Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пак тоя дизелак

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    phoenix написа:
    Освен това колите които се карат на запад (в "белите" държави) надали някой си играе да слага каквото и да е освен товаа което излиза от колонката с надпис ДИЗЕЛ..... и си мисля че чак като дойдат тука се започват проблемите щото всеки слага НЕЩО в нафтата, а и тя самата не е цвете за мирисане............
    Ами аз мисля че ти сам си даваш отговор на това защо почват проблемите с дизела тук.Едва ли за някой е тайна че нафтата тук е боклук - средно статистически, де.Да не говорим колко хора карат с "наливна" нафта за която има само догадки от къде и за какво е. Не че съм от тях, имам обаче наблюдения.И не на последно място, българина обикновено кара коли втора ръка. А щом са такива, естествено е да предположи че силните им години са останали в чужбина Маслото... Ами на фона на другите неща, мисля че то най-малко би било причина за влошаване работата на мотора или помпата.Дали да се слага или не, това си е въпрос на убеждение и според мен е надоказуемо дали е полезно или не е.Аз например мисля че е.Изобщо тоя въпрос е като религията Ако обаче живеех в страна от западна европа например и карах нов автомобил, със сигурност нямаше на ми мине през ум да слагам каквото и да било в горивото...
    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

    Коментар


      И все пак зададох някои въпроси. Ако може да ми помогне в избора на сервиз и или съвет да пише (виж какво съм писал на 8-ма страница)

      Коментар


        Чувал съм за "Супер дизел" на околовръстното - май е някъде между "Симеоновско" и "Черни връх" те се занимавали само с дизели, но ако четеш какво пише във форума май не е останал сервиз на където да идеш и да си напълно спокоен. Аз лично се замислям дали да не ида при тези да ми замерят копресията и да прегледат дюзите и помпата - понеже напоследик ми се струва, че пуши повече от колкото трябва като настъпя на ниски обороти (преди турбото) ама понеже за сега върви - не съм ходил още...

        Коментар


          morg написа:
          Чувал съм за "Супер дизел" на околовръстното - май е някъде между "Симеоновско" и "Черни връх" те се занимавали само с дизели, но ако четеш какво пише във форума май не е останал сервиз на където да идеш и да си напълно спокоен. Аз лично се замислям дали да не ида при тези да ми замерят копресията и да прегледат дюзите и помпата - понеже напоследик ми се струва, че пуши повече от колкото трябва като настъпя на ниски обороти (преди турбото) ама понеже за сега върви - не съм ходил още...
          Ако помпата ти е "Лукас", "Супер дизел" няма да ти помогне за нея. Нямат софтуер. Виж писал съм в тая тема за сервиза на "Лукас" в Пловдив. И моята кола пуши и има една остра миризна и е маслен дима, а не бута масло.

          Коментар


            doofiat написа:
            morg написа:
            Чувал съм за "Супер дизел" на околовръстното - май е някъде между "Симеоновско" и "Черни връх" те се занимавали само с дизели, но ако четеш какво пише във форума май не е останал сервиз на където да идеш и да си напълно спокоен. Аз лично се замислям дали да не ида при тези да ми замерят копресията и да прегледат дюзите и помпата - понеже напоследик ми се струва, че пуши повече от колкото трябва като настъпя на ниски обороти (преди турбото) ама понеже за сега върви - не съм ходил още...
            Ако помпата ти е "Лукас", "Супер дизел" няма да ти помогне за нея. Нямат софтуер. Виж писал съм в тая тема за сервиза на "Лукас" в Пловдив. И моята кола пуши и има една остра миризна и е маслен дима, а не бута масло.
            Ако имаш катализатор тази миризма е от него.Не си спомням дали слага масло в нафтата, но ако да, и масления дим е от това.Все-пак провери мембраната на тази така наречена ръчна подкачваща помпа /цицка/.Дано проблема както ти писах не от помпата за ниско налягане /горивоподкачваща/ която се намира в основната горивна помпа.
            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

            Коментар


              А аз знам, че колата няма катализатор "Италсервиз" преди месеци ми бяха каза, че нямам катализатор. Иначе слагах масло в нафтата. Цели 3 литра на 15 литра нафта.

              Коментар


                И моята не ми харчи масло - не е мърдало, а за помпата не знам каква ми е. Как мога да проверя? Освен това не съм сменял горивен филтър - и се чудя дали може да е от това (тази сутрин забелязах, че не работи равномерно прървата минута след палене). Но за сега съм сложил STP тъмносиня и облислям идеята да отида все пак до сервиза поне дюзите да проверят.

                Коментар


                  morg написа:
                  И моята не ми харчи масло - не е мърдало, а за помпата не знам каква ми е. Как мога да проверя? Освен това не съм сменял горивен филтър - и се чудя дали може да е от това (тази сутрин забелязах, че не работи равномерно прървата минута след палене). Но за сега съм сложил STP тъмносиня и облислям идеята да отида все пак до сервиза поне дюзите да проверят.
                  Задължително смени филтъра. Ще усетиш разлика. Тогава ходи където ида е.

                  Коментар


                    А някой знае ли дали тези дизели (ТД 100) имат катализатор? Защото ми казака, че и той може да е запушен а някъде четох, че изобщо нямали... а и как мога да разбера (дали имам и дали е запушен?)

                    Коментар


                      Не си сменяте горивните филтри ли браво на вас. Ето какво сменям аз на всеки 10000-12000 км.Масло Селениа Турбо Дизел 5 л.за около 60лв.,маслен филтър за 6 лв. Въздушен за 12лв и горивен за 11лв марката е FIAM ако не греша как се пише. За да закръгля сумата на 100лв.мога да си позволя и да си сменя поленовия на климатроника.Някой ще каже че от скоро имам колата но от 17.01.2006г.до днес 15.09.2006г. имам изминати вече 21000 км.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        Е тя и моята е от скоро и понеже си палеше от раз ми казаха, че няма смисъл да сменям и горивния преди зимата. Иначе не ми е за парите и сега ще си го сменям редовно с маслото само дано се окаже в това проблема, че хич не ми се обикаля по сервизите.

                        Коментар


                          Значи да обобщя:1. Проблемът с паленето при мен донякъде се разреши със смяната акумулатора. Взех си 75 амперчаса, а старият ми беше 54 амперчаса, но явно с времето слабият е изнемолощял и оборотите на въртене на двигатели при стартиране не са вдигали необходимата компресия. Искам да уточня, че с 54 амперчаса карах 10 месеца и не съм имал преди това проблем. Специалисти уж твърдят, че колата е палела благодарение на запазения двигател. Не знам дали е така, но логично са прави.2. По-горе казах донякъде се оправи, защото се явява проблема, че в първите 10-15 сек. оборотите се менят в границите 600-1000. След това 1-2 мин. прекъсва и се оправя. Освен това колата придърпва при подаване на повече газ. Дали някой датчик се шашка или помпата си капризничи? Един приятел разправя, че помпата не може да се е разцентровала, но знае ли човек.

                          Коментар


                            А аз смених филтъра и сега ми се стръва, че върви малко по- стегнато, ни не знам дали не е и от добавката, която сипах оня ден. Иначе вчера пак ми играеха оборотите сутринта веднага след паленето, но след 20 - 30 сек се оправиха и после нямам проблеми. Тази сутрин запали от раз. Все пак мисля преди да дойде зимата да пусна дюзите на стенд и ако трабва да ги почистя или да ги сменя. Но това ще е поне по- следващата седмица ...

                            Коментар


                              morg написа:
                              А някой знае ли дали тези дизели (ТД 100) имат катализатор? Защото ми казака, че и той може да е запушен а някъде четох, че изобщо нямали... а и как мога да разбера (дали имам и дали е запушен?)
                              Може да има, но може и да няма Трябва да погледнеш отдолу. Намира се непосредствено след мотора (на генерацията) и има формата на кюмбе Моето Пунто имаше и го махнах. Имаше голям ефект! Може да погледнеш в темата за катализатори какво съм написал
                              http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                              Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                              FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                              FIAT Punto 99' 1.7 TD

                              Коментар

                              Working...
                              X