Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Някои въпроси за Punto III 1.9 JTDm -100ks.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Dido_Lyubenov написа:
    Спорите за глупости :D Толкова ли е трудно, колегата да погледне под капака и да види дали е с променлива геометрия или не тая турбина ? Щом претендира че вдява от коли, трябва да ги различава тия два типа турбини !?
    Приятел, ти поглеждал ли си под капака на такова пунто , дори с махнат капак над ДВГ...... явно не !!! Там не можеш да видиш и кв. сантиметър от турбината ,камо ли да я разпозная ....... макар и да я знам къде се намира точно

    Коментар


      #17
      jimi69 написа:
      Казах ти ква е турбината , ако искаш, да ида да ти купя и да ти я покажа ? А тогава ли ще повярваш.Карал си много голям кошник за да не тръгне от 1300 значи Жалко, че си от далеко, да те повозя на кола с геометрия да видиш как на 1700 оборота е на фул буст вече.Виждал съм такива турбини за да го твърдя, и не е същото, като на 85 (при някой да, при някой не).То и 6 скорости нямаше, ама толкова и си се информирал значи. И още нещо ще ти кажа. турбината не се управлява от компа, така, че ремапа ще повлияе само на картите на горивото, което значи, не очаквай големи промени. Виш, ако му сложиш боостметер и отидеш да я чипнат тва вече ще е друго, пунтото ше изхвърчи.
      jimi69 написа:
      не е с променлива геометрия турбината.същата , като jtd, просто е мултиджет (много точково впръскване) тва е. .
      Къде си казал ква е турбината бе , пич..... и с очила не мога го намеря Хаиде сега щом си виждал такива турбИНИ ( чак и в множествено число ) да ни осведомиш за марка и модел , искаш ли :D ...... или го пазиш в тайна Пич, ми то и предишното ми пунто беше на фуул буст и то при 1500 об бе :D , пък беше с турбина с неподвижни лопатки Ба ...то излиза , че глупавата старо ИХИ надува по-рано от ВНТ-то (което цитираш ) Чеки са : в този пост казваш : ’’ че не е същото като на 85кс модела’’ , пък 2-3 поста нагоре каза , че е СЪЩОТО турбо .....ко стаа тука аз ли не разбрах нещо или ти се ОМОТА като пиле в калчища :D А за 6-те скорост е пълна глупост , брато ....ИСКАМ да ми покажеш официално ИНФО ( от нета ) , че има такъв модел с 6 ск .....тогава ще ти повярвам на вс изписани глупусти до сега , обещавам Още нещо : ква е разликата м/у ремап и ’’чипване ’’ не можах да разбера , че в последното ти изречение се обърках малко ....ще обясниш ли

      Коментар


        #18
        neonman, много си се напушил нещо бе, човек.Чак ме е страх да напиша нещо случайно.Но все пак написах нещо случайно Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #19
          BO написа:
          neonman, много си се напушил нещо бе, човек.Чак ме е страх да напиша нещо случайно.Но все пак написах нещо случайно Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
          Не, брат , просто по форумите има прекалено много ламери, които се напъват да дават мнение, без значение дали знаят нещо по темата или не Какъв е смисъла на това аз не разбирам !!!!Има хора НЕ виждали такава на живо, обаче говорят толкова убедено, че ахаааа да земеш да им повярваш . Интересното е , че си мислят че някой ги слуша А иначе МНОГО уважавам хората с знания , които ги споделят ясно и точно , без излишни локуми ....но уви вече рядко се срещат такива хора тук ! Повечето пълнят темите с излишен спам и мнения -нямащи нищо общо с истината .....

          Коментар


            #20
            Първо честито колега и със здраве да си я караш. Аз те бях питал за едни чаркове от пунтото, които продаваш и мислех да ти се обаждам тия дни да се разберем нещо. Та ако искаш и на FES мога да ти я закача като се видим.
            jimi69 написа:
            neonman написа:
            Абе същата не е ........ оная беше ИХИ , тая май е ХОЕТ, ма не съм сигурен !!!
            И кой ти каза, че няма версия със 6 скорости ?Аз съм карал такова със 6 скорости и 8 клапана (италянска работа, можеха да му турят още клапани ама...)
            Колега, пак се изказваш неподготвен. Eдинственото Punto mk2a/mk2b на което се монтира 6 скоростна кутия е спортинг версията (бензиновият вариант). И за добро, тая кутия си е трошлива и без това, ако я сложат на дизела ще я направи на трески сигурно :D. Проектирана е за около 150Nm, поне според информацията която съм събрал.
            Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
            Punto GT 1.4 Turbo '99
            Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

            Коментар


              #21
              mr_none написа:
              Първо честито колега и със здраве да си я караш. Аз те бях питал за едни чаркове от пунтото, които продаваш и мислех да ти се обаждам тия дни да се разберем нещо. Та ако искаш и на FES мога да ти я закача като се видим. .
              С удоволствие - ще почерпя Пиши на ЛС за частите

              Коментар


                #22
                Пичове,темата тръгна на еб*м страна както обикновено Не знам кой пуши и кво пуши ама има ефект Давайте го по-сериозно ако може.

                Коментар


                  #23
                  относно променливата геометриа на турбото , до колкото знам не лопатките се връткат а самия въздухопровод(за изгурели газове) подава въздух(отработени газове) в основата или в края на лопатите и по този начин се променя работата на турбото "НО МОЖЕ И ДА ГРЕША"http://www.turbinenmuseum.de/vtg-sequenz.gif
                  Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
                  Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

                  Коментар


                    #24
                    Xaus написа:
                    относно променливата геометриа на турбото , до колкото знам не лопатките се връткат а самия въздухопровод(за изгурели газове) подава въздух(отработени газове) в основата или в края на лопатите и по този начин се променя работата на турбото "НО МОЖЕ И ДА ГРЕША"http://www.turbinenmuseum.de/vtg-sequenz.gif
                    janyboy написа:
                    Давайте го по-сериозно ако може.
                    http://www.youtube.com/watch?v=nJMINFAgh6AНякой ако си мисли че лопатките на самото турбинно колело се връткат многоооооооооооо се е объркал Аз си мислех че са горе долу ясни тези неща

                    Коментар


                      #25
                      То е ясна работата с лопатите и кирките ама никога не е в повече малко яснота по въпроса за някои отплеснал се от темата
                      Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
                      Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

                      Коментар


                        #26
                        neonman написа:
                        emzo написа:
                        Старото ти е било 200 на 2000новото ти е 265 на 1750Почни със проверка на турбо пътища, ЕГР, дебитомер, интеркулерИ нали се усещаш, че сравняваш ремапнат (евентуално) двигател със стоков ?
                        Пичове, аре по-добре от вас да знам кво съм карал 5 години, а ? МАХ В.М. на старото ми беше точно на 1500об /мин! ( Според поне 10 източника в нета , а и според усещането ми ) Дали е било чипнато не знам ( така , че няма кво да се усещам ) Иначе, ще започна да, но предпочитам да ми препоръчате някой за диагностика първо - за София ( предпочитам да е колега от форума )@НТодоров...... възможно е да е субективно, да(но само за мощността ) ........ Но Лаг-а е чувствително по-голям , което разваля удоволствието (от макар и по-силния мотор ) . Блгд за пожеланието П.П: Никой не пише по въпросите ми в същност - каква е турбината и инжекторите .....Кулера гледам е същия като при 80кс вариант ..... Как да хвана дефектен дебитомер ( евентуално) - диагностика показва ли го ?
                        Дори 2 еднакви коли да хванеш след 5 години каране гарантирано и 2 те ще вървят по различен начин. Причините може да са много- задържащи спирачки, ръчната, задръстен интеркулер, Просто може да си случил по куца бройка.
                        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                        FIAT БРАВО 1.2 16v
                        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                        Коментар


                          #27
                          Така , днес забелязах , че при ускоряване с пълна газ отзад излизат кълбета дим .... черни !!! ( до сега не и давах толко газ ) Това доколкото съм чел може да е от пробив на въздушните пътища или дебитомер ..... др варианти има ли ?Вероятно от горните е и увеличеният разход ....п.п. : колата освен ABS и ESP има и ASR ( някой ще обясни ли какво представлява това ) ....може би някакъв електронен блокаж на диф-а ?

                          Коментар


                            #28
                            Системата за контрол на теглителната сила, позната със съкращението TCS или ASR (от английски Traction Control System или Anti-Slip Regulation) е електроннохидравлична система в съвременното автомобилостроене, предназначена за предотвратяване на загубата на сцепление на двигателните колела с пътя, когато водачът предизвика по-голям въртящ момент, отколкото позволява пътната настилка. Системата се намесва в управлението, разпределяйки въртящия момент на двигателните колела, по един или повече от следните начини:потискане на подаването на искра към един или повече цилиндри;намаляване на подаването на гориво към един или повече цилиндри на двигателя;управление на спирачните системи на всяко от колелата.Обикновено системата за контрол на теглителната сила използва същото електрохидравлично спирачно устройство и същите датчици за скоростта на въртене на колелетата, които използа антиблокиращата система.При обикновените автомобили системата помага при потегляне на хлъзгава настилка (например заледен или мокър асфалт). При състезателните автомобили системата служи за осигуряване на максимално сцепление при рязко ускорение. Системата е забранена за изполване през 2008 г. във Формула 1 от техническия регламент на ФИА.В автомобила могат да буксуват само колелата, които се задвижват от двигателя. Буксуването на двигателните (задвижващите) колела при подаване на газ на хлъзгав участък от пътя е също толкова опасно, както и блокирането им при спиране. Нежелателният ефект се състои в рязкото намаляване на страничното сцепление на гумите с пътя, при което и най-малката странична сила може да доведе до плъзгане на двигателния мост встрани, т.е. да се получи странично занасяне. Това най-често може да се случи при движение на ниска предавка и подаване на газ за изпреварване или в завой.Всеки опитен водач реагира на това явление почти веднага чрез отнемане на газта. Но при движение с висока скорост буксуването на двигателните колела се усеща трудно. Затова в съвременните автомобили освен ABS се монтира и противобуксуваща система (ASR). За тази система се използват сигналите постъпващи от датчиците за въртенето на колелата на ABS. В специален електронен блок се сравняват сигналите, характеризиращи въртенето на двигателните колела, с тези на недвигателните, както и между лявото и дясното двигателно колело.При установяване на недопустима разлика в оборотите (което е признак, че двигателните колела буксуват) електронно устройство мигновено подава сигнал към управляващия блок, контролиращ работата на двигателя, който от своя страна намалява подаването на гориво към цилиндрите (отнема газта без участието на водача).Когато започне буксуването на само едно от задвижващите (двигателни) колела, устройството подава спирачен сигнал (налягане) към спирачния му механизъм, за да го спре. Автомобилите, снабдени с ASR, имат специална контролна лампа на арматурното табло.
                            Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
                            Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

                            Коментар


                              #29
                              и пак идваме на стара тема-разпръсквачи-това са симптомите.ако егр,турбо пътища и дебитомер са наред ,то са заминали разпръсквачите.това разбира се става от хубави горивни филтри

                              Коментар


                                #30
                                @Хаус, благодаря за инфото - сиг. ще е полезно и на други @Ивел , ти имал ли си проблеми с разпръсквачи....... за да споделиш цени на същите евентоално ! Мерси.А как мога да разбера има ли шанс разпрссквачи на 100кс и 80 кс ЖТД , дали са взаимозаменяеми ? Понеже ми се намират такива от 80кс

                                Коментар

                                Working...
                                X