Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем със стартера

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем със стартера

    Здравейте колеги. Проблема ми е следния става въпрос за фиат брава 105 коня jtd мотор,със оригиналния си стартер пали много тромаво когато сложим стартер от същата брава върти добре и уж тромавия стартер учудващо въри добре на другата кола от какво може да се получи тази разлика

    #2
    със какъв акумулатор е 105 жтд-то
    Bravo 2.0 Multijet 165 2009

    Коментар


      #3
      75 и двата фиата с такива,

      Коментар


        #4
        няма как един и същ стартер да върти на една кола бавно а на друга бързо.това е от акумулатора

        Коментар


          #5
          А като го върнеш обратно?
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #6
            не върти както трябва като се върне

            Коментар


              #7
              вече ти казаха, че е от акумулатора. премери пада на напрежението при въртене на стартер- един върти, ти седиш с мултицета и гледаш, ако пада под 11,5 не е добре. Може обаче да се дължи и на кофти връзка някъде, окислена например, а да не е от самия акумулатор
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                pakumba написа:
                вече ти казаха, че е от акумулатора. премери пада на напрежението при въртене на стартер- един върти, ти седиш с мултицета и гледаш, ако пада под 11,5 не е добре. Може обаче да се дължи и на кофти връзка някъде, окислена например, а да не е от самия акумулатор
                Аз не виждам логика да е от акумулатора, при положение, че с друг стартер няма проблем За мен проблема си е в стартера. Това, че проблемният стартер на друг автомобил върти добре не означава, че е добре.

                Коментар


                  #9
                  Стартера прави проблема, имах подобна случка, само дето при мен понякога въртеше нормално, понякога едвам.
                  Fiat Punto 1,7 td
                  Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

                  Коментар


                    #10
                    ivel написа:
                    няма как един и същ стартер да върти на една кола бавно а на друга бързо.това е от акумулатора
                    Има как :D Възможностите са няколко, но най-вероятната е да има проблем с втулките. Може да има нагорял контакт на релето, което пуска ток на мотора, когато изхвърли бендикса, износването на зъбите на маховика същое вероятна причина, замазване на зъбите на маховика и разбира се акумулатор, клеми на акумулатора, кабели от акумулатора до стартера, лоша връзка на минуса на акумулатора с купето и ДВГ. Фактори много, трябва да се търси. Напрежението на акумулатора, докато върти стартера може да падне и до 8 волта, зависи от консумацията в момента. Тя е зависима от състоянието на стартера, компресията в цилиндрите на ДВГ и правилната центровка на запалването. Проблемния стартер на друг автомобил върти добре, но ДВГ на другия автомобил, същият лие като на проблемния автомобил ? Стартерите си имат мощност на ел мотора, съобразена с изискванията на ДВГ.
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар

                    Working...
                    X