Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно Croma 2005 - 1.9 JTD 120 коня

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос относно Croma 2005 - 1.9 JTD 120 коня

    Здравейте, Нов съм в този форум ако съм объркал раздела се извинявам!... интересуват ме няколко неща относно Fiat Croma II с двигател 1.9 JTD 120 коня:1.Надежден ли е тоя мотор / турбо ,инжектори(разпръсквачи), глава/пука ли се/,разход на двигателя, шумен ли е?2. Съединителя демпферен ли е или обикновен?3. Окачването /как се справя с нашите пътища/?4. Електроника /има ли често срещани дефекти/?... ако някой има наблюдения върху тази кола , моля да сподели впечатления и забелязани слаби места.Благодаря!

    #2
    Re: Въпрос относно Croma 2005 - 1.9 JTD 120 коня

    pacopsc написа:
    Здравейте, Нов съм в този форум ако съм объркал раздела се извинявам!... интересуват ме няколко неща относно Fiat Croma II с двигател 1.9 JTD 120 коня:1.Надежден ли е тоя мотор / турбо ,инжектори(разпръсквачи), глава/пука ли се/,разход на двигателя, шумен ли е?2. Съединителя демпферен ли е или обикновен?3. Окачването /как се справя с нашите пътища/?4. Електроника /има ли често срещани дефекти/?... ако някой има наблюдения върху тази кола , моля да сподели впечатления и забелязани слаби места.Благодаря!
    Приятел ,ако можех да си позволя този автомобил,нямаше да задавам тези въпроси!!!Мотора е традиционно здрав,окачване като на кола от бизнес клас,семеен автомобил за дълги разтояния.Аз бих избрал мотора със 200 коня,но това не трябва да ти дейста на избора.Успех!!!

    Коментар


      #3
      Ми не е лошо моторчето.То Фиат нямат лош комън-рейлски мотор :P 1910 cc, 4 цилиндъра, 8 клапана, мултиджет с 1600 бара макс налягане в рейла, бошовско edc16c39 ЕКУ, двумасов маховик, феродовият диск е с пружини, 6-степенна механична кутия, GT1749MV турбо с променлива геометрия.Тези 120 кончета и 280 нм ще му дойдат малко на това купе(около 1520 кг), така че не очаквай чудеса като динамика.Окачването няма как да го коментирам, просто зависи как и къде караш.

      Коментар


        #4
        Re: Въпрос относно Croma 2005 - 1.9 JTD 120 коня

        [/quote]Приятел ,ако можех да си позволя този автомобил,нямаше да задавам тези въпроси!!![/quote]Извинявай ,а какви щяха да са ти въпросите?... защото ,изобщо не съм запознат с тая марка и не знам кои са и силните и слабите страни ,като цяло и за тоя модел в частност.Сервизи ,обслужване и т.н.

        Коментар


          #5
          Аз бих задържал в покупката на този автомобил- кромата е традиционно рядко срещам автомобил, визирам предната генерация, рядско се среща. Новата няма да е по-друго, което значи големи проблеми, колкото и да е здрава. А такъв клас кола се взема за каране, не е да ходиш до работа и обратно и да правип 2-3 000 на година, т.е. каквото и да е, тя ще се троши, ще имаш проблем с намирането на части, ще чакаш доставки, всеки ще те дере, да не говорим за разни тенекии/фарове ако се наложи има да си чакаш... Вече си взех екзотична кола /либра/, като се има предвид, че тя почти не се брой за рядко срещана вече, да ти кажа пак имам проблем с намирането на някои чаркалаци- едни тампони ги чакам 3ти месец и добре, че не са толкова важни, та да се наложи да я спра.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            1. надежден е, 120к.с. трябва да е без ФАП филтър (не съм 100% сигурен), разхода ще е приемлив за тоз мотор, предполагам до 4.5/100 при 90км/ч 2. маховика е демпферен3. говори се, че е опелско, може и да е плюс това 4. електрониката не трябава да е много проблемна, согфтуер за диагностика има, кабела е 40-50лв, според мен не трябва да те плаши електрониката.Най-важно е реален пробег, състояние на турбо и маховик/съединител.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Купи си един обикновен ЕЛМ327 кабел и иди да я гледаш направо с лаптопа, вместо да им се обясняваш да я водиш на диагностика и там да плащаш пари. Оглеждах се за такава преди да взема бравото и в немските сайтове моделите след 2006/7-ма година са на по над 150/200 000км.. тук естествено всички са на на 130000км. При всички положения я закарай в сервиз, където могат обстойно да я прегледат, иначе си е котка в чувал.
              emzo написа:
              1. надежден е, 120к.с. трябва да е без ФАП филтър (не съм 100% сигурен), разхода ще е приемлив за тоз мотор, предполагам до 4.5/100 при 90км/ч Най-важно е реален пробег, състояние на турбо и маховик/съединител.
              Няма филтър за твърди частици, да. Разходът в града понякога подминава 10 на 100 (през лятото), на дълъг път съм постигал 4.5 (по борд-компютър). Бравото е със същия двигател.

              Коментар


                #8
                emzo написа:
                1. надежден е, 120к.с. трябва да е без ФАП филтър (не съм 100% сигурен), разхода ще е приемлив за тоз мотор, предполагам до 4.5/100 при 90км/ч 2. маховика е демпферен3. говори се, че е опелско, може и да е плюс това 4. електрониката не трябава да е много проблемна, согфтуер за диагностика има, кабела е 40-50лв, според мен не трябва да те плаши електрониката.Най-важно е реален пробег, състояние на турбо и маховик/съединител.
                Емо не разбрах кое е Опелско в тази кола?Колата си е супер от където и да е погледнеш.Старата Крома е наистина много стара,но тук в провинцията има екземпляри които още се движат.Единствените притеснения са ти за мигачи ,стопове,фарове и ламарини,ако я удариш някъде.Просто няма аналог.Успех!

                Коментар


                  #9
                  опелско е окачването на фиатите след 2009г,а у опелите фиатски са моторите след 2008г,но не всички

                  Коментар


                    #10
                    ivel написа:
                    опелско е окачването на фиатите след 2009г
                    Дооооооооре Крома 2 излиза 2005г. и носача и дори през 2005г. е бил същия като във Вектра Ц и Сааб 9-3Все някой ден ще ти писне да ръсиш бисери п.с. за съжаление шарнирния болт не е отделен, а заедно с носача.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      emzo написа:
                      ivel написа:
                      опелско е окачването на фиатите след 2009г
                      Дооооооооре Крома 2 излиза 2005г. и носача и дори през 2005г. е бил същия като във Вектра Ц и Сааб 9-3Все някой ден ще ти писне да ръсиш бисери п.с. за съжаление шарнирния болт не е отделен, а заедно с носача.
                      Дамм, прав си, наистина е като на Сааб и опел:http://www.ebay.de/itm/QUERLENKER-LINKS-RECHTS-OPEL-VECTRA-C-SIGNUM-FIAT-CROMA-SAAB-9-3-VORNE-TEILEX-/270983228883?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3ASaab|Mode l%3A9-3&hash=item3f17dbedd3

                      Коментар


                        #12
                        така да е -след 2005,смисъла е ясен

                        Коментар

                        Working...
                        X