Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Намаляне на обороти на тд 100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Намаляне на обороти на тд 100

    Здравейте искам да попитам откъде мога да си намаля оборотите имам Мареа 1.9тд 100 коня и постоянно ми държи 1050 оборота иначе си върви нормално гори нормално това е единствената аномалия

    #2
    От винта за оборотите. Това което ти показва на таблото не винаги е реалното.
    Marea TD100

    Коментар


      #3
      а къде точно на гнп-то се намира този винт?

      Коментар


        #4
        С какво измери оборотите?
        Marea TD100

        Коментар


          #5
          Първо разбери дали работи системата за празен ход! Когато е загряла жилото изтеглило ли е "малката рейка"????Ако не е изтеглена значи не отива вакум до мембраната.Защо трябва да се разбере.Можеш и на ръка да преместиш малката рейка,ако оборотите спаднат значи е открит от части проблема!Ако рейката е изтеглена и пак са високи то тогава трябва да се намалят само от винта 8мм. на малката рейкаИма причина да са високи,ако не ти ,то тогава някой друг е пипал.Успех!

          Коментар


            #6
            Я кажи какво точно те притеснява и какво искаш да постигнеш с манипулацията?
            Marea TD100

            Коментар


              #7
              При загряла кола като натисна рейката и оборотите леко спадат пускам е и пак се вдигат,аз не съм е барал така е откакто е купих вече 4 месеца,а по-принцип не ми пречи и така си е карам вече 4 месеца просто питам ако е лесно да си е направя за да си нормално,ако ли не така ще си е и карам

              Коментар


                #8
                vuldzhev написа:
                При загряла кола като натисна рейката и оборотите леко спадат пускам е и пак се вдигат,аз не съм е барал така е откакто е купих вече 4 месеца,а по-принцип не ми пречи и така си е карам вече 4 месеца просто питам ако е лесно да си е направя за да си нормално,ако ли не така ще си е и карам
                Климатика не трябва да е с включен компресор по време на тоя тест. Възможна причина и най вероятна е датчика за температура на ДВГ, който дава инфо на ЕКУ. Този за уреда на таблото е друг. Намират се на термостата. Свали акумулатора и огледай дали не се е изключила буксата му, при махане/слагане на акумулатора или да е зацапана.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  Причини много! За мен най-добре е да се закачи на една диагностика.Ще се видят на живо нещата кое как е.Има опция за ипитание на изпълнителните механизми.Тази за управление на празния ход също ! На една такава открих запушване на вакум магистралата.Съответно няма реакция на системата за празен ход,както и на ЕГР.На друга проблем във електро магнита който управлява вакума за празния ход.Като добавим още че може да е скукана мембраната,или температурния датчик както предположи , липса на напрежеие към клапана,то май не останаха други възможности.Успех!п.с. не пипайте упорния болт на рейката

                  Коментар

                  Working...
                  X