Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Punto 1.9D МК2 гасне в движение. Предположения

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Punto 1.9D МК2 гасне в движение. Предположения

    Здравейте, колеги.Автомобил: Fiat Punto 1.9D (обикновен дизел), МК2, 2001 годинаПроблеми: От 3 години има проблем с помпата ЛУКАС, развален датчик. Така при запалване сутрин, поддържа високи обороти, светка проблем в двигателя (лампичката на таблото). При рестартиране на колата всичко се оправя, движи си се нормално и няма никакви проблеми. При диагностика показва проблем в датчик на помпата Лукас, но всичко си е наред при рестарт и работи перфектно, именно заради това не се е налагал скъп ремонт за смяната му.През последния месец се появи нов проблем - на 2 пъти, през 2 седмици ми се случва колата да изгасне докато се движи. Предполагам, когато е загряла, последния път се случи при движение с 60 километра в час. Както си се движи нормално изведнъж изгасва, светва червената лампичка за проблем в двигателя и не иска да запали. При опити след това да запали, така и не се случва. След около 15, 30 минути колата си пали и всичко отново си е наред. Кара се по магистрала, градско и няма проблем. В един момент обаче отново изгасва в движение, светка въпросната лампичка и не иска да запали известно време.Беше в два сервиза, и двата твърдят, че проблема е в помпата. Попринцип, заради първия проблем (този с датчика на Лукас), винаги при диагностика излиза като записана грешка и майсторите се насочват изцяло към помпата. Аз обаче смятам, че е възможно проблема с гасненето (защото този с рестарта не ме притеснява и не е наложително неговото отстраняване поне според мен), се дължи на дефектирал датчик на коляновия вал.Вие какво мислите? Какви други може да са причините и ако е от помпата, то кое според Вас по-специално е дефектирало в нея?Мисля да опитам в трети сервиз, да насоча вниманието отново към датчик на коляновия вал. Доколкото разбрах от форума, при проблем с този датчик не се регистрира всеки път грешка в компютъра, тоест възможно е да не се хване при диагностика. Има ли начин да се тества въпросния датчик(на коляновия вал) ако не е регистрирана грешка за него в компютъра?Благодаря Ви!!!

    #2
    Колега, обърнал ли си внимание на времето когато ти прави тоя номер.Защото имам един колега който може би над месец се чудеше отде му идва проблема с неговия Сеат, с газов инжекцион.Смени всичко по ел, запалване(датчик на хол, датчик на обороти и още нещо), и все даваше грешки, симтомите бяха пръкъсване в средни и високи обороти.Накрая излезе буксата към компа която управлява мотора, се беше окислила две или три краченца, и проблема го решил като топнал буксата в някакъв малък съд с масло, но тука вече ще те излъжа, но май двигателно.И същия колега, ми разправя как колата литнала, неможел да я познае, затова първо си огледай всички букси които са свързани с работата на мотора, и тогава се насочи към клапани помпи , датчици и прочие.... Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
    Fiat palio 1.7td

    Коментар


      #3
      Датчик колянов вал струва към 65-70 лв.Както при jtd така и при теб ако се скапе колата ще огасне!Другия проблем за който споменаваш за мен лично е софтуерен.Лошото е че за сега не мога да го докажа,въпреки че имам сблъсък с него.В крайна сметка всичко друго е наред,няма какво друго да е.Успех!

      Коментар

      Working...
      X