Ми като искате да си ги ремонтирате, вложете малко труд и въображение! Не може всичко да се даде сдъвкано. Не всеки има възможност и време да разглабя, ремонтира и да щрака снимки с мръсни ръце. Каза ви човека - разглобете и направете метален, вместо пластмасов детайл. Какво повече да се обяснява...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обтягаща ролка пистов ремък TD100- комплект или само ролка?
Collapse
X
-
кроко61 написа:Кроко61 кара Брава ТД100 и за това си позволява да ,,ръси мозък,,Marea TD100
Коментар
-
Ако е само ролка колега, е 40 кинта, по добре й махни лагера и си го смени , аз вече съм на тоя принцип, дори и обтегача ще отворя, само да го намеря стария, и ше побликувам кво има вътре, щото ми писна от тва скърцане! Тия дето правят части не са никви професионалисти! Евала на тунинг частите 100 пъти по добри!Ако ше даваш 40 кинта за ролка по добре дай 70 ли там колко беше и обтегача.
Коментар
-
Обтяжния механизъм е от няколко части - 2 черупки, като едната е към двигателя, а другата към ролката, тефлонов разделител помежду им (тук е проблема, че с времето се износва и се изкривява съосието), пружина вътре, която държи "обтегнат" ремъка в различните режими на натоварване, една втулка, която държи двете черупки и една ос на която се набива ролката. Болта служи само за закрепване на механизма към двигателя, като има един чоп метален, който застопорява механизма. Започва да скърца, когато тефлона се "изяде" първите симптоми са като се изгаси двигателя и се чува щурчето за кратко. След това започва да скърца постоянно, а накрая, когато вече съосието е само на очакване - започва да къса и ремъка или да го изхвърля. Ако си късметлия - навън, ако не - навътре към агренажния. Вчера сменях носач и надълго и нашироко си поговорих за този механизъм с майстора ми.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Обтяжния механизъм е от няколко части - 2 черупки, като едната е към двигателя, а другата към ролката, тефлонов разделител помежду им (тук е проблема, че с времето се износва и се изкривява съосието), пружина вътре, която държи "обтегнат" ремъка в различните режими на натоварване, една втулка, която държи двете черупки и една ос на която се набива ролката. Болта служи само за закрепване на механизма към двигателя, като има един чоп метален, който застопорява механизма. Започва да скърца, когато тефлона се "изяде" първите симптоми са като се изгаси двигателя и се чува щурчето за кратко. След това започва да скърца постоянно, а накрая, когато вече съосието е само на очакване - започва да къса и ремъка или да го изхвърля. Ако си късметлия - навън, ако не - навътре към агренажния. Вчера сменях носач и надълго и нашироко си поговорих за този механизъм с майстора ми.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Абе този път ще е смяна на ролката и механизма , но след като я сменя ще я разглобя задължително , ако проблема е в тефлоновата втулка , ще си направя нова и ще видя как стоят нещата!Ще има снимки задължително , но дано се пооправи времето та да мога в събота да го направя!Мерси на всички за мненията!Fiat Marea Weekend
HLX 1,9 TD 100
1999
Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.
Коментар
-
На тд100 не е тефлонова втулка а е тефлонова шайба-разделя подвижна от неподвижна част на механизма.След като избиеш оста и получиш два детайла и пружина подменяш тази шайба с нова смазваш обилно-аз ползвам смазка с фини медни частици-слагаш между витките на пружината хостафан,сглобяваш обратно-перфектно става на струг като слагаш универсал на задното седло за да постигнеш съосие и това е.Стила е малко телеграфен но пък е проверен.Този ремонт изкарва докато го имаш автомобила.Работа за половин час за две ръце плюс още една на помощника :D :D :DУмные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100
Коментар
-
възкресявам тая стара тема,за да пълним със сходни такива форума.Та появи ми се следния про0блем: На гости съм при роднини(на 300км от вкъщи) и тръгвам да се прибирам тая сутрин,обаче след само 20 км останах без хидравлика...викам си отиде пистовия ремък,той беше понацепен и е за смяна. Обаче вдигам капака,ремъка здрав обаче е много хлабав. На място не видях къде е проблема и добре,че бях минал само 20 км,че се върнах,търся майстори(такива не познавам тук в Ивайловград) ,намерих един и открихме проблема...паразитната ролка направо я няма,само лагера стои. Проблем!!! Ивайловград е на близо 90км от най-близкия град в който има магазин за авточасти,днес е събота,а аз в понеделник съм на работа. Майсторчето намери начин,пичовете от магазина в хасково гледаха по каталог,уж няма как да стане грешка "мареа тд 100 паразитна ролка и ремък" ,пуснаха по последния автобус за насам и чакаме. Пристигнаха частите,сваляме ремъка ,махаме стария лагер и...изненада. Новата ролка не пасва,видимо е по-широка от стария лагер,а старата ролка я няма и не можем да измерим. Разрови се той,намери за щастие ролка,която ще пасне,каза,че тая ролка на много коли пасвала,затова я пробва и стана. Сами разбирате,няма как да сменим оная другата ролка,защото вече няма как да ни пратят друга,а и след 5 разговора с пичовете в магазина,ония твърдят,че това е ролката и няма как да има грешка,поне по каталог е така. Сложихме тая неговата ролка и естествено и новия ремък измерихме по стария и той е друг...Слоихме стария ремък,поне да се прибера утре(дай Господи безпроблемно) и всичко си пасна принципно,зарежда си динамото хидравлика си имам ,обаче ме гложди сега каква е тая проблемация с размера на ролката и ремъка. Почнахме с него да мислим,чешим главите,викам да не е нещо преправяно,той ме разубеждава. Обаче това моето ,никога не съм виждал мареа с такъв климатик и оттам и пича почна да се убеждава,че има нещо преправяно явно. Обаче все вика,не може да бъде,пак се обажда в магазина,ония викат по каталог е това което сме пратили...Явно при мен има допълнителна намеса. Реших да пиша и тук,някой сблъсквал си е е с тоя проблем или не? Като се прибера в Търново ще разберем къде е ключа за палатката,защото пичовете поправящи ми колата откак я имам (наши съфорумци от автосервиз "Лъки Стар" В.Търново),са врели и кипели с италянките и ще открият защо е тая разлика,за да сменим вече и тоя опечения ремък моя. Но докато се закарам до там,питам се някой имал ли е такъв проблем с такава кола и имате ли идеи какво може да прави разликата?ex.Мареа ТД100
Коментар
-
ролката изобщо не е за там. Първо,че лагера и е двойно по дебел(или е с два лагера вътре) и болта с който се прикрепя към двигателя става къс и после,че тая ролка не е в съосие с останалите ролки. Никакво съосие,изобщо не съвпада. Сега се сетих и още нещо,което много отдавна съм забелязал,но чак сега се замислих защо е така : пистовия ремък е по тесен от останалите ролки(тези на динамото ,хидравликата) ...тоест е с един канал по-тесен и единия канал на ролките си остава свободен.ex.Мареа ТД100
Коментар
-
deforse написа:Колега "paralesa" , така и не си написал какво е станало после. Тая попара и аз я сърбах ма 200 км от търново. Смених паразитната и се при брах и все още не съм разбрал от къде дойде проблема. Сега почан пак да свири и мирише на изгоряла платмаса.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар