Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мареа комби 1.9jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мареа комби 1.9jtd

    Значи проблема е изразен в това че на таблото свети лампичка наподобяваща дюза и колата чат пат в движение изгасва и трябва 3-4 пъти да се даде на контакт и 3-4 пъти да се завърти и чак тогава пали независимо дали в резервоара има 5-10-15 или 25 литра нафта...Друго ту върви ту не когато си иска а когато вали все едно е чист дизел 60 коня просто и става нещо и умира мокри някой датчик или нещо подобно..Просто за теста разкачих дебитомера днес да видя дали ще има промяна в работата на колата и такава НЯМАШЕ някой някакви съвети ?? П.П Колата не е моя на приятел е

    #2
    ами те вариантите са много-помпа в резервоара,регулатор на налягането та даже и помпа за високо налягане.като за начало обърни внимание чува ли се помпата в резервоара като дадеш на контакт,махни регулатора и го изчисти от фини частици и все пак не е лошо да я закачиш на диагностика да видиш каква грешка изписва,но поне според мен е проблем с налягането в рейла,а щом пали по-късно значи то е високо,а това от своя страна ме навежда отново на мисълта че е блокирал регулатора от боклуци.не е изключено обаче да е помпата в резервоара.ако по регулатора има фини частици сменяй веднага и горивен филтър.

    Коментар


      #3
      ivel написа:
      ами те вариантите са много-помпа в резервоара,регулатор на налягането та даже и помпа за високо налягане.като за начало обърни внимание чува ли се помпата в резервоара като дадеш на контакт,махни регулатора и го изчисти от фини частици и все пак не е лошо да я закачиш на диагностика да видиш каква грешка изписва,но поне според мен е проблем с налягането в рейла,а щом пали по-късно значи то е високо,а това от своя страна ме навежда отново на мисълта че е блокирал регулатора от боклуци.не е изключено обаче да е помпата в резервоара.ако по регулатора има фини частици сменяй веднага и горивен филтър.
      Помпата се чува като даде на контакт значи изчистшане на регулатора и смяна на горивния филтър Ще пиша след като извършим тези работи дали има някаква промяна А за дебитомера какво ще кажете ?

      Коментар


        #4
        dobrio написа:
        ivel написа:
        ами те вариантите са много-помпа в резервоара,регулатор на налягането та даже и помпа за високо налягане.като за начало обърни внимание чува ли се помпата в резервоара като дадеш на контакт,махни регулатора и го изчисти от фини частици и все пак не е лошо да я закачиш на диагностика да видиш каква грешка изписва,но поне според мен е проблем с налягането в рейла,а щом пали по-късно значи то е високо,а това от своя страна ме навежда отново на мисълта че е блокирал регулатора от боклуци.не е изключено обаче да е помпата в резервоара.ако по регулатора има фини частици сменяй веднага и горивен филтър.
        Помпата се чува като даде на контакт значи изчистшане на регулатора и смяна на горивния филтър Ще пиша след като извършим тези работи дали има някаква промяна А за дебитомера какво ще кажете ?
        Откачи му буксата и ще си покаже. Ако работи нормално без дебитомер, значи е от него, но едва ли ще създава чак такива проблеми.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #5
          Re: Мареа комби 1.9jtd

          Dido_Lyubenov написа:
          dobrio написа:
          А за дебитомера какво ще кажете ?
          Откачи му буксата и ще си покаже. Ако работи нормално без дебитомер, значи е от него, но едва ли ще създава чак такива проблеми.
          Той го е писал:
          dobrio написа:
          Просто за теста разкачих дебитомера днес да видя дали ще има промяна в работата на колата и такава НЯМАШЕ някой някакви съвети ??
          Освен това дебитомера не прави такива мизерии.Може и датчика на коляновия вал да е. Ако гасне, и не иска да пали като е загряла, значи е той. Студена пали ли лесно?И да не гадаете, направете една диагностика, ще си каже какво и е.
          00' Bravo 105 JTD

          Коментар


            #6
            датчика е изключено да е според мен.проблема си е от горивната уредба

            Коментар

            Working...
            X