Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.9ТД пали и след 2сек. гасне?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1.9ТД пали и след 2сек. гасне?

    Бравото е 98-ма 1.9ТД - 75кс. След като смених горивен филтър заедно с джаджата отгоре, колата запалва, работи 2сек и гасне... Отгоре върху горивния на въпросната джаджа(не знам как се казва) има пробка(болт) през който предполагам се обезвъдушава. Питането ми е:1. Защо след като запали гасне?2. Като развия въпросната пробка и дам на котакт и завъртя ключа, от въпросната пробка не би ли трябвало да излиза гориво? защото при мен не излиза.3. Тази кола има ли горивна помпа в резервоара?До колкото четох във форума, видях за подобни проблеми(не точно при 1.9ТД) но пак за 1.9 и за дизелов мотор ставаше въпрос. Та при тях на 90% се оказва датчик на запалване или датчик колянов вал. Дали може и при мен да е това?

    #2
    Почти съм сигурен че взима от някъде въздух.Като изгасне във филтъра има ли гориво?Провери дали капачката от доло на филтъра е затегната и дали не капе нафта.
    фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври

    Коментар


      #3
      Ами като развиеш пробката почваш да помпиш с крушата за да излезе нафтичка (така се обезвъздушава)на помпата има още една пробчица за обезвъздушаване .И а резервоара ако колата ти е тд няма помпа ,но ако ти е жтд има помпа

      Коментар


        #4
        Re: Браво 1.9ТД пали и след 2сек. гасне?

        dolarcho написа:
        Бравото е 98-ма 1.9ТД - 75кс. След като смених горивен филтър заедно с джаджата отгоре, колата запалва, работи 2сек и гасне... Отгоре върху горивния на въпросната джаджа(не знам как се казва) има пробка(болт) през който предполагам се обезвъдушава. Питането ми е:1. Защо след като запали гасне?2. Като развия въпросната пробка и дам на котакт и завъртя ключа, от въпросната пробка не би ли трябвало да излиза гориво? защото при мен не излиза.3. Тази кола има ли горивна помпа в резервоара?До колкото четох във форума, видях за подобни проблеми(не точно при 1.9ТД) но пак за 1.9 и за дизелов мотор ставаше въпрос. Та при тях на 90% се оказва датчик на запалване или датчик колянов вал. Дали може и при мен да е това?
        Няма помпа във резервоара!!! Даже мисля че тези модели нямаха и круша.Може и да бъркам сега.При теб датчика на колянов вал не играе роля за запалването и за управлението на аванса,не влизай във филми!!!!Иска да я обезвъздушиш добре,ползвай ако няма ръчна подкачваща помпа.Трябва да излезе нафта от излишното на помпата.После ще има малко въртене и така.Успех!

        Коментар


          #5
          Re: Браво 1.9ТД пали и след 2сек. гасне?

          specialista написа:
          dolarcho написа:
          Бравото е 98-ма 1.9ТД - 75кс. След като смених горивен филтър заедно с джаджата отгоре, колата запалва, работи 2сек и гасне... Отгоре върху горивния на въпросната джаджа(не знам как се казва) има пробка(болт) през който предполагам се обезвъдушава. Питането ми е:1. Защо след като запали гасне?2. Като развия въпросната пробка и дам на котакт и завъртя ключа, от въпросната пробка не би ли трябвало да излиза гориво? защото при мен не излиза.3. Тази кола има ли горивна помпа в резервоара?До колкото четох във форума, видях за подобни проблеми(не точно при 1.9ТД) но пак за 1.9 и за дизелов мотор ставаше въпрос. Та при тях на 90% се оказва датчик на запалване или датчик колянов вал. Дали може и при мен да е това?
          Няма помпа във резервоара!!! Даже мисля че тези модели нямаха и круша.Може и да бъркам сега.При теб датчика на колянов вал не играе роля за запалването и за управлението на аванса,не влизай във филми!!!!Иска да я обезвъздушиш добре,ползвай ако няма ръчна подкачваща помпа.Трябва да излезе нафта от излишното на помпата.После ще има малко въртене и така.Успех!
          Нещо май много си бързал докато пишеш :D Я опитай пак, че и аз не ти схванах мисълта Датчика на коляновия вал не играе роля при запалването, но за управлението на аванса ... не мисе връзва никак. И как се ползва нещо дето го няма :D Иначе и аз си мисля за обезвъздушаване, щом колегата е чакал да излезе нафта от пробката докато върти на стартер :D Най-вероятно само въздух в системата е проблема.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #6
            Мерси колеги, започвам с обезвъздушаването и после пак ще пиша какъв е резултата.

            Коментар


              #7
              Re: Браво 1.9ТД пали и след 2сек. гасне?

              Dido_Lyubenov написа:
              specialista написа:
              dolarcho написа:
              Бравото е 98-ма 1.9ТД - 75кс. След като смених горивен филтър заедно с джаджата отгоре, колата запалва, работи 2сек и гасне... Отгоре върху горивния на въпросната джаджа(не знам как се казва) има пробка(болт) през който предполагам се обезвъдушава. Питането ми е:1. Защо след като запали гасне?2. Като развия въпросната пробка и дам на котакт и завъртя ключа, от въпросната пробка не би ли трябвало да излиза гориво? защото при мен не излиза.3. Тази кола има ли горивна помпа в резервоара?До колкото четох във форума, видях за подобни проблеми(не точно при 1.9ТД) но пак за 1.9 и за дизелов мотор ставаше въпрос. Та при тях на 90% се оказва датчик на запалване или датчик колянов вал. Дали може и при мен да е това?
              Няма помпа във резервоара!!! Даже мисля че тези модели нямаха и круша.Може и да бъркам сега.При теб датчика на колянов вал не играе роля за запалването и за управлението на аванса,не влизай във филми!!!!Иска да я обезвъздушиш добре,ползвай ако няма ръчна подкачваща помпа.Трябва да излезе нафта от излишното на помпата.После ще има малко въртене и така.Успех!
              Нещо май много си бързал докато пишеш :D Я опитай пак, че и аз не ти схванах мисълта Датчика на коляновия вал не играе роля при запалването, но за управлението на аванса ... не мисе връзва никак. И как се ползва нещо дето го няма :D Иначе и аз си мисля за обезвъздушаване, щом колегата е чакал да излезе нафта от пробката докато върти на стартер :D Най-вероятно само въздух в системата е проблема.
              Не се научи да ми следиш мисълта и това си е!!! Тук става дума за ТД75!!!!Сега какво ще кажеш??? :D :D :D Поздрави!!!

              Коментар


                #8
                какво да ти каже -не съм прочел че става дума за 1.9 тд75,а не за тд100

                Коментар


                  #9
                  Re: Браво 1.9ТД пали и след 2сек. гасне?

                  specialista написа:
                  Dido_Lyubenov написа:
                  specialista написа:
                  dolarcho написа:
                  Бравото е 98-ма 1.9ТД - 75кс. След като смених горивен филтър заедно с джаджата отгоре, колата запалва, работи 2сек и гасне... Отгоре върху горивния на въпросната джаджа(не знам как се казва) има пробка(болт) през който предполагам се обезвъдушава. Питането ми е:1. Защо след като запали гасне?2. Като развия въпросната пробка и дам на котакт и завъртя ключа, от въпросната пробка не би ли трябвало да излиза гориво? защото при мен не излиза.3. Тази кола има ли горивна помпа в резервоара?До колкото четох във форума, видях за подобни проблеми(не точно при 1.9ТД) но пак за 1.9 и за дизелов мотор ставаше въпрос. Та при тях на 90% се оказва датчик на запалване или датчик колянов вал. Дали може и при мен да е това?
                  Няма помпа във резервоара!!! Даже мисля че тези модели нямаха и круша.Може и да бъркам сега.При теб датчика на колянов вал не играе роля за запалването и за управлението на аванса,не влизай във филми!!!!Иска да я обезвъздушиш добре,ползвай ако няма ръчна подкачваща помпа.Трябва да излезе нафта от излишното на помпата.После ще има малко въртене и така.Успех!
                  Нещо май много си бързал докато пишеш :D Я опитай пак, че и аз не ти схванах мисълта Датчика на коляновия вал не играе роля при запалването, но за управлението на аванса ... не мисе връзва никак. И как се ползва нещо дето го няма :D Иначе и аз си мисля за обезвъздушаване, щом колегата е чакал да излезе нафта от пробката докато върти на стартер :D Най-вероятно само въздух в системата е проблема.
                  Не се научи да ми следиш мисълта и това си е!!! Тук става дума за ТД75!!!!Сега какво ще кажеш??? :D :D :D Поздрави!!!
                  Аха, Е кво друго, освен- Извинявай :D Не видях че е за ТД75, пропуснал съм го тоя момент.
                  ivel написа:
                  какво да ти каже -не съм прочел че става дума за 1.9 тд75,а не за тд100
                  Не подсказвай, знам отговора ! Това " 98-ма 1.9ТД - 75кс." написано по този начин малко ме е заблудило
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #10
                    Е няма нужда от припирня.На всеки се случва да пропусне нещо.Важното е да го осъзнае.Поздрави!!!

                    Коментар


                      #11
                      Здравейте колеги. Много странно се получи при мен. След като писах с вас, на следващия ден отидах и пробва да запаля колата без да съм правил каквото и да е ... запали от първия път, двигателя затиктака и всичко е оК поне за сега. Ако има нещо ще пиша отново. Нямам представа тия коли как така се самолекуват

                      Коментар


                        #12
                        Такива са италианките, моята сама си сменя маслото........и ремъците, даже един път спаднала гума се напомпи сама...
                        Fiat Punto 1,7 td
                        Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

                        Коментар


                          #13
                          jeniro написа:
                          Такива са италианките, моята сама си сменя маслото........и ремъците, даже един път спаднала гума се напомпи сама...
                          Муахаха Обича си те колата
                          Steliyan's Life!
                          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                          Коментар


                            #14
                            Любовта ни е взаимна, скоро ще се "бракуваме"...
                            Fiat Punto 1,7 td
                            Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

                            Коментар

                            Working...
                            X