Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не достига ток до подгревните свещи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не достига ток до подгревните свещи

    Здравейте!Имам следния проблем:Смених и четирите свещи на Браво 1,9 td,след палене с много зор индикатора за свещите мига!въобще колата пали много трудно!според мен не достига ток до подгревните свещи!Къде да търся проблема!?

    #2
    Хващаш уред и мериш дали има напрежение до клемите.Ако няма - търсиш предпазителя, ако е здрав - търсиш релето, което отговаря за подгрева, ако и то е здраво , прозвъняваш кабелите от релето до клемите, ама шанса и 4те да са прекъснати е едно на милиард сигурно
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Релето го знам къде е!Къде е този предпазител?

      Коментар


        #4
        до левия рог,горе до акумулатора.

        Коментар


          #5
          Благодаря!Но в крайна сметка-копче

          Коментар


            #6
            angellss написа:
            Благодаря!Но в крайна сметка-копче
            К’во копче, бе !? Я сподели, че и при мен се получват едни феномени, и ще трябва скоро да разнищя досиетата Х ?
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              Пускат се кабели от релето,вкарват се в купето, поставя се бутон и подгряваш ръчно!

              Коментар


                #8
                angellss написа:
                Пускат се кабели от релето,вкарват се в купето, поставя се бутон и подгряваш ръчно!
                Сериозна модификация :D При мен няма проблем с паленето, но често като е студен ДВГ, след запалване мига индикатора за проблем с подгрева. Като е топъл ДВГ, примерно карал съм преди час и като запаля не мига ндикатора. За това питах какво сее случило при теб.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  Dido_Lyubenov написа:
                  angellss написа:
                  Пускат се кабели от релето,вкарват се в купето, поставя се бутон и подгряваш ръчно!
                  Сериозна модификация :D При мен няма проблем с паленето, но често като е студен ДВГ, след запалване мига индикатора за проблем с подгрева. Като е топъл ДВГ, примерно карал съм преди час и като запаля не мига ндикатора. За това питах какво сее случило при теб.
                  Аз имам същия проблем и в студа си палеше нормално ама си свети идикатора, а съм сигурен, че нямам изгорели свещи защото ги гледах една по една, освен това си свети и то когато си поиска. Тази сутрин на студен старт не свети, после я изгасих след около километър, паля и почва да мига...Релето съм го сменил с ново (буксите са напръскани с контактен спрей) и пак си е така, също така пробвах и с различен комплект свещи и пак си мига като си реши . Сигурно нещо някъде не комуникира правилно и затова свети ама ...

                  Коментар


                    #10
                    Изчисти грешката за проблем с подгрева и пак виж дали ще мига лампата. Ако пак се появи значи пропускаш нещо в ремонта.
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      #11
                      iakvvu написа:
                      Изчисти грешката за проблем с подгрева и пак виж дали ще мига лампата. Ако пак се появи значи пропускаш нещо в ремонта.
                      Тази грешка няма нужда от изчистване при ТД100 ( което пропуснах да напиша ). Като смених подгревни свещи спря да се мига индикатора, а този проблем се появи след около 2 години. Мисля че е от лош контакт някъде по силовата верига, защото се усеща по-слбия подгрев на някой цилиндър в големите студове, но не е като при изгоряла свещ. Ще се заровя тия дни да проверя как са бушоните, релето и кабелите за подгрева.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #12
                        А все пак как се чисти тази грешка?

                        Коментар


                          #13
                          iakvvu написа:
                          Изчисти грешката за проблем с подгрева и пак виж дали ще мига лампата. Ако пак се появи значи пропускаш нещо в ремонта.
                          Чистя я грешката и пак се появява ама без закономерност, когато сама си реши. Незнам къде и какво повече да гледам За колега angellss: грешката се чисти като вържеш колата към ФЕС и там имаш бутон за чистене. Става и с безплатната версия на програмата, само трябва да си купиш кабел OBD2 стандарт и си готов.

                          Коментар


                            #14
                            angellss написа:
                            Пускат се кабели от релето,вкарват се в купето, поставя се бутон и подгряваш ръчно!
                            Toва е направо примитивно колега. Поне едно реле за време сложи, че да не забравиш бутона.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар

                            Working...
                            X