Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило: Изписва Engine Fault и гасне. Причини?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стило: Изписва Engine Fault и гасне. Причини?

    колеги изписа ми Engine Fault и двигателя загасна като изписа и Low Oil Pressureот какво може да бъде това, маслото е сменено преди 200 км със Селения 5W40при повторно палене работи 2 минути и пак гаснеколата е Фиат Стило 1,9 JTDРедактирано заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
    FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

    #2
    От колко време имаш колата ? Това първата смяна на масло ли е ? Има ли теч на масло покрай масления филтър ?
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      Направи диагностика.Всичко,което ти кажем може да те обърка.Изписва ти ниско налягане на маслото,но ми се струва,че трябва да ти изпише и друго нещо преди това.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        #4
        Диагностиката ще каже най-точно какво и е, то при принудително гасене почти винаги изписва Low Oil Pressure.
        Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

        Коментар


          #5
          утре я закачам на диагностика, но най-вероятно е ЕГР-то, тъй като последния път след 2000 оборота заби предницата и рязко намаля мощността и в следващият момент изписка Engine Fault и изгасна
          FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

          Коментар


            #6
            кола

            Има доста причини от където може да пише такива грешки буксите на акумулатора дали са чисти и буксите към бушоните . Да не е някъде мокро/окислено например бушоните при двигателя.Може да се направи диагностика
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              е то не само изписва грешки, то направо ЕКУ-то спира притока на гориво и мотора се гаси. след това не може да запали веднага а чак след 5-10 подкачвания на гориво. клемите са наред, нищо не е мокро, все пак не е валяло от няколко дни
              FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

              Коментар


                #8
                Прочети каква е записаната грешка и тогава ще го мислим. Аз залагам на Р1671.Проблем в горивния регулатор на помпата.Щом пали бързо,след като е загаснала вероятно там е проблема.Дано се разминеш само с почистване. Моите наблюдения са следните: -изписва engine fault ,забива муцуната,НО НЕ гасне-проблем в клапана,управляващ турбото.Р0235-изписва engine fault и гасне.Пали след около 30-40 минути,като поизстине-проблемен дачтик колянов вал.Р0335-изписва engine fault и гасне.Пали след около минута или по-малко.Проблемен регулатор на помпата(твоя случай).Р1671
                Octavia RS
                Evo 10-служебната играчка.

                Коментар


                  #9
                  P1671
                  Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                  Коментар


                    #10
                    най вероятно р1671 и още да добавя -p0191-блокирал регулатор (най-вероятно както става често от боклучета)един съвет- не се впускайте да сменяте какво да е без да е проверено на 100пр че е от него

                    Коментар


                      #11
                      даде на диагностиката грешка Р0191може ли този регулатор да се изчисти по някакав начин или трябва нов да се купува
                      FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

                      Коментар


                        #12
                        ivel написа:
                        най вероятно р1671 и още да добавя -p0191-блокирал регулатор (най-вероятно както става често от боклучета)един съвет- не се впускайте да сменяте какво да е без да е проверено на 100пр че е от него
                        Правилно.Бях забравил за тази грешка.Теоретично би трябвало да е проблем в датчика на рейката.На практика обаче датчика е добре,а проблемен е регулатора.
                        Octavia RS
                        Evo 10-служебната играчка.

                        Коментар


                          #13
                          tambuhtaneca написа:
                          даде на диагностиката грешка Р0191може ли този регулатор да се изчисти по някакав начин или трябва нов да се купува
                          Чисти се.Имаше някъде тема за това.Сваля се внимателно цедката на регулатора.
                          Octavia RS
                          Evo 10-служебната играчка.

                          Коментар


                            #14
                            сменяш горивния филтър,почистваш регулатора и си 6.без да смениш филтъра все едно си направил като оная дето си измила з...ка, а си нацапала п...ката

                            Коментар


                              #15
                              еми горивния филтър е сменен преди 200 км пак ли да го сменям ?
                              FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

                              Коментар

                              Working...
                              X