Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Някои въпроси за Punto III 1.9 JTDm -100ks.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Някои въпроси за Punto III 1.9 JTDm -100ks.

    Здравейте,до скоро имах Пунто 2 - 1.9 ЖТД - 80кс/ 3000об , 200Нм / 1500обДали заради въртящия момент при тези ниски обороти или ’щото (може би ) е чипвана от предишен собственик ... не знам ,НО в тая кола направо се влиюбих :DКомбинацията от въртящ момент на ниски обороти, ел. серво и КОНИ окачване ми пълнеше душата ежедневно .......Но ...колата си отиде така или иначе ....удариха ме и отпред и отзад ..... Много ми липсваше тая кола и случайно попаднах на обява за Пунто 3 1.9 JTD-multidjet HJT :D на изгодна цена ....и го взех !Доста подобрения има тва пунто спрямо предишното ..... АБС, ЕСП, Хилхолдер, ел огледала, мултиджет, маслен радиатор, 4еърбега, спортни седалки и т.н....ОБАЧЕ :1. Колата уж по-силна , не ми доставя това удоволствие като предишната - дали заради В.М , който се постига при по-високи об. или по-лагава турбина - не знам.2. Колата харчи повече от предишната , а уж е с по-усъвършенстван ДВГ , ........ теглото им е почти еднакво Та въпросът ми е :- С каква турбина е тоя мотор ( код 188B2 000 ) .... че прерових нета и намирам противоречива инфо С променлива геометрия ли е?- С какви инжектори е тоя мотор и до каква мощност устискват ? А турбината ?- До колко има смисъл да му махна катализатора и да отпушвам генерация ? Гледам по сайтове , че с ремап може да стане към 130 кс - каква генерация е Ок за такава мощност ? Мисля че стоково е 50мм.- Има ли смисъл от челен кулер или само да си изчистя стоковия ?- При кой ще ми препоръчате да направя една диагностика и (евентуално) после ремап -?Благодаря на взелите отношение по темата !п.П : ще гледам скоро да я снимам , да я покажа

    #2
    мощноста по- не я усещаш както си писал може би заради въртящия момент който се постига на по-високи обороти.турбината би трябвало да е с променлива геометрия,а дюзите -пиезокристални.въпреки това не е лошо да я закачиш на фес за да видиш какво става,катализатора те съветвам да не го пипаш щом нямаш симптоми на запушване

    Коментар


      #3
      не е с променлива геометрия турбината.същата , като jtd, просто е мултиджет (много точково впръскване) тва е. ЕСП-то на тая кола ще ти помогне зимата на сняг. Гледай ако има 6та скорост, ше имаш по къси скорости и би трябвало и икономия да имаш, най вече на дълго.Гледай да е на малко километри.
      Punto JTD
      http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

      Коментар


        #4
        Абе същата не е ........ оная беше ИХИ , тая май е ХОЕТ, ма не съм сигурен !!! И.....не е многоточково впръскване , а повече впръсквания за такт Есп то знам какво представлява - имам кола с ЕСП.......Тоя модел няма вариант с 6 скорости !!И моля , хора без конкретни знания по темата да не спамят

        Коментар


          #5
          Aз не съм от хората с достатъчно познания, а с риск да прозвучи, като спам и вид омаловажаване на усета ти, ще си позволя един въпрос...Възможно ли е тази липса на тяга или мощ да са само субективно усещане ? Допускал ли си, че разликата може да идва от по-добре обезшумено купе, тих двигател и ново ( като изпълнение )окачване ? Не питам случайно, защото имам база за сравнение. Трябваха ми доказателства за да се убедя в...очевидното преди да загърбя вътрешното си усещане.ПС: Искрено се надявам да изпиташ старото влечение и усещане и към новия автомобил.
          A17DTС/S
          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

          Коментар


            #6
            Старото ти е било 200 на 2000новото ти е 265 на 1750Почни със проверка на турбо пътища, ЕГР, дебитомер, интеркулерИ нали се усещаш, че сравняваш ремапнат (евентуално) двигател със стоков ?
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              emzo написа:
              Старото ти е било 200 на 2000новото ти е 265 на 1750Почни със проверка на турбо пътища, ЕГР, дебитомер, интеркулерИ нали се усещаш, че сравняваш ремапнат (евентуално) двигател със стоков ?
              Пичове, аре по-добре от вас да знам кво съм карал 5 години, а ? МАХ В.М. на старото ми беше точно на 1500об /мин! ( Според поне 10 източника в нета , а и според усещането ми ) Дали е било чипнато не знам ( така , че няма кво да се усещам ) Иначе, ще започна да, но предпочитам да ми препоръчате някой за диагностика първо - за София ( предпочитам да е колега от форума )@НТодоров...... възможно е да е субективно, да(но само за мощността ) ........ Но Лаг-а е чувствително по-голям , което разваля удоволствието (от макар и по-силния мотор ) . Блгд за пожеланието П.П: Никой не пише по въпросите ми в същност - каква е турбината и инжекторите .....Кулера гледам е същия като при 80кс вариант ..... Как да хвана дефектен дебитомер ( евентуално) - диагностика показва ли го ?

              Коментар


                #8
                neonman написа:
                Абе същата не е ........ оная беше ИХИ , тая май е ХОЕТ, ма не съм сигурен !!!
                като не си сигурен защо спориш тогава ?Ако е с променлива геометрия , ще тръгва от 1300 още Радвай се, че не е с геометрия.И кой ти каза, че няма версия със 6 скорости ?Аз съм карал такова със 6 скорости и 8 клапана (италянска работа, можеха да му турят още клапани ама...) Иди чипосай колата, и кажи на мапера да ти махне EGR и Дебитомер софтуерно, и ако ти каже, че неможе, значи смени мапера Хем по евтино, хем вечно решение.Диагностик в София, май е колегата от форума "BOBO", не го познавам но знам , че прави и разбира от италянски машини, и мисля, че е от софия, поне така съм разбрал от коментарите му Диагностиката не винаги хваща дебитомера. Как да го хванеш ?! Ами изкарай буксата и виж как е колата, ако е същата, чао на дебитомера Виж филтри, бръкни в всмукателния колектор, виж как е, мизерно ли е... виж да не е излязъл маркуч по пътищата , или пробит кулер, ако е пробито, би трябвало да пуши и да ти качва разхода, заради неизгоряла нафта. Най добре, иди при човека от форума, със сигурност ще я разгадае. Иначе модификацията и модела е добре :D
                Punto JTD
                http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                Коментар


                  #9
                  jimi69 написа:
                  neonman написа:
                  Абе същата не е ........ оная беше ИХИ , тая май е ХОЕТ, ма не съм сигурен !!!
                  като не си сигурен защо спориш тогава ?Ако е с променлива геометрия , ще тръгва от 1300 още Радвай се, че не е с геометрия.
                  А ти защо спориш, като не даваш доказателства ....или така заради спорта :D А за променливата и оборотите много си се объркал карал съм няколко с ВНТ турбини и не тръгват дори близо до 1300 Няма за какво да се радвам, щото не обосноваваш мнението си за ттурбо без геометрия .....Попитах конкретно : каква е турбината и инжекторите - ако не знаеш конкретика, не се чувствай длъжен да отг !!!

                  Коментар


                    #10
                    neonman написа:
                    Пичове, аре по-добре от вас да знам кво съм карал 5 години, а ?
                    Леко де Ето :- турбина IHI VL35 с фиксирана геометрия- инжектори Bosch 0 445 110 112- кулерът е същия като на 85 коняКъде си тръгнал да сравняваш динамика и усещане на стоков и чипнат автомобил Чипни го тоя и после ще ги сравняваш

                    Коментар


                      #11
                      janyboy написа:
                      neonman написа:
                      Пичове, аре по-добре от вас да знам кво съм карал 5 години, а ?
                      Леко де Ето :- турбина IHI VL35 с фиксирана геометрия- инжектори Bosch 0 445 110 112- кулерът е същия като на 85 коняКъде си тръгнал да сравняваш динамика и усещане на стоков и чипнат автомобил Чипни го тоя и после ще ги сравняваш
                      Благодаря ти !Тази турбина същата ли е като при 80/85кс вариантите ?Инжекторите до какви коне държат ?Пак казвам, че не знам предната кола да е била чипвана - предположих само ....Препоръка за човек за ремап ? :D Компа на колата е маи ЕДЦ16 !

                      Коментар


                        #12
                        neonman написа:
                        Тази турбина същата ли е като при 80/85кс вариантите ?
                        Не
                        neonman написа:
                        Инжекторите до какви коне държат ?
                        Тоя въпрос е малко несериозен според мен.Свързано е с много други неща.То сега трябва и да питаш и турбината до какви коне държи,помпата и тя,кулера,генерация,съединител,кутия и става .....
                        neonman написа:
                        Компа на колата е маи ЕДЦ16 !
                        Мда EDC16C8

                        Коментар


                          #13
                          neonman написа:
                          jimi69 написа:
                          neonman написа:
                          Абе същата не е ........ оная беше ИХИ , тая май е ХОЕТ, ма не съм сигурен !!!
                          като не си сигурен защо спориш тогава ?Ако е с променлива геометрия , ще тръгва от 1300 още Радвай се, че не е с геометрия.
                          А ти защо спориш, като не даваш доказателства ....или така заради спорта :D А за променливата и оборотите много си се объркал карал съм няколко с ВНТ турбини и не тръгват дори близо до 1300 Няма за какво да се радвам, щото не обосноваваш мнението си за ттурбо без геометрия .....Попитах конкретно : каква е турбината и инжекторите - ако не знаеш конкретика, не се чувствай длъжен да отг !!!
                          Казах ти ква е турбината , ако искаш, да ида да ти купя и да ти я покажа ? А тогава ли ще повярваш.Карал си много голям кошник за да не тръгне от 1300 значи Жалко, че си от далеко, да те повозя на кола с геометрия да видиш как на 1700 оборота е на фул буст вече.Виждал съм такива турбини за да го твърдя, и не е същото, като на 85 (при някой да, при някой не).То и 6 скорости нямаше, ама толкова и си се информирал значи. И още нещо ще ти кажа. турбината не се управлява от компа, така, че ремапа ще повлияе само на картите на горивото, което значи, не очаквай големи промени. Виш, ако му сложиш боостметер и отидеш да я чипнат тва вече ще е друго, пунтото ше изхвърчи.
                          Punto JTD
                          http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                          Коментар


                            #14
                            Аз пък съм чувал от поне двама запознати с случая , че турбината е с променлива геометрия.
                            Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
                            Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

                            Коментар


                              #15
                              Спорите за глупости :D Толкова ли е трудно, колегата да погледне под капака и да види дали е с променлива геометрия или не тая турбина ? Щом претендира че вдява от коли, трябва да ги различава тия два типа турбини !?
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар

                              Working...
                              X