Aко приемем, че Ексела ми е читав, а според ме е читав - нищо не сте направили момчета.Във ФЕС-а, в папката , където е инсталиран седят логовете, качете тях.Името на файла е от колата, датата и т.н.
Логовете са читави, във FES 3.6 графиките си излизат перфектно. Логовете от папката са същите. Не случайно написах, че форматът е сменен. И с Excel могат да се разчетата, но трябва малко време докато хванеш кое къде е. Само за справка с FES 3.3 не мога да ги отворя. Ето ти и снимка за потвърждение. И преди да казваш, че нищо не сме направили можеш да направиш една проба
Прикачени файлове
Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
Споко момчета !Първо: благодаря на колегата mr_none, за отделеното време и направените тестове . Благодаря, и че ги качи тук вместо мен Емзо , защо не са направени правилно , би ли ни казал ? Благодаря предварително и на колегите , които биха коментирали логовете , така ,че да ме упътят, къде е проблема в колата !
Ами .... не е като да не съм го обеснявал, ама аре още един път.Виж снимакта по-горе - синята линия са оборотите, ама хубаво я виж.Как се прави лог ? С пълна газ от ниски обороти.....
Емзо, честно казано и аз се очудих като я видях графиката Давал съм пълна газ от място на 1-ва ...до към 4000об,..... 2-ра , пълна газ до към 4000об, 3-та - пак така ...не знам що има такива пикове в оборотите .......ама нали съм невежа викам сиг. има нещо дето не схващам Не знам що така П.П: Ама сиг тва е неква снимка на графиката , която е правена докато излизахме от града ( и не е с пълна газ , ами в трафика ) , щото и тогава правихме логове ........ май в зип фаиловете са верните графики.
Дай ми ги в RAW CSV формат, пък аз ще ти кажа, кое, как и защо.Да не говорим, че на снимката по-горе се вижда, че не сте направили ЛОГ-а правилно.
Не знам за теб кое е RAW CSV формат. При положенеи, че това е формат много слабо дефиниран от към стандарти и позволява доста голяма свобода на автора, но както и да е. Качвам ти и логовете от FES папката както искаше, а ти търси разлики, защото аз не виждам такива. За мен е много по-лесно да гледам графиката директno във FES, а това може да се прави и с безплатната версия. Не правя логове всеки ден за това сме направили повече. Вътре има 7 лог-а в различни условия. В града, извън него, с пълна газ и т.н... Примерно - third_run(air quantity), е точно както ти описа с пълна газ от ниски обороти. Графиката горе мисля е от файла second_run(air quantity), каквото съм хванал просто. Ама е по-лесно да се говори отколкото да се гледа.
И все пак да отбележа, че в горния zip(logs.zip), са по-кратките и прегледни графики.П.С. Примерно твоят файл с експортите, от темата в която си обяснил за логването, изобщо не може да се импортне във FES 3.6. Сега да взема и аз да кажа, че и ти нищо не си направил.Но ми е пределно ясно, че проблемът е във FES, който за жалост си има доста трески за дялане.
Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
Аз не искам да ги гледам във фес, една проста графика в ексел е къде по-удобна за гледане.На 99% съм убеден , че регионалните настройки на лаптопа ти са "нестандартни".От друга гледна точка:
7 лог-а в различни условия. В града, извън него, с пълна газ и т.н.
Това ме отказва дори да ги гледам.И за последно преди да ме обвиниш , че само "лая"логове с:- рпм, искано и измерено налягане на горивото- рпм, впръскано гориво- рпм, искано и измерено количество въздух +++++ напрежение на дебитомер.- рпм, искано и измерено налягане на турбината4та или 5та предавка от 1300-1400рпм до 4500 с пълна газ (педала рязко залепен до долу)За предпочитане на 5та, защото ще ускорява по-бавно и фес ще записва по-добре стойностите.И си погледни регионалните настройки на windows-а
И сега за да не съм голословен и да спреш да търсиш под вола теле. Две графики правени с FES 3.3 и FES 3.6. Сам прецени дали ми е от регионалните настройки. И двете са направени на един и същи лаптоп с едни и същи настройки.Пак казвам или форматът на CSV файлът е сменен или поне е сменен начиннът по който ги прави. Ако FES гледа регионалните настройки (което сме го виждали не веднъж при други програми), още един минус за него П.С.Регионалните ми настройки са си абсолютно стандартни (направени за българия, без да е пипано нищо друго). Графиките са правени на лаптопа ми с Windows XP, абсолютно същото е при другите ми PC-та с Windows 7 и Windows Vista.
И така след кратък анализ на формата на двата файла. Единствената разлика е, че при FES 3.3 между стойностите има едни TAB разстояние. Прин FES 3.6 има x0009, което е HEX стойноста на същия този символ TAB. Защо обаче се визуализира при втория формат е въпрос, който трябва да зададете на автора на програмата. Или е бъг или така е решил да го направи.
Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
Коментар