Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

колко от вас са сменяли разпръсквачи на jtd моторите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    emzo написа:
    Airfan написа:
    Аз карам с Хофер и проблеми няма.
    Объркал си в бързината марката
    Да, Фирад е марката. Нямам обяснение защо съм написал Хофер!

    Коментар


      #17
      Ще помоля четящите тази тема, да осмислят внимателно написаното и да не вярват на 1ия пост в нея, който на тях има допада(устройва).Диагностика по интернет почти никога не се прави, както и болест по интернет не се лекува.В това число включвам и себе си, моите мнения също трябва да са преглеждат под лупа.Това по повод няколко запитвания от колеги, тръгнали веднага да сменят нозли, защото колегата ivel бил писал нещо си в темата.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        emzo написа:
        Ще помоля четящите тази тема, да осмислят внимателно написаното и да не вярват на 1ия пост в нея, който на тях има допада(устройва).Диагностика по интернет почти никога не се прави, както и болест по интернет не се лекува.В това число включвам и себе си, моите мнения също трябва да са преглеждат под лупа.Това по повод няколко запитвания от колеги, тръгнали веднага да сменят нозли, защото колегата ivel бил писал нещо си в темата.

        Коментар


          #19
          първо некачествената нафта в италия,второ лошите филтри в българия,трето бош дават гаранция на разпръсквача 200к,четвърто всичко това води до запушване на разпръсквача и увеличаване на хлабината(а тя е едва 1 стотна). ето и затова съм пуснал тема.

          Коментар


            #20
            При палене на доста под 0-лата /под -15/ ако първите 2-3 сек тресе и си нарежда оборотите, при всички работещи свещи, това признак ли е за проблем с разпръсквачи
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #21
              относително е да се каже,но си има стендове за изпитване на комън-рейл дюзи,но аз мойте не съм ги носил защото знам че не са в ред

              Коментар


                #22
                pakumba написа:
                При палене на доста под 0-лата /под -15/ ако първите 2-3 сек тресе и си нарежда оборотите, при всички работещи свещи, това признак ли е за проблем с разпръсквачи
                Според мен - не е това критерий.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  не само количеството излишно гориво е критерий,но и доброто разпрашаване,а това се вижда само на стенда

                  Коментар


                    #24
                    ivel написа:
                    не само количеството излишно гориво е критерий,но и доброто разпрашаване,а това се вижда само на стенда
                    Аз и друг път съм го казвал. Обратното гориво може да покаже, че има проблем в дюзата, но не и от къде е. Също така може да има завишено количество на обратното гориво без да има проблем. Ходете при човек който работи на стенд с такива дюзи и знае какво прави...... и предполагам ще ви обясни всичко.http://video.data.bg/27/85305Това е веднага след почистване и стендоване на дюзите. Една дюза си имаше завишено връщане от порядъка на 13мл/мин но двигателя си работеше перфектно и с нея. На клипа се вижда, че мотора има мин. вибрации..... Преди стендоването на ниските обороти си се клатеше прилично.На място при форсиране се разтрисаше при около 1700об/м.Не беше възможно да задържиш обороти между 1000 и 2000 на място.По време на движение между 1200-1500об/м колата се клатеше....Единствено си остана по твърдата работа. След смяна на разпръсквачи мотора утихна.

                    Коментар


                      #25
                      Преди смяната на разпръсквачите и аз имах леко завишени стойности на връщаната нафта, а така също клатеше на 1600-1700 об и трудно можеха да се задържат точно тези обороти на място. Сега вече не е така - може спокойно да се поддържат 1600 - 1700 оборота без да клати мотора, но аз не съм имал проблеми с пушене, трудно палене, тресене на празен ход или друго. Единствено имах съвсем леко придърпване, както е описано в другата тема, което изчезна след смяната на разпръсквачите. Смених ги, тъй като се организирахме и купихме групово разпръсквачи на добра цена. Иначе и до сега щях да карам със старите.

                      Коментар


                        #26
                        Честно не виждам смисъл в темата формулирана и пусната по този си начин.Ако беше анкета,айде,иди дойди,ама така.Поне стана ли ясна бройката на :"колко от вас са сменяли разпръсквачи на jtd моторите" За протокола де

                        Коментар

                        Working...
                        X