Докато нямаше форум реших да взема да сменя свещите и ако пак имам проблеми тогава да ходя до Пловдив за диагностика на Лукаса.Иначе маслото помогна според мен, защото почна да опъва повече при по-малко натиснат педал на газта. Иначе накрая доста припушваше, но според мен има ефект.Сега ще се радвам ако някой ми каже къде да си сменя подгряващите свещи (в кой сервиз)? Ще си купя от тия "Искра". Какво мислете за тях струват 8-9 лева. Ето ги http://www.kosser.net/Products/Iskra.htm Nino беше казал,че сега добри.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пак тоя дизелак
Collapse
X
-
doofiat написа:Докато нямаше форум реших да взема да сменя свещите и ако пак имам проблеми тогава да ходя до Пловдив за диагностика на Лукаса.Иначе маслото помогна според мен, защото почна да опъва повече при по-малко натиснат педал на газта. Иначе накрая доста припушваше, но според мен има ефект.Сега ще се радвам ако някой ми каже къде да си сменя подгряващите свещи (в кой сервиз)? Ще си купя от тия "Искра". Какво мислете за тях струват 8-9 лева. Ето ги http://www.kosser.net/Products/Iskra.htm Nino беше казал,че сега добри.
Коментар
-
reiban написа:сложих добавката STP и минах 350км но сутрин пак си го прави този проблем да пуши и да прекъсва докато загрее , а после от време на време когато работи на място колата двигатела претрисава за миг, някой ще ме посаветва ли нещо друго
Коментар
-
sev написа:doofiat написа:Докато нямаше форум реших да взема да сменя свещите и ако пак имам проблеми тогава да ходя до Пловдив за диагностика на Лукаса.Иначе маслото помогна според мен, защото почна да опъва повече при по-малко натиснат педал на газта. Иначе накрая доста припушваше, но според мен има ефект.Сега ще се радвам ако някой ми каже къде да си сменя подгряващите свещи (в кой сервиз)? Ще си купя от тия "Искра". Какво мислете за тях струват 8-9 лева. Ето ги http://www.kosser.net/Products/Iskra.htm Nino беше казал,че сега добри.
Коментар
-
Колега дано се окажат свещите при тебе защото аз имам същите симптоми на колата-смених и свещите-Нищо,сутрин пак се чуди-проверих дали не е спукан някой маркуч та да дърпа въздух-не е,сега чакам ти да кажеш нещо ново ,че иде зима-а при дизелите е доста страшно!Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.
Коментар
-
Колега на тебе тожа претрисане не ти е от свещите-няма връзка(да ме поправи някой ако греша).Свщите затоплят и изгасват след 10-15 сек,на тебе май някоя дюза ти се бъзика-поне така мисля аз щом при топла кола пак го прави-ако имаш възможност иди да ти ги прегледат!Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.
Коментар
-
Аз също мисля че свещите неса,ама късно прочетох темата навремето имах ритмо дизел цяло лято си палеше добре и без свещи чак зимата ги смених иначе се мерят много лесно, мултицета ако е цифров показва около ом дваМоето мнение е че са дюзи Бравата ми е бензинова но я карам на газ оня ден е включих да покарам на бензин и драмата беше пълна -трудно пали сутрин и двигателя тресе и няма мошност. карам вече 50 километра с редекс и нещата си дойдоха на мястото.успехHONDA I-VTEC
Коментар
-
еми колега ако колата ти прави магарии и когато е гореща тогава определено са дюзи, подгревните свещи наистина работят само когато колата се стартира и ако прекъсва или е дюза или е свещ, ако продължава с магариите и след като позагрее мотора значи е дюза понеже свещите вече не играят те работят само при запалването. Е ако е дюза имаш някакъв вариант да се разминеш с присадки, но все пак май не са безкрайно скъпи новите, все пак пробвай с присадка, поне няма да навреди ииии успехСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
еми те по принцип не се ремонтират ама така казват майсторите....аз съм пробвал дюзи настенда и някой се регулират чрез натягане.....но честно казано не съм запознат как стоят нещата при тези коли, но нищо чудно наистина да не могат да се регулират, то има еднин конус дето като се износи и дюзата започва да не разпръсква горивото...работещата дщза прави нафтата на много ситни капчици приличат на пара, освен това излиза под определен ъгъл, а повредената дюза "пикае" в следствие не се получава желаната гориво въздушна смес и започва да прекъсва, припушва....и т.н.като загрее метала си променя формата и качествата и в начлна фаза на износване може да прорадоти когато се стопли мотора........Относно цента мисля бяха по около 10-15 лв. на дюза, ама не съм 100% сигуренСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
При мен след като загрее колата и пали от раз, пак си при тръсква, ама само да взема заплата и ги сменям тия свещи. После ако няма резултат се грабвам до Пловдив на диагностика на Лукаса. Като говорих с пича първото,което ме пита беше дали тресе и аз викам да, и той ок ще я оправим. Така,че има варианти все още.
Коментар
-
да да послушай колегата Todor_Gagovski, все пак пари са тва ейСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар