Присадката е STP тъмносиня от ОМВ. Струва 15 лева.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пак тоя дизелак
Collapse
X
-
doofiat написа:Присадката е STP тъмносиня от ОМВ. Струва 15 лева.http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
То тема ли е да я опишеш За мен беше полезна дотолкова, че си проверих свещите - познатите симптоми - изпушване при първоначално палене, претрисане на мотора в първите 2-3мин... Оказа се че съм без една. Пак добре, като се има предвид че на 2 пъти ми залепва релето дето дава ток на свещите и ми смъкваше акумолатора до дупка Реших да се доверя на Mitko и смених всичките с чешки. Не беше трудно, като се има предвид че са САМО по 6.50 бройката Ще видим след някой и друг месец.Четох из постингите и за масло в наФтата - аз винаги слагам около 200-300 грама на един резервоар. Чувал съм го от баща ми и мисля че е доста добре за помпата и дюзите. Нямам идея дали има осезаем ефект - не съм карал с "чиста" нафта и нямам база за сравнение Иначе ползвам двутактово - каквото намеря.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
aве хора това с маслото и аз съм го чувал, ама дали е наистина така.........в смисъл да е добре, всички сме чували такива истории и някой ги използват, ама в действителност нали знаете колко хора работят, колко сметки са това и колко време е нужно за да се направи една помпа, та ако наистина трябва да се добвая малсло може би ще си го пуше в самата сервизна книжка........Освен това колите които се карат на запад (в "белите" държави) надали някой си играе да слага каквото и да е освен товаа което излиза от колонката с надпис ДИЗЕЛ..... и си мисля че чак като дойдат тука се започват проблемите щото всеки слага НЕЩО в нафтата, а и тя самата не е цвете за мирисане............точно затова аз лично слагам просто още един филтър с прозрачна чашка за да виждам какво става......не целя да се заяждам с никой ама все пак помислете си....кога започват проблемите с мотора в Германия или в България..........и защо е такаСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
phoenix написа:aве хора това с маслото и аз съм го чувал, ама дали е наистина така.........в смисъл да е добре, всички сме чували такива истории и някой ги използват, ама в действителност нали знаете колко хора работят, колко сметки са това и колко време е нужно за да се направи една помпа, та ако наистина трябва да се добвая малсло може би ще си го пуше в самата сервизна книжка........Освен това колите които се карат на запад (в "белите" държави) надали някой си играе да слага каквото и да е освен товаа което излиза от колонката с надпис ДИЗЕЛ..... и си мисля че чак като дойдат тука се започват проблемите щото всеки слага НЕЩО в нафтата, а и тя самата не е цвете за мирисане............точно затова аз лично слагам просто още един филтър с прозрачна чашка за да виждам какво става......не целя да се заяждам с никой ама все пак помислете си....кога започват проблемите с мотора в Германия или в България..........и защо е така
Коментар
-
ставаше дума не как правят в чужбина, а за това че след като този двигател е изчислен и направен от една камара специалисти и сто хиляди формули да работи без да се слага масло....може би така трябва и да се използва....все пак хората са изчисли помпата и дюзите за работа с чиста нафта.......може би ако има масло ще прави нагар на дюзите....примерно....или хората щяха да си го напишат в спецификацията и като ти го дадаат от магазина да ти кажат: "ей и не забравяй да сипваш масло в нафтата..............."п.с.не се заяждам но все пак съм учил двигатели и като се сетя как се изчислява всичко......дори най малкия детайл все ми се струва че това с маслото е една всеобща заблуда която идва от миналото и така си върви през времетоСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
вчера вечерта закарах колата на майстора за който бях писсал по горе и днес на обяд си е взех беше ми измерил компресията която е 27,27,22,25 каза ми че единия целиндър е малко слаб но и така мога да е карам , също така съм имал развалена дюза и е оправил и за това ми взе 30лв. за сега като паля се държи добре сравнение с преди и не пропушва , както и не претриса двигатела, но ще чакам сутринта да видя как ще се държи колата.*дано е добре :D , ако някой е запознат какви трябва да са стойностите може да изкоментира мойте как са.Fiat Marea 1,9TD100
Коментар
-
phoenix написа:ставаше дума не как правят в чужбина, а за това че след като този двигател е изчислен и направен от една камара специалисти и сто хиляди формули да работи без да се слага масло....може би така трябва и да се използва....все пак хората са изчисли помпата и дюзите за работа с чиста нафта.......може би ако има масло ще прави нагар на дюзите....примерно....или хората щяха да си го напишат в спецификацията и като ти го дадаат от магазина да ти кажат: "ей и не забравяй да сипваш масло в нафтата..............."п.с.не се заяждам но все пак съм учил двигатели и като се сетя как се изчислява всичко......дори най малкия детайл все ми се струва че това с маслото е една всеобща заблуда която идва от миналото и така си върви през времетоHONDA I-VTEC
Коментар
-
И аз ще вземам Брадвата в петъка и ще обикалям по сервизите, защото много ме хвана яд на тая кола. Тая сутрин приложих нов похват за палене. Напомпих преди да запаля, онова гуменото дето се стиска и след това врътнах ключа и запали. Явно имам проблем с подкачването на нафтата при първоначално палене. Както казах, един път запалили колата след това пали безотказно. П.С. Запизих си час при Ванто трейд, но съм казал на приятели и колеги, ако имат някой добър майстор на дизели да ми се обадят. Ще видим какво ще се окаже в петък.
Коментар
-
ми не точно с подкачването, а с клапана дето задържа нафтата да не се връща обратно..........пробвай с присадка за почистване и не слагай масло в нафтата........би трябвало да помогне. п.с.е ако не е нещо драстично износено клапанчето де, тогава не знам за магически присадки дето да ремонтират без демонтаж макар че то какво ли не е измислено вечеСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
doofiat написа:И аз ще вземам Брадвата в петъка и ще обикалям по сервизите, защото много ме хвана яд на тая кола. Тая сутрин приложих нов похват за палене. Напомпих преди да запаля, онова гуменото дето се стиска и след това врътнах ключа и запали. Явно имам проблем с подкачването на нафтата при първоначално палене. Както казах, един път запалили колата след това пали безотказно. П.С. Запизих си час при Ванто трейд, но съм казал на приятели и колеги, ако имат някой добър майстор на дизели да ми се обадят. Ще видим какво ще се окаже в петък.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Ами пробвах с присадка. Дори я концентрирах и сложих цялата, но на 15-20 литра нафта.Добре де къде да ходя мамка му! Не знам вече сервизи, където да не съм обиколил по един или друг повод. Не ми се ходил в Пловдив, защото в петък ще пътувам до Русе и малко ще ми дойде пътя множко.Дайте съвет бе хора!
Коментар
-
Nino написа:doofiat написа:И аз ще вземам Брадвата в петъка и ще обикалям по сервизите, защото много ме хвана яд на тая кола. Тая сутрин приложих нов похват за палене. Напомпих преди да запаля, онова гуменото дето се стиска и след това врътнах ключа и запали. Явно имам проблем с подкачването на нафтата при първоначално палене. Както казах, един път запалили колата след това пали безотказно. П.С. Запизих си час при Ванто трейд, но съм казал на приятели и колеги, ако имат някой добър майстор на дизели да ми се обадят. Ще видим какво ще се окаже в петък.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар