Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна ангренажен ремък 2,4Jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    jenshen73 написа:
    предпочитам като си купя ремък - да ми дадат гаранция за него, както и за всички ролки, накладки и прочие дреболяк, който купувам.
    Стелиянски, къде го има тоз вариант ? Единственото, на което съм получавал гаранция са носачи ФАСТ, които са повече от боклуци и гаранцията беше локална, т.е. от продавача, въпреки че се твърдеше обратното.А и на аморт. Монро имам гаранционна карта ... ама като разбрах, кво е мазало и там ....За Бош продукти, на сайта им има списък с дилъри, предполагам че на тях може да им се вярва.А за ремъците, на 3 да ги кажем мои коли , се карат с ремъци Дайко от еврото, 2 вече направиха смяна на 50 000км.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      Вярно,че никъде няма гаранция за качество на ори части независимо от цената но поне добри алтернативи могат да се намерят.Живеем в България.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        #18
        Гейтс 47лвИНА 105лв на 45СКФ приблизителни цени като ИНАДайко к-т 156лвИНА к-т 215лвРоулънд или нещо такова к-т 220лвТова са цени без отстъпка.Рикамби..... ремък 80лвролка автоматична 170лвпаразитна 50лв.Водна помпа 211лв, но няма налична. Това си е от Ауто Италия. Лошото е, че там няма отстъпка Водна помпа има на няколко фирми. Графт, ДМС, Валео, Метели, Валери, Хепо.....Ремъците и ролките е ясно, че ще взема оригинал, но водна помпа на коя да заложа.

        Коментар


          #19
          Купи си един комплект с водна помпа на Гейтс и ще си решиш проблема.Не си заслужава да се набутваш с толкова пари от АИ.Това са надути цени.В епер цените са по ниски.ХЕПУ ,ВАЛЕО са хубави помпи.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            #20
            Аз имам въпрос:Кой от изброените марки ангренажни комплекти би издържал най много и какъв е пробега на посоченте марки ?
            Punto JTD
            http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

            Коментар


              #21
              С абсолютна точност мога да кажа за едно БМВ 1,6. Собственика го продаде на един търговец на зърно, от тези, дето постоянно обикалят по обекти.В момента на продажбата е бил на 85 000, ама зърнаря бил убеден, че е с верига. След 3 години дойде при мен да купува предна броня и се заприказвахме, не беше сменял нищо! Минал около 55 000... Свалих ремъка, не беше фрапиращо нацепен. Дайко.Преди години на моята Застава сръбски ремък изкара 90 000.А като знам какви нацепени съм свалял от нов внос, кой знае колко са карани. Поинтересувайте се колко дават живот, не гаранция, производителите.
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #22
                за новите мотори на фиат ,ангренашният ремък го сменят след 120хил км пробег или след 5 години употреба независимо дали са направени 120 хил км та думата ми е че оригиналните части са за предпочитане
                Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
                ESP ASR CC HH MSR 6AB

                Коментар


                  #23
                  Разликата между оригиналния комплект и този на Дайко е само в ремъка.В оригиналния комплект обикновено ремъка е ФПТ. Ролките са едни и същи.Но също така не знам по каква причина съм виждал оригинален комплект с ремък на Дайко. Демек двата варианта са едно към едно.Общо взето все тая какво ще сложиш в случая.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #24
                    emzo написа:
                    jenshen73 написа:
                    предпочитам като си купя ремък - да ми дадат гаранция за него, както и за всички ролки, накладки и прочие дреболяк, който купувам.
                    Стелиянски, къде го има тоз вариант ? Единственото, на което съм получавал гаранция са носачи ФАСТ, които са повече от боклуци и гаранцията беше локална, т.е. от продавача, въпреки че се твърдеше обратното.А и на аморт. Монро имам гаранционна карта ... ама като разбрах, кво е мазало и там ....За Бош продукти, на сайта им има списък с дилъри, предполагам че на тях може да им се вярва.А за ремъците, на 3 да ги кажем мои коли , се карат с ремъци Дайко от еврото, 2 вече направиха смяна на 50 000км.
                    Един сервиз във Варна с прикрепен към него "склад" ми дават гаранция 12 месеца на всички части - независимо дали при тях е извършен монтажа. Но предпочитам там да правят нещата, защото дават и година гаранция на труда.
                    Steliyan's Life!
                    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                    Коментар


                      #25
                      Аз заложих на SKF - ремъци, ролки и водна помпа. Досега 40к и няма признаци за проблеми.
                      Brava 1.9 JTD 100, 2001

                      Коментар


                        #26
                        Досега на моята съм сменял 4 ремъка Дайко.Сменям ги на 60к км.Първите 3 като ги свалих имаха съвсем леки следи на напукване и можеха да изкарат сигурно още толкова.Последния сдаде на 56к.Не знам, но му бяха изпадали 2/3 от зъбите.Сега след ремонта сложих Гейтс и ролки Ина.Ще видим колко ще го бъде.
                        MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                        "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                        R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                        Коментар


                          #27
                          Тия дни като реша да сменям ремък..... ще направя снимки на старият. Засега е на 63к.

                          Коментар


                            #28
                            jimi69 написа:
                            колега би ли споделил колко кинта искат за смяната, или сам ще си го правиш ?Аз , като сменях не видях частите какви са и ми казаха, че е най-скъпия но не вярвам на никой докато не видя, и ми предстои смяна след 10 000км. Външно обслужване направих вече около ангренажа остана само ангренажа да направи 50 000км :D (само пари искат тия коли, ще си купя байк накрая )
                            в Бургас като обслужвах Либрата ми взеха 100 лв. за труд - за ангренаж с 2 ролки и водна помпа, въздушен и маслен филтър и смяна на масло...ама колко ме псуваха майсторите, дето съм я взел тая кола, че нямало къде да си наврат ръцете под капака
                            Fiat Punto 1.1-Синята птица
                            Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                            Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                            Коментар


                              #29
                              chave, пиши какво точно си взел като марка и съответните цени. donnna на кривия *** и космите му пречат. Аз и с Фиато и сега с Ланчията все една и съща песен чувам, ама не им обръщам внимание Договарям цената преди да вдигна капака
                              "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                              ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                              Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                              Коментар


                                #30
                                tyson написа:
                                chave, пиши какво точно си взел като марка и съответните цени. donnna на кривия *** и космите му пречат. Аз и с Фиато и сега с Ланчията все една и съща песен чувам, ама не им обръщам внимание Договарям цената преди да вдигна капака
                                Засега реших първо да сваля старите ролки и ремък и тогава да видя какво ще купувам. Лошото е, че нямам и си карам, да се надявам, че няма да ме изненада. Лагуната я карах така до 90к и вече реших, че трябва да се смени А ремъка и ролките не бяха никак зле за тези км. Принципно съм чувал, че когато няма проблем с нещата които се въртят от ремъка и може да изкара страшно много.Преди 20к+ като сменях маслената помпа и ремъка си беше в перфектно състояние, даже стояха надписите и стрелките за посоката.

                                Коментар

                                Working...
                                X