Принципно са различни, но винаги можеш да направиш проба . Примерно 1.2 16v и 1.4 16v са напълно съвместими в голям брой чаркове, защо не и тези два мотора.
Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
На Пунто 80кс стават разпръсквачи от Стило 115кс. Ефекта е положителен. Но на Пунто 100кс. да сложиш разпръсквачи от 80кс. не знам какъв ще е ефекта.
Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Taka.....След диагностика се оказа , че налягане не се губи ..т.е няма спукани пътища....турбото надува на 1.5 бара....Уж дебитомера бил наред ....променял напрежението според данните който трябва , НО като си взех колата и изкл. буксата му и...... нищо НЕ СЕ промени Пак колата се скъсва да пуши в преходни режими ....т.е. при рязко ускорение !!! Какво , как и къде да ходя да проверяват според вас ???
Ама обясни му на човека, де ... от 1200 до 4500 на трета или четвърта скорост ... ако работиш с ФЕС не логвай повече от три параметъра наведнъж ... и така
I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Що така?На 1.1 бара трябва да е(ако приемем че атмосферното е 1 бар).Нали нищо не е пипано по колата?В смисъл заводско изпълнение?Вземи от някой познат работещ дебитомер и пробвай с него Твоят "дебиломер" не е от най-скъпите(към 280 лв някъде трябва да е) и се слага на доста коли
Що така?На 1.1 бара трябва да е(ако приемем че атмосферното е 1 бар).Нали нищо не е пипано по колата?В смисъл заводско изпълнение?Вземи от някой познат работещ дебитомер и пробвай с него Твоят "дебиломер" не е от най-скъпите(към 280 лв някъде трябва да е) и се слага на доста коли
emzo написа:
Логове в движение...
Нито знам к’во е ФЕС нито как да логва-м ..... ако може някои колега да помогне ( да го направим ) , ще почерпя !Тук е момента и да помоля колега с подобна кола да пробвам с дебитомера му ...... , нямам приятели с такава кола ( дали е същия като на 80/85кс ? ) А за налягането , не знам що е толкова .... ( кой знае дали е пипана ) .... все пак втора ръка я купувам ...
Ама обясни му на човека, де ... от 1200 до 4500 на трета или четвърта скорост ... ако работиш с ФЕС не логвай повече от три параметъра наведнъж ... и така
Aндро, не е като да не съм го обяснявал, дори има 2 теми, една за ФЕС и една за ЛОГ-ване, не ти е уместна забележката !
Ама обясни му на човека, де ... от 1200 до 4500 на трета или четвърта скорост ... ако работиш с ФЕС не логвай повече от три параметъра наведнъж ... и така
Aндро, не е като да не съм го обяснявал, дори има 2 теми, една за ФЕС и една за ЛОГ-ване, не ти е уместна забележката !
Ами дай Линк!на колегата!Или тозиНека видят всички какво добро момче съм! Yellow_Flash_Colorz_PDT_31
I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
neonman защо не вземе да отидеш в някой читав сервиз и да ти е мир на главата?!
Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Ами ’щото не искам да пълня гушата на някой сервиз ( пък и не знам на какъв ще попадна ) ....... вместо да платя (почерпя) някой колега от тук , като ще съм по-сигурен , че диагностиката би била качествена ( някои от вас са далеч по-компетентни от персонала в повечето сервизи ) !! Това е .
Добре , един колега ми предложи да направим логове в движение ...... бихте ли ми казали на кои параметри да записваме стойности !............Ако не се справим, ще се обърна към колегата БО :D
Добре , един колега ми предложи да направим логове в движение ...... бихте ли ми казали на кои параметри да записваме стойности !............Ако не се справим, ще се обърна към колегата БО :D
Ама той Емо с право се ядосва ... четете, бе хора ... Колега пуснал съм линк по-горе ... Там Emzo пише:
Примерно за дебитомер - избирате, rpm, desired Intake Air Quantity и Intake Air Quantity
И пак по съвет на Emzo закачи и напрежението на дебитомера ...
I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Що така?На 1.1 бара трябва да е(ако приемем че атмосферното е 1 бар).Нали нищо не е пипано по колата?В смисъл заводско изпълнение?Вземи от някой познат работещ дебитомер и пробвай с него Твоят "дебиломер" не е от най-скъпите(към 280 лв някъде трябва да е) и се слага на доста коли
Коментар