Здравейте, Нов съм в този форум ако съм объркал раздела се извинявам!... интересуват ме няколко неща относно Fiat Croma II с двигател 1.9 JTD 120 коня:1.Надежден ли е тоя мотор / турбо ,инжектори(разпръсквачи), глава/пука ли се/,разход на двигателя, шумен ли е?2. Съединителя демпферен ли е или обикновен?3. Окачването /как се справя с нашите пътища/?4. Електроника /има ли често срещани дефекти/?... ако някой има наблюдения върху тази кола , моля да сподели впечатления и забелязани слаби места.Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос относно Croma 2005 - 1.9 JTD 120 коня
Collapse
X
-
Re: Въпрос относно Croma 2005 - 1.9 JTD 120 коня
pacopsc написа:Здравейте, Нов съм в този форум ако съм объркал раздела се извинявам!... интересуват ме няколко неща относно Fiat Croma II с двигател 1.9 JTD 120 коня:1.Надежден ли е тоя мотор / турбо ,инжектори(разпръсквачи), глава/пука ли се/,разход на двигателя, шумен ли е?2. Съединителя демпферен ли е или обикновен?3. Окачването /как се справя с нашите пътища/?4. Електроника /има ли често срещани дефекти/?... ако някой има наблюдения върху тази кола , моля да сподели впечатления и забелязани слаби места.Благодаря!
-
Ми не е лошо моторчето.То Фиат нямат лош комън-рейлски мотор :P 1910 cc, 4 цилиндъра, 8 клапана, мултиджет с 1600 бара макс налягане в рейла, бошовско edc16c39 ЕКУ, двумасов маховик, феродовият диск е с пружини, 6-степенна механична кутия, GT1749MV турбо с променлива геометрия.Тези 120 кончета и 280 нм ще му дойдат малко на това купе(около 1520 кг), така че не очаквай чудеса като динамика.Окачването няма как да го коментирам, просто зависи как и къде караш.
Коментар
-
Re: Въпрос относно Croma 2005 - 1.9 JTD 120 коня
[/quote]Приятел ,ако можех да си позволя този автомобил,нямаше да задавам тези въпроси!!![/quote]Извинявай ,а какви щяха да са ти въпросите?... защото ,изобщо не съм запознат с тая марка и не знам кои са и силните и слабите страни ,като цяло и за тоя модел в частност.Сервизи ,обслужване и т.н.
Коментар
-
Аз бих задържал в покупката на този автомобил- кромата е традиционно рядко срещам автомобил, визирам предната генерация, рядско се среща. Новата няма да е по-друго, което значи големи проблеми, колкото и да е здрава. А такъв клас кола се взема за каране, не е да ходиш до работа и обратно и да правип 2-3 000 на година, т.е. каквото и да е, тя ще се троши, ще имаш проблем с намирането на части, ще чакаш доставки, всеки ще те дере, да не говорим за разни тенекии/фарове ако се наложи има да си чакаш... Вече си взех екзотична кола /либра/, като се има предвид, че тя почти не се брой за рядко срещана вече, да ти кажа пак имам проблем с намирането на някои чаркалаци- едни тампони ги чакам 3ти месец и добре, че не са толкова важни, та да се наложи да я спра.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
1. надежден е, 120к.с. трябва да е без ФАП филтър (не съм 100% сигурен), разхода ще е приемлив за тоз мотор, предполагам до 4.5/100 при 90км/ч 2. маховика е демпферен3. говори се, че е опелско, може и да е плюс това 4. електрониката не трябава да е много проблемна, согфтуер за диагностика има, кабела е 40-50лв, според мен не трябва да те плаши електрониката.Най-важно е реален пробег, състояние на турбо и маховик/съединител.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
rotdot
Купи си един обикновен ЕЛМ327 кабел и иди да я гледаш направо с лаптопа, вместо да им се обясняваш да я водиш на диагностика и там да плащаш пари. Оглеждах се за такава преди да взема бравото и в немските сайтове моделите след 2006/7-ма година са на по над 150/200 000км.. тук естествено всички са на на 130000км. При всички положения я закарай в сервиз, където могат обстойно да я прегледат, иначе си е котка в чувал.emzo написа:1. надежден е, 120к.с. трябва да е без ФАП филтър (не съм 100% сигурен), разхода ще е приемлив за тоз мотор, предполагам до 4.5/100 при 90км/ч Най-важно е реален пробег, състояние на турбо и маховик/съединител.
Коментар
-
emzo написа:1. надежден е, 120к.с. трябва да е без ФАП филтър (не съм 100% сигурен), разхода ще е приемлив за тоз мотор, предполагам до 4.5/100 при 90км/ч 2. маховика е демпферен3. говори се, че е опелско, може и да е плюс това 4. електрониката не трябава да е много проблемна, согфтуер за диагностика има, кабела е 40-50лв, според мен не трябва да те плаши електрониката.Най-важно е реален пробег, състояние на турбо и маховик/съединител.
Коментар
-
rotdot
emzo написа:ivel написа:опелско е окачването на фиатите след 2009г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар