чувал от поне двама запознати с случая , че турбината е с променлива геометрия.Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Спорите за глупости :D Толкова ли е трудно, колегата да погледне под капака и да види дали е с променлива геометрия или не тая турбина ? Щом претендира че вдява от коли, трябва да ги различава тия два типа турбини !?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар