Бравото е 98-ма 1.9ТД - 75кс. След като смених горивен филтър заедно с джаджата отгоре, колата запалва, работи 2сек и гасне... Отгоре върху горивния на въпросната джаджа(не знам как се казва) има пробка(болт) през който предполагам се обезвъдушава. Питането ми е:1. Защо след като запали гасне?2. Като развия въпросната пробка и дам на котакт и завъртя ключа, от въпросната пробка не би ли трябвало да излиза гориво? защото при мен не излиза.3. Тази кола има ли горивна помпа в резервоара?До колкото четох във форума, видях за подобни проблеми(не точно при 1.9ТД) но пак за 1.9 и за дизелов мотор ставаше въпрос. Та при тях на 90% се оказва датчик на запалване или датчик колянов вал. Дали може и при мен да е това?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.9ТД пали и след 2сек. гасне?
Collapse
X
-
Re: Браво 1.9ТД пали и след 2сек. гасне?
dolarcho написа:Бравото е 98-ма 1.9ТД - 75кс. След като смених горивен филтър заедно с джаджата отгоре, колата запалва, работи 2сек и гасне... Отгоре върху горивния на въпросната джаджа(не знам как се казва) има пробка(болт) през който предполагам се обезвъдушава. Питането ми е:1. Защо след като запали гасне?2. Като развия въпросната пробка и дам на котакт и завъртя ключа, от въпросната пробка не би ли трябвало да излиза гориво? защото при мен не излиза.3. Тази кола има ли горивна помпа в резервоара?До колкото четох във форума, видях за подобни проблеми(не точно при 1.9ТД) но пак за 1.9 и за дизелов мотор ставаше въпрос. Та при тях на 90% се оказва датчик на запалване или датчик колянов вал. Дали може и при мен да е това?
Коментар
-
Re: Браво 1.9ТД пали и след 2сек. гасне?
specialista написа:dolarcho написа:Бравото е 98-ма 1.9ТД - 75кс. След като смених горивен филтър заедно с джаджата отгоре, колата запалва, работи 2сек и гасне... Отгоре върху горивния на въпросната джаджа(не знам как се казва) има пробка(болт) през който предполагам се обезвъдушава. Питането ми е:1. Защо след като запали гасне?2. Като развия въпросната пробка и дам на котакт и завъртя ключа, от въпросната пробка не би ли трябвало да излиза гориво? защото при мен не излиза.3. Тази кола има ли горивна помпа в резервоара?До колкото четох във форума, видях за подобни проблеми(не точно при 1.9ТД) но пак за 1.9 и за дизелов мотор ставаше въпрос. Та при тях на 90% се оказва датчик на запалване или датчик колянов вал. Дали може и при мен да е това?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Re: Браво 1.9ТД пали и след 2сек. гасне?
Dido_Lyubenov написа:specialista написа:dolarcho написа:Бравото е 98-ма 1.9ТД - 75кс. След като смених горивен филтър заедно с джаджата отгоре, колата запалва, работи 2сек и гасне... Отгоре върху горивния на въпросната джаджа(не знам как се казва) има пробка(болт) през който предполагам се обезвъдушава. Питането ми е:1. Защо след като запали гасне?2. Като развия въпросната пробка и дам на котакт и завъртя ключа, от въпросната пробка не би ли трябвало да излиза гориво? защото при мен не излиза.3. Тази кола има ли горивна помпа в резервоара?До колкото четох във форума, видях за подобни проблеми(не точно при 1.9ТД) но пак за 1.9 и за дизелов мотор ставаше въпрос. Та при тях на 90% се оказва датчик на запалване или датчик колянов вал. Дали може и при мен да е това?
Коментар
-
Re: Браво 1.9ТД пали и след 2сек. гасне?
specialista написа:Dido_Lyubenov написа:specialista написа:dolarcho написа:Бравото е 98-ма 1.9ТД - 75кс. След като смених горивен филтър заедно с джаджата отгоре, колата запалва, работи 2сек и гасне... Отгоре върху горивния на въпросната джаджа(не знам как се казва) има пробка(болт) през който предполагам се обезвъдушава. Питането ми е:1. Защо след като запали гасне?2. Като развия въпросната пробка и дам на котакт и завъртя ключа, от въпросната пробка не би ли трябвало да излиза гориво? защото при мен не излиза.3. Тази кола има ли горивна помпа в резервоара?До колкото четох във форума, видях за подобни проблеми(не точно при 1.9ТД) но пак за 1.9 и за дизелов мотор ставаше въпрос. Та при тях на 90% се оказва датчик на запалване или датчик колянов вал. Дали може и при мен да е това?ivel написа:какво да ти каже -не съм прочел че става дума за 1.9 тд75,а не за тд100Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Здравейте колеги. Много странно се получи при мен. След като писах с вас, на следващия ден отидах и пробва да запаля колата без да съм правил каквото и да е ... запали от първия път, двигателя затиктака и всичко е оК поне за сега. Ако има нещо ще пиша отново. Нямам представа тия коли как така се самолекуват
Коментар
-
jeniro написа:Такива са италианките, моята сама си сменя маслото........и ремъците, даже един път спаднала гума се напомпи сама...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар