Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

колко от вас са сменяли разпръсквачи на jtd моторите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    колко от вас са сменяли разпръсквачи на jtd моторите

    пускам темата тъй като това е едно от болните места на тези мотори,а разбира се от тях зависи мощноста и икономочноста на даден мотор

    #2
    )))Слабо място - не бих казал.Мощността - и да и не, по-скоро не.Икономичността - от износен до чисто нов разпръсквач няма и 0.2литра - така че пак - не.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Аз съм ги сменял сам с помощ от приятели от форума. Пазя си и оригиналните. Ни съм имал някакви сериозни симптоми - имаше леко придърпване на втора без газ на 1500-1600 оборота, но намерих евтино разпръсквачи и така.

      Коментар


        #4
        поне на 70 пр. от jtd моторите разпръсквачите са зле.вярно моторите са поне на 300 000.за мощност и икономия-вярно разликата е малка,но все пак.а какво ще кажете и за неприятното пушене на черен дим отзад

        Коментар


          #5
          ivel написа:
          поне на 70 пр. от jtd моторите разпръсквачите са зле.вярно моторите са поне на 300 000.за мощност и икономия-вярно разликата е малка,но все пак.а какво ще кажете и за неприятното пушене на черен дим отзад
          Във какъв режим пуши черно????

          Коментар


            #6
            Как се познава че са за смяна? Чрез обратнонафтоизмерителния начин с бутилките ли?
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #7
              Не ми се рови, имат си определен пробег, след който се сменят.Ама кво има да го мислиш, 4 фирадки по 40лв или колкото са там, за 1 година са се изплатили.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                Аз съм сменял и дюзи и разпръсквачи. От Бош мисля, че даваха 200к гаранция. След тези км според тях дюзата е за 100% рециклиране и само частични работи не правят. Също така веднъж ремонтирана дюза не се ремонтира 2-ри път.Да сажди няма след сменени разпръсквачи и след това стендовани дюзи.

                Коментар


                  #9
                  Аз не съм виждал чак толкова разтракано JTD, което да пуши честно казано. Според мен би имало затруднения с паленето зимата и увеличено тракане при работа на двигателя.

                  Коментар


                    #10
                    там е работата че 1 разпръсквач е 120лв на бош и 60 лв на хофер.така че не са малко пари.иначе вече няколко gtd-та виждам със затапени егр -и и нови дебитомери .как пушат.пушенето е във всички режими-независимо от оборотите,дадеш ли рязко газ пушат и то не малко.на моята кола също са и заминали разпръсквачите ,но при мен филтъра прекара много боклуци и може би и това е причината. с чист егр ,нов дебитомер,колата пушеше отзад като локомотив,а иначе вървеше.това ме провокира да затапя егр-а и сега пуши по- малко.разлика във вървенето нямаше никаква.явно ще сменям разпръсквачи и аз,но само се чудя кои да взема и дали е толкова голяма разликата в качеството между бош и хофер

                    Коментар


                      #11
                      ivel написа:
                      там е работата че 1 разпръсквач е 120лв на бош и 60 лв на хофер.така че не са малко пари.иначе вече няколко gtd-та виждам със затапени егр -и и нови дебитомери .как пушат.пушенето е във всички режими-независимо от оборотите,дадеш ли рязко газ пушат и то не малко.на моята кола също са и заминали разпръсквачите ,но при мен филтъра прекара много боклуци и може би и това е причината. с чист егр ,нов дебитомер,колата пушеше отзад като локомотив,а иначе вървеше.това ме провокира да затапя егр-а и сега пуши по- малко.разлика във вървенето нямаше никаква.явно ще сменям разпръсквачи и аз,но само се чудя кои да взема и дали е толкова голяма разликата в качеството между бош и хофер
                      Вероятно си видял чипосани жтд-та. Аз карам с ФИРАД и проблеми няма.Едит: промяната е моя, тъй като явно съм спал докато съм писал горното! Бях написал Хофер, което е глупост от моя страна!

                      Коментар


                        #12
                        аз пък съм чувал , че стоковите дюзи и разпръсквачи имат доста аванс, за гориво дори повече от голф молф и ауди. Демек ако сложиш едно турбо от повече коне би трябвало да имат нужния дебит, но помпата дали ще може е въпроса ...До колко е верно да кажат хората , които са го правили :DВидях от алфа форума как един маняк е искарал 208 коня на гумите със стоковите карантии
                        Punto JTD
                        http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                        Коментар


                          #13
                          значи купувам хофер и това е

                          Коментар


                            #14
                            Airfan написа:
                            Аз карам с Хофер и проблеми няма.
                            Объркал си в бързината марката
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              аз смених разпръсквачите но разлика в работата на двигателя няма разхода падна петорно от 0.2л и почна да върви по-МАЛКОако сменяваш разпръсквачи слагай от стило
                              Bravo 1.9d 97г

                              Коментар

                              Working...
                              X