phoenix написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пак тоя дизелак
Collapse
X
-
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
-
Чувал съм за "Супер дизел" на околовръстното - май е някъде между "Симеоновско" и "Черни връх" те се занимавали само с дизели, но ако четеш какво пише във форума май не е останал сервиз на където да идеш и да си напълно спокоен. Аз лично се замислям дали да не ида при тези да ми замерят копресията и да прегледат дюзите и помпата - понеже напоследик ми се струва, че пуши повече от колкото трябва като настъпя на ниски обороти (преди турбото) ама понеже за сега върви - не съм ходил още...
Коментар
-
morg написа:Чувал съм за "Супер дизел" на околовръстното - май е някъде между "Симеоновско" и "Черни връх" те се занимавали само с дизели, но ако четеш какво пише във форума май не е останал сервиз на където да идеш и да си напълно спокоен. Аз лично се замислям дали да не ида при тези да ми замерят копресията и да прегледат дюзите и помпата - понеже напоследик ми се струва, че пуши повече от колкото трябва като настъпя на ниски обороти (преди турбото) ама понеже за сега върви - не съм ходил още...
Коментар
-
doofiat написа:morg написа:Чувал съм за "Супер дизел" на околовръстното - май е някъде между "Симеоновско" и "Черни връх" те се занимавали само с дизели, но ако четеш какво пише във форума май не е останал сервиз на където да идеш и да си напълно спокоен. Аз лично се замислям дали да не ида при тези да ми замерят копресията и да прегледат дюзите и помпата - понеже напоследик ми се струва, че пуши повече от колкото трябва като настъпя на ниски обороти (преди турбото) ама понеже за сега върви - не съм ходил още...SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
И моята не ми харчи масло - не е мърдало, а за помпата не знам каква ми е. Как мога да проверя? Освен това не съм сменял горивен филтър - и се чудя дали може да е от това (тази сутрин забелязах, че не работи равномерно прървата минута след палене). Но за сега съм сложил STP тъмносиня и облислям идеята да отида все пак до сервиза поне дюзите да проверят.
Коментар
-
morg написа:И моята не ми харчи масло - не е мърдало, а за помпата не знам каква ми е. Как мога да проверя? Освен това не съм сменял горивен филтър - и се чудя дали може да е от това (тази сутрин забелязах, че не работи равномерно прървата минута след палене). Но за сега съм сложил STP тъмносиня и облислям идеята да отида все пак до сервиза поне дюзите да проверят.
Коментар
-
Не си сменяте горивните филтри ли браво на вас. Ето какво сменям аз на всеки 10000-12000 км.Масло Селениа Турбо Дизел 5 л.за около 60лв.,маслен филтър за 6 лв. Въздушен за 12лв и горивен за 11лв марката е FIAM ако не греша как се пише. За да закръгля сумата на 100лв.мога да си позволя и да си сменя поленовия на климатроника.Някой ще каже че от скоро имам колата но от 17.01.2006г.до днес 15.09.2006г. имам изминати вече 21000 км.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Значи да обобщя:1. Проблемът с паленето при мен донякъде се разреши със смяната акумулатора. Взех си 75 амперчаса, а старият ми беше 54 амперчаса, но явно с времето слабият е изнемолощял и оборотите на въртене на двигатели при стартиране не са вдигали необходимата компресия. Искам да уточня, че с 54 амперчаса карах 10 месеца и не съм имал преди това проблем. Специалисти уж твърдят, че колата е палела благодарение на запазения двигател. Не знам дали е така, но логично са прави.2. По-горе казах донякъде се оправи, защото се явява проблема, че в първите 10-15 сек. оборотите се менят в границите 600-1000. След това 1-2 мин. прекъсва и се оправя. Освен това колата придърпва при подаване на повече газ. Дали някой датчик се шашка или помпата си капризничи? Един приятел разправя, че помпата не може да се е разцентровала, но знае ли човек.
Коментар
-
А аз смених филтъра и сега ми се стръва, че върви малко по- стегнато, ни не знам дали не е и от добавката, която сипах оня ден. Иначе вчера пак ми играеха оборотите сутринта веднага след паленето, но след 20 - 30 сек се оправиха и после нямам проблеми. Тази сутрин запали от раз. Все пак мисля преди да дойде зимата да пусна дюзите на стенд и ако трабва да ги почистя или да ги сменя. Но това ще е поне по- следващата седмица ...
Коментар
-
morg написа:А някой знае ли дали тези дизели (ТД 100) имат катализатор? Защото ми казака, че и той може да е запушен а някъде четох, че изобщо нямали... а и как мога да разбера (дали имам и дали е запушен?)http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар