пускам темата тъй като това е едно от болните места на тези мотори,а разбира се от тях зависи мощноста и икономочноста на даден мотор
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
колко от вас са сменяли разпръсквачи на jtd моторите
Collapse
X
-
Как се познава че са за смяна? Чрез обратнонафтоизмерителния начин с бутилките ли?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
там е работата че 1 разпръсквач е 120лв на бош и 60 лв на хофер.така че не са малко пари.иначе вече няколко gtd-та виждам със затапени егр -и и нови дебитомери .как пушат.пушенето е във всички режими-независимо от оборотите,дадеш ли рязко газ пушат и то не малко.на моята кола също са и заминали разпръсквачите ,но при мен филтъра прекара много боклуци и може би и това е причината. с чист егр ,нов дебитомер,колата пушеше отзад като локомотив,а иначе вървеше.това ме провокира да затапя егр-а и сега пуши по- малко.разлика във вървенето нямаше никаква.явно ще сменям разпръсквачи и аз,но само се чудя кои да взема и дали е толкова голяма разликата в качеството между бош и хофер
Коментар
-
ivel написа:там е работата че 1 разпръсквач е 120лв на бош и 60 лв на хофер.така че не са малко пари.иначе вече няколко gtd-та виждам със затапени егр -и и нови дебитомери .как пушат.пушенето е във всички режими-независимо от оборотите,дадеш ли рязко газ пушат и то не малко.на моята кола също са и заминали разпръсквачите ,но при мен филтъра прекара много боклуци и може би и това е причината. с чист егр ,нов дебитомер,колата пушеше отзад като локомотив,а иначе вървеше.това ме провокира да затапя егр-а и сега пуши по- малко.разлика във вървенето нямаше никаква.явно ще сменям разпръсквачи и аз,но само се чудя кои да взема и дали е толкова голяма разликата в качеството между бош и хофер
Коментар
-
аз пък съм чувал , че стоковите дюзи и разпръсквачи имат доста аванс, за гориво дори повече от голф молф и ауди. Демек ако сложиш едно турбо от повече коне би трябвало да имат нужния дебит, но помпата дали ще може е въпроса ...До колко е верно да кажат хората , които са го правили :DВидях от алфа форума как един маняк е искарал 208 коня на гумите със стоковите карантии
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар