Оня ден реших да си сменя сам ангренажния ремък на колата (която притежавам от около 8 месеца-Фиат Мареа).Подготвих се с ръководства на руски английски разпечатах си това което ми трябва и я почнах.След като свалих капаците на ремъка ,нагласих си белезите на коляновия и разпределителния вал и почнах да ръчкам с един торкс в дупката на колелото на помпата.Обаче дупка няма!Белязах си аз как е било, свалих стария ремък врътнах малко колелото (около 15 градуса по посока на въртенето на двигателя) и торкса влезе в дупката.А откакто съм я взел на ниски обороти се тресе купето и аз си мислех че има някой износен тампон.Сега се замислих - дали помпата не е била центрована правилно и затова е работил така?Сложих новия ремък новите ролки натегнах както си пише врътнах го два оборота на ръка и тръгнах да паля.Но двигателя не пали!Върнах колелото на помпата на старото положение и запали!Понеже знам че тук има специалисти за тия помпи може ли някой от тях да ми обясни какво става?В мен ли е грешката или в помпата?Става въпрос за ТД100 ( ако някой го е пропуснал в заглавието)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За ГНП и центровки на ТД 100
Collapse
X
-
Re: За ГНП и центровки на ТД 100
blues_bandit написа:Оня ден реших да си сменя сам ангренажния ремък на колата (която притежавам от около 8 месеца-Фиат Мареа).Подготвих се с ръководства на руски английски разпечатах си това което ми трябва и я почнах.След като свалих капаците на ремъка ,нагласих си белезите на коляновия и разпределителния вал и почнах да ръчкам с един торкс в дупката на колелото на помпата.Обаче дупка няма!Белязах си аз как е било, свалих стария ремък врътнах малко колелото (около 15 градуса по посока на въртенето на двигателя) и торкса влезе в дупката.А откакто съм я взел на ниски обороти се тресе купето и аз си мислех че има някой износен тампон.Сега се замислих - дали помпата не е била центрована правилно и затова е работил така?Сложих новия ремък новите ролки натегнах както си пише врътнах го два оборота на ръка и тръгнах да паля.Но двигателя не пали!Върнах колелото на помпата на старото положение и запали!Понеже знам че тук има специалисти за тия помпи може ли някой от тях да ми обясни какво става?В мен ли е грешката или в помпата?Става въпрос за ТД100 ( ако някой го е пропуснал в заглавието)
-
Ремъчните шайби на помпата и коляновия вал не би ли трябвало да си дойдат на белезите?Статичния белег на шайбата на помпата съвпада с динамичния когато пина влезе в дупката както пише в ръководството.Според теб когато нагласям двете ремъчни шайби горе (ГНП, разпределителен вал) всъщност ми бяга долу (коляновия вал) и затова не пали?
Коментар
-
blues_bandit написа:Ремъчните шайби на помпата и коляновия вал не би ли трябвало да си дойдат на белезите?Статичния белег на шайбата на помпата съвпада с динамичния когато пина влезе в дупката както пише в ръководството.Според теб когато нагласям двете ремъчни шайби горе (ГНП, разпределителен вал) всъщност ми бяга долу (коляновия вал) и затова не пали?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар